Ah, gerçekten nasıl başlamalıyım bilmiyorum. Bu benim ilk kitabım yani oldukça heyecanlıyım. Galiba selam vermeliyim.
HEPİNİZE SELAAAM!
Çok özgün oldu gerçekten kendimi tebrik ediyorum.
Her neyse! Konuya dönecek olursak aslında pek bir beklentim -hatta hiç bir beklentim- yok. Eğlence amaçlı ve biraz da kendimi geliştirmek amaçlı yazacağım bu kitabı. Umarım beğenirsiniz demeyeceğim çünkü okunacağını hiç sanmıyorum.
Okurken fazla bir beklentiniz olmasın çünkü ben henüz 16 yaşında lise 2. sınıf öğrencisi bir kızım ve az önce de söylediğim gibi bu benim ilk kitabım.
Neyse çok uzattım.
İYİ OKUMALAR!~Neri
*_*_*_*
- Kim Taehyung, Delta
- 24 yaşında
- Üniversitede profesörlük yapıyor.
- Bekar (eskiden Jungkook ile evliydi.)
- Jeon Jungkook, Omega
- 22 yaşında
- 18 yaşındayken hamile kalınca okulunu
bırakmak zorunda kaldı. Çalışmıyor.
- Bekar (eskiden Taehyung ile evliydi.)
- Jung Jimin, Omega
- 24 yaşında ve üç aylık hamile
- Jungkook'un kuzeni
- Dans öğretmeni
- Hoseok ile evli
- Jung Hoseok, Beta
- 25 yaşında
- Doktor
- Jimin ile evli
- Ayrıca illegal bir şekilde büyücülük yapıyor.
(Bunu görünce aklınıza fantastik ögelerin
kitapta yer aldığı gelebilir fakat öyle bir şey
yok. Bunu sadece jk ve tae'nin mührünün
kırılma detayı için eklemek zorunda kaldım.)
- Min Yoongi, Alfa
- 26 yaşında
- Min Holding'in CEO'su
- Jimin'in eski sevgilisi
- Kim Namjoon, Alfa
- 26 yaşında
- Yazılım Mühendisi
- Seokjin'e platonik- Kim Seokjin, Alfa
- 27 yaşında
- Dövüş sanatları uzmanı
- Bekar*_*_*_*
Hikayeye başlamadan önce şunu belirtmek istiyorum ki son zamanlarda omegaverse ficlerinde omegalar fazla feminen ve zayıf. Ve ben böyle ficleri okumaktan gerçekten hoşlanmıyorum. Kitaplarda elbette feminen karakterler de bulunabilir fakat sırf omega olduğu için kadınsı ve kırılgan olmak zorunda değiller bana göre. Ki bazı ficler var ki kalbe zarar cidden bu konuda ve bence bu gerçekten dozu aşıyor. Ben ficimde Jungkook'un biraz naif ve kibar taraflarını ele almak istiyorum fakat bu değildir ki Jungkook omega olduğu için böyle. Tabi farklı görüşleri olanlar olabilir, ona bir şey diyemem.
Her neyse yine çok uzatttım, affedin. Bu arada kitap text+düzyazı formunda olacak, haber edeyim dedim.
KENDİNİZE İYİ BAKIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
padre asesino || taekook ✓
FanfictionYalnızca bir kere... Yalnızca bir kere 'ben yapmadım' deseydin inanacaktım sana. Söylesene Taehyung... Nasıl kıydın oğlumuza? Neden öldürdün benim bebeğimi? Neden yaptın bunu bize... NEDEN PARÇALADIN AİLEMİZİ SÖYLESENE?! (düzyazı) azıcıkta texting #...