Sabah uyandığımda yanımda yatan kadınıma baktım, o kadar huzurlu uyuyor ki bakmaya bile kıyamaz insan. Onu iyice kendime çektim bir süre daha uyuyan karımı izledim. Bundan sonra olacak herşeyi düşündüm, onu mutlu etmek istiyorum. Onunla mutlu olmak istiyorum, hak ediyoruz bence. Can özüm yavaş yavaş uyanmaya başladı, önce esnedi sonrada bana huzurla bakan gözlerini açtı. İlk başta şaşırdı sonra yanakları kızardı, aklına dün gece yaşadıklarımız geldi büyük bir ihtimal, ah be kadın masumluğuna ölürüm. Utancından yüzüme bile bakmıyor, direk başını göğsüme koydu, Allahım bu nasıl bir koku, cennet kokulum...
-Günaydın kadınım.
-Günaydın sait.
-Aşk olsun yavrum sait nedir, insan bir kocam der,aşkım der.
-Ya ama utanıyorum.
Ölürüm kızım utanan sana kızaran yanaklarına ,masum meleğim. Dün duş bile alamadık biraz daha yatakta vakit geçirdikten sonra küçük kadınımla beraber duş aldık. Ağrısı var, yüzünden o kadar belli ki, ah ağrısı olmasa içinden çıkmam ama, kıyamıyorum. Kahvaltıyı odaya istedim karımla daha fazla vakit geçirmek için bugün dinlenelim odamızda yarın, rojdamla beraber karadeniz turuna çıkarız, yeter ki o iyi olsun. Ağrısı hala devam ediyor küçük karımın kahvaltı servisi gelmeden elimle küçük karımı giydirdim, gel sende dokunma bu kadına kokusu bile yetiyor. Bundan sonra herkes bana haram, bu küçük kadın benim dünyam olmuş bile...
Bu sabah saitin kollarında uyandım, utandığımı bildiği için benimle dalga geçti, ama o bile güzeldi. Kalbinin sesini dinlemek onun kokusunu, tenini, varlığını hissetmek beni bilmediğim limanlara götürüyor. Bana bazen öyle bakıyor ki sanki benden başka kimse yokmuş gibi, ağrım olduğu için beraber duş aldık. Kahvaltıyı odamıza istedi ağrım var diye, üstümü bile kendi elleriyle giydirdi. Yarın karadeniz turu yapacakmışız, bugün dinleneyim diye odada vakit geçirecekmişiz. Elleriyle beni besledi bol sohbetli, kahkahayla dolu bir kahvaltı yaptık, zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Bilgisayardan film izliyelim dedi, hatta resepsiyonu arayıp odamıza çerez, meyve tabağı, şampanya getirmelerini istedi. İlk defa değerli olduğumu hissettim kalbim saitin yanında eskisi gibi nefretle atmıyor, bu beni korkutuyor aslında. Bilmediğim duyguların limanında bulunmak kolay değil, rabbim sen yardım et. Mutluluğumuz daim olsun...
-Karım ne izleyelim ne istersen?
-Fark etmez.
-Hayır bitanem fark eder söyle hadi.
-Tamam o zaman AŞK VE GURUR onu izleyelim.
-Güzel seçim olur izleyelim yavrum.
-Sait sana birşey sorabilir miyim filme başlamadan önce ?
-Sor can özüm dinliyorum.
-Bundan sonra ne olacak peki.
-Bundan sonra seni hergün biraz daha fazla sevicem küçük karım, ayrıca konakta yaşıycaz ama herşeyi düşündüm senin canının sıkılıp, üzüleceği bir durum olmayacak. Bazı şeyler yaşanması gerekti ve yaşandı onları yaşamasaydık belki bu anları yaşayamazdık. Sen benim karımsın, kadınımsın. Üzülmeni ,kırılmanı istemiyorum seninle mutlu olmak istiyorum, beni sev istiyorum. Seni sevdiğim, sahiplendiğim gibi sahiplen istiyorum. Sana bunun sözünü de veriyorum seni aldatmam çünkü, benim karım var zaten, o yeter bana. Benim için sadakat çok önemli huzurum, sana bunu yaşatmak istemem zaten, senin sadakatini de, bana bağlılığını da hissediyorum zaten. Senden tek ricam benden birşey saklama, ne olursa olsun ben bileyim olur mu? Korkmanı gerektirecek bir durum yok, ben daima hem arkandayım, hemde yanındayım. Ne yapmak istersen ben sana yardım ederim, hatta okula devam etmek istersen, ehliyet almak istersen, daima arkanda olur elini hiç bırakmam. Yeterki sen benim limanımda ol, bana sığın, benimle o limanda yürü. Ay yüzlü sevgilim. Küçük tatlı karım.
-Çok mutlu oldum canım, tamam herşeye tamam yeterki sen bana hissettiğin ve düşündüğün bu duyguları, düşünceleri kaybetme. Çok isterim okula devam etmeyi, ehliyet almayı. Cidden ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
Küçük karım, mutluluktan gözleri doldu kıyamam ben ona, yeterki mutlu olsun yanımda huzurlu olsun. Gözünden akan yaşları parmaklarımla sildim ,o kadar masum ki dayanamadım önce gözlerinden öptüm sonrada baldan tatlı dudaklarından, geri çekilip yüzüne baktığımda, nar gibi kızardığını gördüm. Ah ah yesem bitirsem bu kadını keşke. Daha fazla küçük karımı utandırmamak için filmi başlattım, kapı çaldı oda servisi geldi herhalde rojdamın yanından kalkıp kapıyı açtım siparişleri getirmişler, şimdi herşey tamam oldu. Artık küçük karımla film keyfi yapabilirim.
O kadar dikkatli izliyor ki filmi sanki gözlerini kapatsa, büyük bir kayıp verecekmiş gibi. O filmi izledi, ben onu. İnci taneleri akmak için yer arıyor, duygusal bir yapıya sahip. Kıyamam ben küçük karıma. Film bittikten sonra daha çok mayıştı kollarımda, zaten az da olsa ağrısı var biraz uyuyup dinlensin bari. Kucağıma alıp ,yatağa götürdüm, uyanmamasına dikkt ederek yatağa koydum rojdamı. Nasıl bir bağımlılık yaptıysa artık hemen pantolonumu tişörtümü çıkarıp yanına yattım. Benim yanında olduğumu hissettiği gibi direk bana yapıştı, kıyamam küçük yavruma. Hemen kollarımın arasına aldım. Kokladım öptüm, huzuru bulduğumu hissettim. Bende biraz dinlensem iyi olur, bu koku uykumu getiriyor... seni seviyorum küçük kadınım. İyi uykular.SEVGİLİ OKURLARIM.UMARIM KİTABIMI SEVEREK OKUYORSUNUZDUR.LÜTFEN KİTABIMA OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN... SİZLERİ SEVİYORUM. 😊🌸❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN AĞASI +18(Berdel)
Chick-LitGüçlü bir ağa olan sait ağayla dayısının yanında kalan yetim ve öksüz rojdanın hikayesi...