Gerçekten hayat bu kadar acımasız olamazdı ya .Hiç bir zaman bana aile sevgisi göstermeyen insanların ,uğruna hər şeyimi değiştiğim neşemi kaybetdiğim yalan olsada kendi ailem sandığım insanlar şimdi benim hiç bir şeyimdi .Şuan kayalıkların üzerinde oturup ne yapıcağımı düşünüyordum.Ama Allah kahretsin ki hiç bir şey bilmiyordum.
Belki sevinmem belkide ağlamam gerekiyordu ama ben duyqularımı kaybedeli yıllar oluyordu.
Duyqusuzca dalqaların kayalıklara çarpmasını izliyordum.Ne zaman kendimi kontrol edemezsem hep buraya gelirdim.Düşüncelerimi telefonum çalma sesi geldi.Arayan numara telefonda kayıtlı değildi.
0548****"Kızım merhaba ben biolojik annen Berna hastahaneden apar topar çıkınca seninle konuşamadık istersen bir kafede buluşup konuşalım" napıcaktım ben ya gerçekten nasil tepki vericektim bilmiyordum.
" Tamam Berna hanım konum atarsınız siz" aramayı kapatıp konumun gelmesini bekledim .Konum gelince motoruma atlayıp oraya sürmeye başladım.
Evet motorla gelmiştim adamlara arabayı yarı yolda aldırıp motoru istemiştim.Özel tasarım motordu ve benim en sevdiğim motorumdur.
Hızlıca atılan konuma gittim konum aşırı gösterişli bir restoranı gösteriyordu. Drift atarak restoranın önünde durdum. Bakişlar hepsi bana dönmüştü. Kapıdan içeri geçip hızlıca restoranı taradım.Biolojikleri bulduğumda emin adımlarla yanlarına ilerledim.
Masada Berna hanım ve Selim bey dışında bir kişide vardı 25-27 yaşlarında gösteriyordu .
Boş maşalardan birine oturdum ."Kızım hoş geldin" ikiside aynı anda söyledikleri ile bir birlerine bakıb gülümsediler.Arkama yaslanıp onlara baktım sonrada " Hoşbuluk" dedim. Adamda baş selamı verip hafif tebessüm etdi.
" Ee kızım ne alırsın?" Hiç düşünmeden " Latte lütfen" qarsona söylediğimle yeniden onlara döndüm." Kızım bak lafı uzatmayı sevmem" Semih beyin konuşmasıyla ona bakıb başımı devam etmesi için salladım.
" Biz bunca zaman yani 17 yıl kendi kızımızdan ayrı yaşadık.O kız bize çok şey yaşatdı. Ama yinede onu diğer çocuklarımdan ayırmadım. Ama o bizi dağıtmak için elinden geleni yapmaya çalışıyordu. DNA testi yaptırdık bizim kızımız olmadığını ögrendik.Kısaca seninde bizimle yaşamanı istiyoruz" Yapamazdım. Her şeyi yok sayıp hiç bir şey olmamış gibi rol yapamazdım." Bakın Selim bey onun sizi ne yaşatdığını bilmiyorum sadece banada hak verin siz nasıl evladınızdan mahrum kaldıysanız ben ailemden mahrum kaldım .Bu kolay bir şey değil. Sizinle yaşama konusuna da gelirsek kurulu bir düzenim var benim bazı şeyler kolay kolay burakılamaz" dedim ve onlara baktım. Ha bu arada yanımdakininde abim olduğunu öğrendim.İsmide Kuzeymiş.
" Kızım daha 18 yaşın olmadığı için bizimle yaşamak zorundasın .Yoksa seni mahkeme ile almak zorunda kalırız" ahahaha bu benimi tehtid ediyordu?
" SİZ BENİ TEHTİDMİ EDİYORSUNUZ?"
Bağırmamla her kes bura bakmıştı.
"Önünüze dönün lan!" Tekrar bağırmamla hepsi önüne döndü.Benden böyle tepki beklemeyen biolojikler bana şaşkınlıkla baktılar sonraysa Selim bey konuşmaya başladı.
" Tehtid etmiyorum kızım sadece kızımı evimde benim yanımda görmek istiyordum.Bunu bize çok görme"
Ne diye bilirdim ki şimdi? Elim kolum bağlanmıştı resmen.
" Tamam deniyicem" diye mırıldandım.
Berna hanım sevincle Selim beye sarıldı. Bio abimde hafifce gülümseyip bana sarıldı. Put kesilmiştim resmen bana sarılmasını beklemiyordum. Benden ayrılınca ayağa kalktım.
" Artık benim gitmem gerek ne zaman isterseniz ararsınız geliri- " Berna hanım sevincle sözümü kesti.Gözlerimi kapatıp derince nefes aldım.Nefret ederdim sözümün kesilmesinden .
" Kızım bu akşam boşsan gel her zaman müsaitiz sana biz" heyecanla söylediği ile tebbessüm etdim.
" Tamamdır" Hepimiz aynı anda kafeden çıktık .Motoruma doğru yürüyordum ki Kuzeyin sesini duydum ." İstersen biz burakalım seni yorulma şimdi" dediğiyle sırıtdım.
" Ha yok çok teşekkür ederim ben motorla geldim giderim kendim" Motoruma bindiğimde arkamdan tehlükeli değilmi? Dikkatli ol söylenimlerini boş geçip eve doğru sürmeye başladım.Kapıya yaklasınca adamlar hızla kapıyı açtı bahçeye girip motordan indim.
Karşımda ki kendi zevkime göre yaratdığım evime bakıyordum.Siyah renge aşıktım ve bunu evimede yansımıştı.
Çok beklemeden eve girip odama çıktım.İlk once uzanca bir sıcak su banyosu yaptım .Bornozumu giyip banyodan çıktım. Giyinme odasına girip pijama giyip kendimi uykunun kollarına teslim etdim.
___________________________________________
Evet arkadaşlar ikinci bölümün sonuna geldik. Okuyup sevmenizi umuyorum .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI: GECE
AléatoireAile denildiği zaman ilk ne gelir akıla? Huzur? güven? Her zaman arkanda olan ailen değilmidir zaten? Ya uğuruna değiştiğin ailenin gerçek ailen olmadığı ögrenirsen ne olur? O zaman Gecenin hayatına göz atmanızi öneririm. Kendi içinde karanlığı i...