Hayatda bazı şeyler vardır . Yaptıgın ama yaptıgina pişman oldugun.
Benimde pişmanlıgım yer altına girmək olmuştu yıllar sonra.Ama malesefki buraya bir kez girdiyseniz ölünüz çıkardı ama siz cıkamazdınız.
Doğrusu ben tanınan biriydim yer altında. Ama şuana kadar çok kişi yüzümü görmemisti.
Genellikle sadece büyük masadakı kişilerle görüşürdüm. Onlarla görüşurkende kılık degisirdim.
Alt masalarla görüşmemi ise telefondan yapıyordum. Tabiki yeraltına her boku birlikte yaptıgım Barişla girmiştik.
Şimdiyse son derece önemli olan bir toplantıdaydık. Masada tam tamına 7 kişi vardı.
Ama Barışla beni çıkarsak bir kişi daha kılık değiştiriyordu. Ama onu önceler araştirsamda hakkında hiç birşey bulamamıştım.
Gizli takibe aldırmıştım ama adamların dikkatsizligine göre deşifre olmuştular. Ama benim yaptırdığım ortaya çıkmamıştı.
" Evet bir daha tekrar ediyordum bir daha bu masadan kiminse yakınlarına bu masada bu işin içinde olmayan ailesinden birine zarar verirseniz sonunuz bunun gibi olur!" Diye bağırıb.
Adamın kafasına sıktım. Biz bu masaya oturduğumuzda bir söz vermiştik kiminse ailesine zarar vermiyecektik.
Bunu cigneyende bütün her kesin önünde ölücekti. Ki bende onu yapmıştım .
Adamlarıma başimla işaret edib göturmelerini söyledim." Anlaşılmıştır umarım işin ciddiyetini daha da güzel anlamışsınızdır" odada yutkunma sesleri duyulduğunda yüzumde tehlikeli bir gülümseme oluştu.
" Toplantı bitmiştir" deyib odadan çiktık.
" Kanka varya ciddi olduğunda aşırı güzel görünüyorsun" Barışın fısıldamasıyla kısıkca bir kahkaha atdım.Mekandan çıkıb hızlica eve girib üstümü değişib rahat bir kombin yaptım.
Telefonumun kapalı olduğunu hatirlayıb hemen açtım. Sonunda acıldığında telefon resmen bildirim yagmuruna tutuldu.Annem kişisinden 87cevabsız arama
Abim kişisinden 130 cevabsız arama
Küçük Velet kişisinden 36 cevabsız arama.
054******* kişisinden 20 cevabsız arama 66 mesaj
Sondaki numara dikkatimi çektiği için ilk ona tıkladım.
#054- İnşallah kötü bir şey yapmamışsındır küçük kardeşim.
#054- Nerdesin Gece her kes seni merak ediyor.
#054 - Polisi aradık. Pkk
#054- Eğer kaçmak için yapıyorsan ben üstünü kapatırım annemiz iyi değil küçük hanım.
#054- Artık bu boktan telefona bak.
Mesajları okudugumda bizim Number one abi olduğunu anladım.Cevab yazmadan söhbetden çıkıb Meriç abiye yazmaya başladım.
#Ben- İyiyim abi bir şeyim yok sadece kafa dinlemem gerek bir süre ortalıkta olmuyacam. Olanları sindirmem gerek.
Diyib telefonu kapatdım. Dışari çıkmayı planlıyordum ama hevesim kalmamıştı.
Az önce giydiğim kıyafetleri çıkarıb gecelik giyib kendimi yatağa atdım.
Kaç saatdir uyuduğumu bilmiyorum ama kapının alıcaklı gibi çalınmasıyla yataktan fırladım.
Komidinden silahı alıb belime koydum.Merdivenlerden hızlıca inib kapıya yaklaştım.
Baktığımda bizim büyük abiydi . Nasıl bulmustu burayı hiçbir fikrim yoktu.
Rahat bir nefes verib kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda beni süzüb kısık sesle bir küfür savurub hızlıca beni içerj çekib kendide benimle içeri geçti.
" Bu halde niye kapıya cıkıyorsun sen kapıda o kadar adam varken ufaklık?". Oo bunun kıskançlık krizleri tutmuştu.
" Ne var be halimde kapıyi alıcaklı gibi çalmasaydin bende böyle açmazdım." Diye cirladım.
" Sen telefonlarımi açsaydın bende evini basmazdım ufaklık" cidden sinir oluyordum buna.
" Uyuyordum be odun herif uyuyordum" sende evine gitseydinde Meriç abiden iyi olduğumu ögrenseydin." Diye bagırdım.
" Sana seni idare edebileceğimi söyledim Gece neden yapıyosun bunu?" Lan ben o mesajları çokta takıyordum sanki ya.
" Yeter be istemiyorum idare falan etme beni Allah Allah. Çık evimden hadii." Diyib kapıya doğru sürükledim onu.
"Sakinleş sen ilk önce kücük kardeşim sonra görüşüruz " deyib cıkıb gitdi
Bende fazla üstelemeden yine gidib uykuma kaldığım yerden devam etdim.
___________________________________________
Merhabalar....
Bu aralar meşgul oldugum için çok fazla bölüm atamıyorum.Bu bölümde kısa oldu ama gelicek bölümlerde telafi edicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI: GECE
AcakAile denildiği zaman ilk ne gelir akıla? Huzur? güven? Her zaman arkanda olan ailen değilmidir zaten? Ya uğuruna değiştiğin ailenin gerçek ailen olmadığı ögrenirsen ne olur? O zaman Gecenin hayatına göz atmanızi öneririm. Kendi içinde karanlığı i...