Bölüm 8

70 22 0
                                    


Yavaş yavaş sesler gelmeye başlıyordu.
Ama hala gözlerimi açamıyordum.
Kendimi üstümden tır geçmiş gibi hiss ediyordum şuan.

Gözlerimi açmaya zorladım ama olmadı ikinci denememde gözlerimi açmamla kapatmam bir oldu. Aşırı fazla ışık vardı ve bu çok rahatsız ediciydi.

" Uyandı uyandı doktor çağırın" gibi sesler duyuyordum ve ellerimi tutan iki farklı el his ediyordum.

" Allahın bir kulu şu ışıkları kapatsın ya kendimi tahtalı köyle boylamış gibi hiss ediyorum yemin ederim." Kendim hakkında yeni bir bilgi ben sakinleştirici anlınca birazcık patavatsız oluyordum.

Etraftakı kahkaha seslerini duyuyordum ama ben hala ya.Sonra Meriç abinin sesini duydum.
" Abicim aç gözünü ışıkları kapatdık"
Gözlerimi yavaş yavaş açtım .

Dediği gibi ışıklar biraz olsun hafiflemişti." Sana hiç en sevdiğim abim olduğunu söylemişmiydim."
Bunu söyledigimde Barış dahil diger abiler öksürük krizine girmişti.Abimse gülüyordu sadece.

Bir elimden Barış digerinden se Üzümlü kekim Meriç tutuyordu. Barışın konuşmasıyla ona döndüm.

" Kırıyosun ama beni güzelim düne kadar bana yakışıklım diyen kimdi?
Abileri bu seferde Meriç de dahil öksürük tutdu. Burda sarhoş gibi olan bendim buna ne oluyordu.

" Ola bilir yani neden olmasın aşkım öyle değilmisin? Barış ne yapmaya çalıştığımı anlamış gibi öpücük yolladı .Abim tam konuşacaktıkı kapı açılıb içeri ultra yakışıklı meteor bir doktor girdi.

" Oo Gece hanım uyanmış nasıl his ediyorsunuz kendinizi ? Sinsice gülumseyip cevab verdim .

" Sizi gördüm iyi oldum doktor beycim". Kimisi gülsede Meriç abi hemen lafa atladı.

" O uyuyorken arkadaşı söyledi sakinleştirici onda yan etki yapiyormuş o yüzden siz onun kusuruna bakmayın ." Ne hayır kısmetimi kapatıyordu resmen bu ya.

" Ya hayır yalan söy-" sözümü bitirmeden kapı acıldi ve annem ve babam içeri girdi.Evet artık onlara içimden böyle seslenicektim.

" Kızım iyimisin yavrum bizi çok korkutdun annecim" annemin bana sarılmasiyla bende serum olmayan kolumla ona sarıldım.

" İyiyim Berna hanım merak etmeyin" ondan sonra babam yakinlaştı bana.

" Güzelim iyi misin?" Kafamla onuda onayladım ." Hangi tarafa düşüyoruz acabası?" Birden her kes kahkaha atınca bunu içimden söylemediğimi anladım ve kafamı Barışın koluna saklamaya çalıştım.

" Gerçekten bana bir daha sakinleştirici veren olursa kendi ellerimle onu sakinleştiri komasına sokucam." Barış dışında her kes gülmüştü ama o pisikopat tarafımi gorduğu için dönüb dolaşib onda oatlayacağımı bildiyi için gülüşünü saklamak zorunda kaldı.

Doktor odadan çıkınca Abim ,babam ve Barış da onunla çıktı.
" Kızım bizi gerçekten çok korkutdun.
Demir kucağında senle inince ne yapıcağımızı şaşırdık hepimiz." Birde o konu vardı dimi. Beni kucağınamı almıştı?

Benim ölmemi isteyen kişi neden böyle
Bir şey yapmıştıki? Bakışlarımı Demire çevirdim oda bana bakıyordu ben baktığımda bakışlarını kaçırdı .

" Teşekkür ederim" benden böyle bir şey beklemediği için şaşkınca bana baktı . Sonraysa başını sallamakla yetindi.

Birden odanın kapısı açılınca içeri kırmızı gözleriyle abimle babam girdi.
Ne olduğunu sormak için konuşuyordum ki. Abim söze girdi.

