6 BÖLÜM

1.9K 44 7
                                    

DÜĞÜN GÜNÜ

DEVRAN KONAĞI

Bu sabah elifi baba ocağından aldık. Sadece iki araba gittik almaya böyle olmasının hükmünü dün vermiştim benim canım yanarken birde ne olduğu belli olmayan bu aileye düğün yapıp kız almaycaktım herhalde. Çok ağladı evden çıkarken annesine,babasına bakıp içli içli ağladı oda biliyor başına gelecekleri bir daha onları görmeyeceğini. Siyah uzun bir elbise giyinmiş başında siyah bir şal, gözleri şişmiş belli gece boyu ağlamış hiç uyumamış , arabadan inene kadar ağlamaya devam etti. Elden ne gelir hiç birsey...
Sadece benim ailem nikah kıyılırken buradaydı. Hayata bak mardinin en köklü, büyük aşiretinin ağası evleniyor ama sanki cenaze kalkıyor bu konaktan. Ah hayat ne umdum ne buldum. Dini nikahta resmi nikahta kıyıldı elif hala sessiz sessiz yanımda ağlıyor , yanında kimse yoktu onun ailesinden izin vermedim gelmelerine. Bu sabah baran iti ve bacımda mardinden sürüldü, bir daha onları kimse görmeyecek adlarını dahi anmayacaklar.
Anam yanıma geldi, kızlara da elifi odaya çıkarmalarını söyledi.Benimle de konaktan gitmeden önce konuşmak istediğini söyledi,yine ne oldu acaba.

-Oğul, ilk göz ağrım benim senin üzerine biraz hakkım varsa o kıza kötü davranma yakma canını onun bir suçu yok . Bacının ve baranın suçunu bu günahsız dan çıkarma oğlum. Zaten kıza düğünde yapmadın ailesine de izin vermedin gelsin, böyle olmaz oğlum babanda bende çok üzüldük sırf senin sözün yere düşmesin diye birsey demedik ama yapma oğul alma mazlumun günahını, bilirim aslında içinde merhamet vardır ama şu anda sinirlisin diye yakıp yok etmek istiyorsun,ama sana yakışmaz yapma oğlum, kırma bu ananı.
-Anam , canım ben dediğim ve ettiğim yeminin arkasındayım bu kız bu evde ben tarafından gün yüzü görmeyecek. Sakın benim işime karışmayın.

Sinirli bir şekilde merdivenleri çıkmaya başladım konaktan az önce herkes gitti tam odaya girecektim ki elifin söylediği türkü yüzünden elim kapının koluna kaldı o söyledi ben dinledim o söyledi , onla beraber bütün mardin ağladı....Özür dilerim elif, seni yavaş yavaş öldüreceğim...Özür Dilerim.

SEVGİLİ OKURLARIM UMARIM KİTABIMI BEGENIYORSUNUZDUR.OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN...🥰❤️

MARDİN AĞASI +18(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin