~Halsey - Collors
Son kez aynaya bakarak makyajımı kontrol ettim. Gayet iyi duruyordu. Ehliyetim olmadığı için Soobin'den beni Taehyung'un evine bırakmasını rica etmiştim ve beni kırmamıştı. Normalde kıçını yerden kaldırmayan kardeşimin beni istediğim yere bırakmak için neden bu kadar istekli olduğunu elbette ki biliyordum. Çünkü Yeonjun ve Taehyung aynı evde yaşıyordu ve Soobin omegasını görme fırsatını asla kaçırmazdı.
Soobin'in Yeonjun'dan özür dilemesinin üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti fakat Omega alfasını süründürme konusunda asla geri adım atmıyordu. Okulda onu gördüğü zaman yolunu çeviriyor ve onu görmezden geliyordu. Hatta Soobin'e kendisine her gün yalnızca sınırlı sayıda mesaj atabileceğini söylemişti. Sınırlandırma getirdiği tek konu o değildi, öpmek de yasaktı fakat bir süre Sonra Yeonjun ona dayanamamış olacak ki dudak ve boyun hariç kendisini öpebileğini söylemişti. Tabi o da sınırlı sayıda...
Arabamız sonunda üç katlı büyük malikanenin önünde durdu. Korumalar aracımızı durdurup içindekilerin kim olduğuna bakarken ben ve Soobin'i görmeleriyle anında saygıyla eğilmiş ve kapıyı açmışlardı. Soobin arabayı park ederken "Sanırım asla buna alışamayacağım." dedi sakin sesiyle. Ne kadar gerildiğini fark ettiğimde ona gülümsedim. "Daha önce gelmedin mi buraya?"
"Hayır, lisedeyken Yeonjun hep annesinin OKB'si olduğu için evden çıkamadığını ve eve de ailesinden başka kimseyi almadığını söylemişti. Yanında hep bir koruma iki koruma ile gezerdi, gerçi hoş kafede ona dokunmaya çalışanlar da onun korumalarıydı ya." Kasılan çenesinden o günü hatırlamanın bile onu sinirlendirmeye yettiğini fark ettim. "Geçen hafta geldim birkaç kez sadece."
Ben önceden buraya gelmiştim çünkü Taehyung'un babasını gizleme gibi bir derdi yoktu. Sevgiliyken ve evlendikten sonra da buraya çok sık gelirdik çünkü Taehyung'un babası Kim Woosik torunu çok severdi ve sürekli görmek isterdi. Doyoung öldükten sonra da bana çok destek olmuştu fakat Taehyung hakkında hiçbir şey yapmamıştı. Ona bunun nedeni sorduğumda ise "Taehyung benim oğlum Jungkook. Annesinin emaneti o bana. Bu yaptığı iğrenç ama benden ona zarar vermemi bekleme. Sen oğlun için üzülüyorsun fakat o da benim oğlum. Lütfen beni de anla.
Aslında Kim Wooshik'in illegal bir işi olmadığını biliyordum. İçinde olduğu dünyanın babası tarafından kurulduğunu söylemişti bana bir keresinde. O hiçbir zaman bu dünyaya girmek istememişti. Fakat bir gün, babasının rakiplerinden biri beta babasının canını almıştı. O da intikam hırsı ile dolarak bu işlere girişmişti. Fakat oğlunun hiç bir zaman bu işlere atılmasına izin vermemiş ve onu korumuştu. Geçen hafta yaptığımız telefon görüşmesinde ise Yeonjun'un kendi çocuğu olmadığını iddia etmişti. Söylediğine göre Wooshik'in eşi onu yıllarca aldatmıştı. Yeonjun, ise bu yasak aşkın meyvesiydi. Söylediğine göre Wooshik Yeonjun'un öldürülmesine gönlü el vermemiş fakat hiçbir zamanda oğlu olarak görememişti. Aldatıldığının duyulmasını istemediği için ise Yeonjun'u herkesten saklamıştı. Wooshik bu durumdan Yeonjun'un haberi olmadığını ve duyulmasını istemediğini söyleyince ise Jungkook kimseye söylemeyeceğine dair ona söz vermişti.
Evin hizmetli bir beta tarafından açılan kapısından içeri girdiğimizde salonda oturan Woosik'in kapıda olmasını beklemiyordum. Hizmetli kadın bizim geldiğimi bildirince yaşlı alfa yerinden kalktı ve yüzündeki geniş gülümseme ile bizi selamladı.
"Hoşgeldiniz çocuklar, gelin oturun lütfen." İlk defa Wooshik'i gördüğünü bildiğim Soobin sıktığı çenesiyle selam bile vermeden merdivenlere yönelmiş ve hızlıca Yeonjun'un odasına gitmişti. Soobin'in hareketiyle bozulan alfa bir şey demeden bana döndü.
"Kardeşinin neyi var." İşaret ettiği koltuğa otururken mahcup bir şekilde konuştum.
"Şey... Soobin Yeonjun'a sırf omega olduğu için yıllardır sakladığınızı düşünüyor. Ayrıca Yeonjun'a karşı soğuk olmanızdan daha ileri şeyler yaşattığınızı düşünüyor. Lütfen onun kusuruna bakmayın ajussi." Yaşlı adam anlayışla başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
padre asesino || taekook ✓
Fiksi PenggemarYalnızca bir kere... Yalnızca bir kere 'ben yapmadım' deseydin inanacaktım sana. Söylesene Taehyung... Nasıl kıydın oğlumuza? Neden öldürdün benim bebeğimi? Neden yaptın bunu bize... NEDEN PARÇALADIN AİLEMİZİ SÖYLESENE?! (düzyazı) azıcıkta texting #...