3 BÖLÜM

2.2K 53 11
                                    

-YETER...indir o silahı sait.

Hala silahı indirmedi sait ağa babası, Salih ağanın gür sesi bir daha duyuldu.

-indir dedim silahı nasıl sözümü ikiletirsin sen oğul.

Sait ağa sinirli bir şekilde babasına bakmaya başladı. Sonra da hepimize baktı sanki o an bir cehennem yarattı ve hepimizi içine yakmaya ant etmiş gibi baktı. Ölüyoruz, bizim azrailimiz sait ağa olacak belli, korkmam gerekirken sanki o gözlere daha çok bakmam gerekiyormuş gibi hissediyorum...Ah hayat bizden daha ne alacaksın geriye bir canımız kaldı belli ki onuda sait ağa alacak rabbim sen koru bizi.

-tamam baba dediğin gibi olsun bu haysiyetsiz köpeklere dokunmıycam ama bu yaptıkları da yanlarına kalmayacak.
-tamam oğul önce bir aşiret toplansın. Kardeşin yurt dışından gelsin hüküm verilsin.
-tamam baba.Ali bu itleri alın ayağımın altından çiftlik evine götürün başlarına da güvendiğin adamlardan koy. Bir sorun olursa senden bilirim.
-tamam ağam.

Yaka paça baran abiyle sevdayı arabaya koyup uzaklaştılar. Evde sadece biz kaldık dayım, yengem, elif perişan ağlamaktan helak oldular elden ne gelir gücümüz devran aşiretine yeter mi? Mardinin en büyük aşireti bir laflarıyla bizi yok ederler, ah baran abi sen ne yaptın yaktın bizi...

-peki baba şimdi ne olacak.
-ağalara haber salın. Kardeşini ara haber ver ilk uçakla gelsin. Evde ananlarda perişan oldu, topla adamları gidiyoruz.
-tamam baba. Cemal hazırlayın arabaları topla adamları.
-tamam ağam.
-Bana bak adem efendi sizde bu şehirden dışarı adım atmayacaksınız. Yoksa yarım bıraktığım işe sen ve ailenle devam ederim. Duydun mu beni.
-tamam ağam yeterki kıyma evlatlarıma ,aileme.
-kes sesini, yalvarma boşuna sen babama dua et,dediklerimi unutma.

Dayım sait ağanın dediklerini onayladıktan sonra. Kendiside babası da bütün adamlarını alıp gittiler. Avluda kaldık sadece biz herkes per perişan oldu, bu işin sonu ne olacak şimdi umarım sonu kötü bitmez. Kimsenin canına zarar gelmez...

EVETTTT SEVGİLİ OKURLARIM İNŞALLH YENİ BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ 🥰BÖLÜMLER HIZ KESMEDEN GELMEYE DEVAM EDECEK...OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. SİZLERİ SEVİYORUM...

MARDİN AĞASI +18(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin