~Chase Atlantic - Meddle About
★★★
Soobin ile birlikte amfi de oturuyor ve Taehyung'un derse girmesini bekliyorduk. Verdiğim karardan Soobin'e bahsedince önce bana çıkışmış fakat daha sonra beni her koşulda destekleyeceğini söyleyerek beni onayladığını belirtmişti.
Dersin başlamasına az bir vakit kalmışken Yeonjun üzerindeki zarif gömlekle yanımıza geldi. Kardeşimin aç kurtlar gibi omegayı izlediğini anlayınca uyarmak için karnına kolumu geçirdim. Soobin acıyla tıslarken Yeonjun her şeyin farkında olarak dudaklarının kıvrılmasına engel olamıyordu. Oturduğumuz sıraya varınca gülümsemesi soldu, bana bir baş selamı verdikten sonra tüm dikkatini Soobin'de topladı.
"Soobin, haberleri gördünüz mü? İtiraf sayfasında yayınlamışlar." Endişeli gözleri bir bende bir Soobin'de gezinirken aklıma Soobin'in arabada anlattıkları geldi. Lisedeyken bu tarz çok olay yaşamıştı ve bu konuda hassas olmalıydı. Yeonjun, Soobin'in bu hassasiyetini biliyor olmalı ki endişeyle dudaklarını ısırıyordu.
"Telefonunu versene." Avuç içi yukarı bakacak şekilde omegaya doğru uzatarak telefonu eline vermesini bekledi. Yeonjun telefonunu hızlıca cebinden çıkardı ve hiçbir tereddüt yaşamadan Soobin'in avucuna bıraktı. Soobin'in kendi parmak izini okutarak telefonu açmasını ağzım açık kalmasına sebep oldu. Belli ki Yeonjun hala benim kalas kardeşimden vazgeçmemişti.
Soobin hızlıca hesaba girdi ve paylaşılan fotoğraflara göz atma başladı. Soobin Taehyung'u döverken biri kayda almış ve yayınlamıştı. Bu sorun değildi fakat yorumları okudukça hem Soobin'in hem de benim gözlerim seyirmeye başlamıştı.
"Delta dayak yemiş inanamıyorum."
"Şu Soobin ne taşşaklı herif lan. Deltayı dövmüş."
"Tanrım şu pembe saçlı olanı altımda ağlatmak vardı... Yazık oldu göz yaşlarına."
"Pembe saçlının nude'nu bulana 1 milyon won."
"Soobin oppaaaa! Sik beni!"
Yorumlarda Soobin'i övenler ve aşk itirafı yapanlar çoğunlukta olmasına reğmen Yeonjun ve benim için kurulan iğrenç cümleler azımsanamayacak kadar fazlaydı. Hatta birkaç kişi Yeonjun için 'Soobinin sürtüğü' ifadesini kullanmıştı. Fakat dayak yiyen delta olmasına rağmen onunla ilgili en ufak bir hakaret yoktu. Yine delta olduğu için işin içinden sıyrılmıştı...
Her bir yorum ile Soobin'in sinir katsayısı artarken Yeonjun ise stresle elleri ile oynuyordu. Yeonjun daha fazla bu duruma dayanamamış olacak ki elini nazikçe fazla ileri giden hesapların kullanıcı adını ss almakla meşgul olan alfanın omzuna yerleştirdi.
"Soobin?" Alfa gözlerini parlayan telefon ekranından kaldırmazken kısaca hımlayıp yaptığı işe devam etti. "Bana söz vermiştin. Bir daha böyle bir olayla karşılaşırsak umursamayacaktın."
" Sen de söz vermiştin, bana asla yalan söylemeyecektin." Yeonjun bu cümle ile dumura uğrarken aralarında ne geçtiğini bilmediğim susmakla yetindim. Açıkçası insanların ne düşündükleri şu sıralar için önemsediğim son şeydi. Fakat Soobin için aynı durum söz konusu değildi anlaşılan. Aldığı sık nefesler ve sıktığı dişleriyle oturduğu koltuktan hışımla kalktığında Yeonjun hiçbir çekince göstermeden Soobin'in karşısına geçti ellerini göğsüne yerleştirerek durmasını sağladı.
"Soobin, dur artık! Birilerini pataklayarak çözebileceğini mi sanıyorsun gerçekten?" Yeonjun'un sırtı bana dönük olduğu için yüzünü göremiyordum fakat kardeşime yavru köpek bakışları attığına emindim. Soobin'in kendisine dayanamadığını biliyor ve bunu sonuna dek kullanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
padre asesino || taekook ✓
FanfictionYalnızca bir kere... Yalnızca bir kere 'ben yapmadım' deseydin inanacaktım sana. Söylesene Taehyung... Nasıl kıydın oğlumuza? Neden öldürdün benim bebeğimi? Neden yaptın bunu bize... NEDEN PARÇALADIN AİLEMİZİ SÖYLESENE?! (düzyazı) azıcıkta texting #...