9- hayatından çıkmayacağım seni hayatımdan çıkaracağım ve kalbimden...

292 30 3
                                    

~Jony - ТNТРЫ

"Şey... Taehyung ve Yeonjun..." Soobin'in sözü yüzüne inen çok sert olmasa da yüzünün yana savrulmasına neden olan tokat ile kesildi. Alfanın zaten yaşlı olan gözleri daha fazla ıslanırken dudaklarını birbirine bastırdı. Bir gece de hem aşık olduğu omegayı hem de abisini kaybetmişti. İkisi de artık onu affetmeyeceklerdi. Soobin'i bu hayata bağlayan hiçbir şey kalmamıştı, Sahi Soobin neden hala nefes alıyordu ki.

Soobin bu düşüncelerle hıçkırarak ağlamaya başlayınca Jungkook hızlıca ona sarıldı.

Soobin etrafına sarılan bir çift kol ile neye uğradığını şaşırarak öylece kaldı. Öyle ki ağlaması bile durmuştu.

"Aptal, aptal, aptal. Bu tokat sırf kardeş oldukları için ondan ayrılmanın cezasıydı. Cidden bunun için mi hem kendine hem de ona eziyet ediyordun. Eğer hemen gidip omeganın gönlünü almazsan bu sefer sana gerçekten hayatı zehir ederim." Soobin bu sözlerle sekteye uğrayan kalbine söverken başını yasladığı abisinin omzundan kaldırdı ve ciddi olup olmadığını kontrol etti. Çok ciddi duruyordu.

"Şimdi sen..."

"Sana hemen gidip omeganın gölünü almanı söyledim. Yukarıda, senin odanda." Soobin aldığı cevapla büyükçe gülümsedi ve heyecanla merdivenlerden koşarak çıkmaya başladı. Odasının kapısına gelince kapıyı nazikçe tıklattı. İçeriden herhangi bir ses gelmeyince kapı kolunu yavaşça indirdi fakat kapı açılmadı. Yeonjun'un kapıyı kitlediğini fark edince mahcup bir şekilde seslendi.

"Yeonjun, güzelim açar mısın kapıyı? Lütfen." Yeonjun uzandığı yatakta yorganı kafasına kadar çekerken hıçkırıklarını tutmayı bıraktı.

"Hayır, açmayacağım! Betan açsın sana kapıyı!" diye bağırırken kulağını kapıya dayayan Soobin yerinden sıçradı. Anlaşılan işi bayağı zordu, Yeonjun'un ağır trip modu açılmıştı ve ne yazık ki bir kapatma tuşu da yoktu. Çok haklı, diye düşündü Soobin. Yeonjun şuan ağzına sıçsa yeriydi.

Alfa hızlıca merdivenlerden indi ve abisinin yedek anahtarları sakladığı kutudan kendi odasının anahtarını buldu. Odasına tekrar çıkıp anahtarı yuvasına yerleştirdi fakat bir türlü kapıyı açamadı. Omega anahtarı kapının üzerinde bırakmış olmalıydı.

"Açmayacacağım dedim! Siktir git kapımın önünden!"

"Ama benim odamdasın güzelim." Soobin'in sözleri ile gözleri fal taşı gibi açılırken Jungkook'un neden onu bu odaya sokmak için çabaladığını anladı. Ağzının içinde bir küfür mırıldandı.

"Artık benim! Ne yaparsan yap açmayacağım! Kai senin için evinin kapısını açar! Belki mühürlersin onu bu gece! Çok meraklı zaten sana!"

"Birtanem, Kai artık benden hoşlanmıyor. Kai hem aromantik hem de aseksüel. Ona bana sarkıntılık yapan birinden kurtulmak istediğimi söylediğim için öptü beni. Sandığın gibi bir şey yok. Lütfen aç artık." Soobin'in yalvarır gibi çıkan sesi Yeonjun'u zerre etkilemezken sözleri yüzünden tekrar ağlamaya başladı.

Sesinin titreyip çatlamasına engel olamayarak "Ben senin için kurtulman gereken bir sürtükten daha fazlası değilmişim gerçekten de." dedi. Yeonjun'un sözleri ve ses tonu yüzünden içi parçalanan Soobin böyle olmayacağına karar vererek abisinin odasına gidip bir kalem aldı.

Kesilen sesler yüzünden Soobin'in gittiğini sanan Yeonjun hıçkırarak ağlamaya devam etti. Soobin kalemi yuvaya sokarak karşı taraftaki anahtarı düşürürken Omega çıkardığı seslerden dolayı anahtarın yere çıkarken çıkardığı sesi duymadı, aynı şekilde aralanan kapıyı da öyle. Yeonjun'u kendi odasında ve yatağında gören Soobin yutkunmadan edemedi. Kurdu içinde dört dönüyor ve omegaya dokunmak için can atıyordu. Bir yıldır kendini tutuyordu, bu kadar hasret artık yeterdi. Fakat Soobin bunun şuan imkansız olduğunu bildiğinden omeganın feromonları yüzünden renginin değiştiğine emin olduğu gözlerini düzeltti. Yatağa doğru adımlayıp hızlıca omeganın üzerindeki yorganı çekti ve Omega henüz ne olduğunu anlamadan Soobin'i üzerinde uzanır vaziyette buldu. Ağırlığını omegaya vermeyen alfa vakit kaybetmeden Yeonjun'un ellerini tuttuğu gibi başının iki yanında sabitledi.

padre asesino || taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin