Bölüm 10

64 11 2
                                    


Doğum gunlerimi asla kutlamayan biri olarak bu gün çok mutluydum.
İlk defa birileri doğum günümü kutlamıştı.

Yemekleri ve pastanı yemiş ortalığı toparlamıştık.
Aslında bu gün Arınla Kuzeyle ve küçük kardeşimle baya yakınlaştırmıştı.Bizim küçün Velet söyledikleri için üzr dilemiş bende kabul etmiştim.

Şimdiyse abi ve kardeş takımı olarak lunaparka gidiyorduk.
Evet sadece kendimiz için lunapark kapattırmıştılar.

2 araba olarak gidiyorduk.
Ben ,abim, Arın ve Ege Abimin arabasında.
Kuzey ve Demirse Kuzey abinin arabasiyla arkadan geliyolardi.

Sonunda araba lunaparkta durunca Arınla ikimiz koşa koşa lunaparka girdik. Buraya en son 5 yıl önce gelmiştim.

" Abii ilk önce korku tüneline girelimmi ? Çocuksu neşem karşısında abim beni kolunun altına alıb saçımda köklü bir öpücük aldı.

"Binelim meleğim sen neye istersen ona binelim" Arınla aynı anda bir birimize bakıb koşmaya başladık.

Trende az sonra başıma geliceklerden habersiz en öne oturduk.
5 dakika sonrasıysa hüsran .
Arınla korkudan resmen bir birimize sarılıb ağlayacaktık.

İndiğimiz zaman Kuzeyin yüzünü görmek beni daha çok güldürmüştü.
Teker teker lunaparkta ki her şeye bindik böyle.

Sonradan yorulduğumuza kanaat getirib arabalara binip eve doğru gitmeye başladık. Kestirme olsun diye ormanlık alanda gidiyorduk.

Ama birden abim durunca ona baktım.
" Abi noldu?" Sorum karsılığında cevabdaysa." Asla Arabadan çıkmayın" dedi .

Ön ve arka tarafa baktığımdaysa etrafımızın sarılı olduğunu gördüm.
Arabadan insem her şeyi berbat etme korkusundan henüzlük olanları izlədim.

Bir süre sonra çatışma başladı. Arabaya da ateş ediyorları. " Eğilin" diye bağırmamla hepimiz aynı anda eğildik.

Abimlere destek lazımdı. Çünki etrafımız belkide 100 kişiden ibaret adamlarla doluydu.

" Şimdi beni iyi dinleyin asla ama asla ben size söylemedikce arabadan çıkmayacaksınız anlaşıldımi?

" Sen nereye Gece?" Arının sorusunu es gecerek çantadan silahımı çıkarıb Seri hareketlerle arabadan indim.
Kapıyı kapatmadan önceyse onları iyice tembihledim.
" Size dediklerimi unutmayın Arın al burdan Barişı ara ve konum at " telefonu ona atıb arabanın kapisi kapatdim.

Seri hareketlerle abimlerin yanına gitdim.
" Gece senin burda ne işin var arabaya gec hemen" ölmek istiyordu sanarım bunlar.

" Ha göz göre göre ölümünüze izin vereyim yani abi konuşmada işine bak" Tam bana bir şey söylüyorduki adamı görüb onu vurdu.

Arkamızdan yaklaşan ayak sesleri duymamla hızlıca arkama dönüb gelen 3 kişiyi indirdim.

" Sen sen silah kullanmayı nereden biliyorsun Gece?" Kuzeyin sorusuyla onu geçiştirdim.

" Sonra abi sonraa" Adamların sayı çok fazlaydı şimdiden yarıya düşürmüştük ama git gide yenileri geliyordu.

Yaklaşık 10 dakikadır çatışmadaydık ve mermilerimiz bitmek üzereydi.
Uzaktan gelen sesle bir arabanın geldiğini anladım.

Baktiğımdaysa Barışın arabasıydi.
Tam kulağımın yanından kurşun sesi geçmesiyle irkildim.

" Dikkatli ol Gece" Barışın arabadan inmesi için birinin onu koruması lazımdı onuda içinde iki mermi kalan silahımla ben üstlendim.

KOD ADI: GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin