Bölüm 7

77 22 0
                                    

Dün akşam abimle görüştükden sonra ikimizde evlere dağılmıştık. Benide burakmayı teklif etmişti ama arabayla geldiğim için kabul etmemiştim.

Akşam eve gelib drekt uyumuştum.
Sabah kalktığımdaysa beynimi kurcalayan binlerce soru varı.Mesela
Demir neden böyle bir şey yapmıştı?
Sırf bana olan nefretinden mi yoksa başka amacı mı vardı?

Bunları düşüne düşüne başıma ağrı girmişti. Yataktan kalkıb ağrı kesici aramaya başladım.

İlaç kutusuna baktığımda içinde ağrı kesici görnediğimde elimle alnıma vurup derince of çektim.

Yapıcak bir şey yoktu mecbur yine acı kahvenin umuduna kalmıştım. Mutfağa inip kendime hemen acı bir türk kahvesi hazırladım.

Telefona gelen bildirimle telefonu elime aldım.Mesajlar abimdendi.

#Abim - Günaydın güzelim nasılsın?

#Ben - Günaydın. Yığım abi sen nasılsın?

# Abim- iyiyim güzelim akşam bize yemeğe gelirmisin diye sorucaktım.
Abini kırmazsız her halde.

# Ben - Yok canım seni kıracağıma kafamı kırarım;))

# Abim- Oy benim güzelimin içinden kamyon şoföru çıktı sjsjsjs

# Ben - olur ya öyle şeyler takma sjsjsj.
Gelirim bu arada akşam.

# Abim- Tamam güzelim akşam görüşürüz o zaman.

# Ben- Görüşürüz abi

Abimle mesajlaşmadan çıktığımda hala yüzümde gülümseme vardı. Sanarım alışıyordum yavaş yavaş ona .

Digerleri konusundaysa hala bir gelişme yoktu.Sadece Kuzeyle aramız iyiydi.Diyeri hala benden kaçıyordu.

Demir desen ne olduğu belli değildi.
Onu genişce araştırmam gerekirdi.
Küçük kardeşimse beni ablası gibi görmüyordu.

Selim beyle Berna hanım evlerinde kalmam için ellerinden geleni yapıyordular.Sanki yeni çocuklari olmuşcasina heyecanlıydılar.Onalra hep hanım, bey dediğimdi gözlerindeki kırgınlığı hiss etsem de elimden bir şey gelmiyordu.

Anne baba kavramı abi kavramı gibi değildi.Onlara Anne baba demem uzun sürecekti anlaşılan.

Kendi kendime düşüne düşüne kahvemi içim bitirmiştim ama başım hala çok ağrıyordu.

Bu günde şirkete gitmeliydim. Olan olaylardan dolayı 1 haftadır ugramıyordum. Şimdi işlerde birikmiştir. Yine derince bir of çekib üzerimi giyinmek için giyinme odama girdim.

Ne giyineceğime dair hiç bir fikir yoktu aklımda. Şeffaf kapaklı dolablar arasında gezinip ne giyineceğime karar verdim.

Modumda olmadığım için sade bir takım oluşturub giyindim.

Modumda olmadığım için sade bir takım oluşturub giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KOD ADI: GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin