"Seni de büronu da..." Wooyoung kapıyı çarparak içeri girmişti. Hızla kendini masanın önündeki koltuğa bırakıp bacaklarını küçük sehpaya uzattı.
"Noluyor lan yine?" Seonghwa başını baktığı dosyalardan kaldırıp odasına dalan Wooyoung'a baktı. Neredeyse alışmıştı haftanın bir günü odasına böyle girmesine.
"Öğretmenim beni kontrol etmek için gelecekmiş!" Wooyoung yüzünde yalan olduğu iki kilometre öteden belli olan gülümsemesiyle el çırparak konuştu.
-
Wooyoung lise son sınıf öğrencisiydi. Dişiyle tırnağıyla çalışarak gelmişti buralara. Gerçi insanlar bir meslek liselinin çalıştığını düşünürler miydi?
Okulunun birincisi sayılırdı. -en yakın arkadaşı Yeosang da öyle- Öğretmenlerle arası iyiydi ve herkes onu çok severdi. Fakat şuan karşısında oturan Seonghwa hariç.
Seonghwa okuyup üniversite kazanmış, avukat olmuştu. Üçüncü senesinde mutlu mutlu bürosunda otururken bir telefon gelmişti. Wooyoung'un okulundan arıyorlardı.
Wooyoung ekibiyle -Yeosang, Yunho, Mingi ve Jongho- bir kavgaya karışmıştı. Pekâla, Seonghwa'nın bu konuyla pek ilgisi yoktu.
Ceza olarak Wooyoung'un staj yerinin değişmesini ve tek tanıdık olduğu için de Seonghwa'nın avukatlık bürosunda stajını devam ettirmesini uygun görmüşlerdi.
Seonghwa ilk başta reddetse de teyzesi onu arayıp rica ettiğinde kabul etmişti. Annesinin tek emanetini kıramazdı. Ve şimdi iki kuzen aynı büro da barınmaya çalışıyordu.
Gerçi çok birlikte oldukları söylenemezdi, öğretmeni Wooyoung'u arıyor ve geleceğini haber veriyordu. Wooyoung ise hızlıca hazırlanıp evden çıkıyor, öğretmeni kontrolünü yaptıktan sonra da evine geri dönüyordu.
Seonghwa kuzeniyle başa çıkmaya çalışsa da yapamıyor, sürekli hüsrana uğruyordu. Birlikte çalışmaya başlayalı dört buçuk aya yakın olmuştu ve bu süre içerisinde buraya toplasan on defa gelmişti. Ki haftanın üç günü burada olmak zorundaydı.
---
KARAKTERLER
Jung Wooyoung
- Yaş: 19
- Meslek Liseli
- Çalışmadan zengin olmak istiyor
- Yalan parayla olsa kredi çeker yine söyler~ "Ben dolandırıcılar kralıyım. İki kızım var, Mingi ve Yunho."
•••
Park Seonghwa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stajyer [WOOSAN]
Fanfiction@Younghee98 Avukat Choi San, arkadaşının stajyerine aşık olmayı beklemiyordu. Ve Jung Wooyoung, sırf bir avukat için nefret ettiği bürodan çıkmayacağını hiç düşünmemişti. Texting - Düzyazı ---------------------------------- Bu hikaye tamamen kurgudu...