Güne çok güzel uyandım ama lanet telefonumun çalması ile oflayarak onu açdım.
"Hangi Allahın kulu bu saate beni arıyor?" Sorduğum soru ile bir süre karşı taraftan ses gelmedi sonra adam konuşmaya başladı." Merhaba Gece hanım Ben Özel Karahanlı hastahanesinin baş hekimi Bilal Yılmaz sizi 17 yıl önce olmuş bir karışıklık için rahatsız ediyorum.Simdi size şöyle özetliyeyim 17 yıl önce hastanemizde aynı saatte 2 bebek doğmuş hemşirede para karşılığında bebekleri değiştirmiş.Şimdi sizi DNA için hastaneye bekliyorum" Ne şakamı yapıyordu bu adam ? Çok uzatmadan telefonu yüzune kapatıp yataktan kaltim.
Banyo ihtiyaçlarımi giderip giyinme odasından kendime rahat ama şık bir gri takım seçtim.Yatağın üzerindeki telefonumuda çantama koyup hızlıca evden çıktim.
"EMRE" diye bağırmamla guvendiğim adamlarımdan biri koşarak yanıma geldi.
" Efendim patron" nefes nefese sorduğu soruları es gecerek sözünü kestim.
" 1 gri " ne dediğimi anlayıp hızlica yanımdan uzaklaşti.
Bir kaç dadika sonra bahçe kapısindan giren arabama baktım aşırı güzeldi.Ve benim arabalara ayrıca zaafım vardı. Hatta araba galerim vardı ve hepsini kombinime göre seçiyordum.
Hızlıca arabaya binip son hızda evden uzaklaştım.Bu arada size kendimi tanıtmayı unutdum.Ben Gece Aksoy 17 yasındayım .lise 12 de okuyorum .Ve kendi işimde çalışıyordum.Bunun yanında yer altında tanınan biriyimde .Neyse çokta uzatmaya gerek yok.
Hastane vardığımda arabayı park etdim.
Danışma kısmından odanın katını ve numarasını öğrendim.Kapının önüne gelip kapıyı 2 kere tıklatıp içeri daldim. Her kese baş selamı verip boş bir yere oturdum.
Doktor konuşmaya başladı.
" Evet her kes burda olduğuna göre DNA testi ala biliriz" hemşire ilk önce bizden kan aldı. Sonrada babaları çağırip onlardan kan aldı." Şimdi normalde cevaplar 1 haftaya çıkar ama Selim beyin teklifi üzerine 3 saat sonra hepinizi burda bekliyorum"
Bunu duyar duymaz odadan çıkıp arabama bindim.Sahile yaklaşınca uyqun bir yerde park edip banklardan birine oturdum.Ne zaman çaldığıni bilmediğim teleofnuma baktım.Bir kaç bilinmeyen numara ve ailemden arama vardı.Ve ekrana bir arama daha düştü.
" Cevaplar cıktı her kes seni bekliyor" duyduğum ses miydemin bulanmasına yetmisti .
Bir şey demeden telefonu yüzüne kapatdım.
Arabama atlayıp yeniden hastaneye sürdüm.Önunde park edip hizlıca 3 saat önceki odaya girdim.Bu sefer kapıyı bile çalmamıstım.
" Hepiniz burda olduğunuza göre cevapları söylüyorum. Gece Aksoy 99,9% ile Selim Karahanlının , Yağmur Karahanlı ise 99,9% ile Ahmet Aksoyun kızıdır" Duyduğum şeyle sanki beynimden vurulmuşa döndüm .Arkamdan bağırışlari önemsemeden hastaneden cıkıp arabama bindim ve tek sakinleseceğim yöne doğru arabayı sürmeye başladım.......________________________________________________________________________________________________Kod adı: Gece__________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI: GECE
RandomAile denildiği zaman ilk ne gelir akıla? Huzur? güven? Her zaman arkanda olan ailen değilmidir zaten? Ya uğuruna değiştiğin ailenin gerçek ailen olmadığı ögrenirsen ne olur? O zaman Gecenin hayatına göz atmanızi öneririm. Kendi içinde karanlığı i...