" Doktor taburcu ola bileceğini söyledi.
Ben işlemleri başlatdım. Anne sende Gecenin giyinmesine yardımcı ol." Diyip hışımla odadan çıktı.Bir şeyler olduğu bəlliydi .Yakında çıkardi kokusu ortaya.

Abi takımıda dışarı çıkınca annemle ben kaldık. Bana yardım etməsine izin vermezdim.Vücudumdaki yara izlerini görmesini istediğim son kişiydi. Onu bununla üzemezdim.

" Berna hanım siz çıkın ben hal ederim ." Hemen itiraz etmeye başladı.
" Kızım utanma benden yardım ederim iste ne olucak" Mesele utanmam deyildiki .

Mesele yaralarımdan utanmamdı.
" Teşekkür ederim bu gün sizi zaten çok endişelendirdim. Ben kendim hal ederim" İstemesede onaylayıp odadan çıktı.

Bende hızlıca üstümü deyişib odadan çıktım.Kapının önünde bekleyen abim aniden beni kucagina alınca çığlık atdım.
" Abi napıyosun kendim yüreye bilirim vurulmadım sadece bayıldım."
" Allah Allah kardeşimizide taşıyamıyıcaksak neden bu kadar kas yaptık?" Burdanda kendini övmüştü ya helal olsun.

Bir şey demeden arabaya kadar taşımasına izin verdim. Arabayı abim kullanıyordu.yaninda Kuzey arkadaysa ben kücük velet ve Demir vardı.

Annemle babam kendi arabalarıyla arkamızdan gidiyordu.
Tek sorun benim ortada oturuyor olmamdı.
Birden aklıma gelen şeyle hafif öne kayıp abimi durtdüm.

" Abii benim telefonumm nerde ya??"
Cebinden telefonu cıkarib bana verdiği an mesaj geldi.Hemen elinden çekib aldım.

# Barış- Hemen konuşmamız lazım acil.

#Ben- Abi takımıyla arabadayız şuan arayayımmı evde mi konuşuruz?
Ayrıca bu gün nereye kayboldun bir anda?

# Barış- Eve gec o zaman konuşuruz Gece önemli bir konu.
# Barış - İşim çıkti o yüzden cıkmam gerekliydi.

# Ben- Tamam eve gideyim arıyıcam seni .

Telefonu kapatdığım an ilk gördüğüm şey yanımdaki iki şahsında mesajları okumus olmasıydı.
Buna fazla takılmayıb kafamı arkaya yaslayıb gözlerimi kapatdım.

Gözlerimi açtığımdaysa birinin kucagındaydım. Sahibine baktığımdaysa Meriç abi olduğunu görüp gözlerimi yine kapatdım.Beni
Bu evdeki odama götürüyordu muhtamelen.

Sırtım yumşak yatakla buluştuğunda daha fazla direnemeyip kendimi uykunun kollarına təslim etdim.

Gördüğüm kabusun yüzünden yerimden sıçrayarak uyanmiştım.
Saate baktığımdaysa 1 olduğunu gördüm.

Barışı hemen aradım çünki konuşmamızın olduğunu hatırlamıştım. İlk çalışta hemen açti.

" Çok uzatmıyıcam Gece doktorun ardında çiktık ya biz odadan" devam etmesi için onayladım.
" O zaman doktor ilk önce neden bayıldığıni söyledi Gece .Sonraysa vücudundaki yaralardan haberimizin olup olmadıgini sordu. Abinle babanın yanında yani yarın öbür gün bunun səbəbini sorarlar hazırlıklı ol."

" Tamam Barış tamam" aramayı kapatdım çünki kapıdan birisi dinliyordu.Bu izleri onların bilmemesi gerekiyordu.

Bunu fazla kafaya takmayıb uyumak için yatağa tekrardan girdim.Gözlerim kapanirken son duyduğum şey abimin sesiydi.

" Bundan sonra seni ne pahasina olursa olsun her şeyden koruyucam melegim..."






___________________________________________

Evet Meriçin bu kadar kısa sürede kardeşine düşkünlügüne ne diyosunuz  peki?

İyi okumalar sevgili okurlarım.

KOD ADI: GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin