{20}

132 27 6
                                    

Restorana vardıklarında, içeriye girerken Wooyoung'un yüzünde heyecanlı bir gülümseme vardı. San da onun heyecanına ortak olmuştu. İki genç, menüyü gözden geçirirken yeni tatlar denemek için sabırsızlanıyorlardı.

Wooyoung, menüde ilginç bir yemek gördü ve San'a dönerek heyecanla sordu "Ne dersin, bu yemeği denemeli miyiz?"

San gülümseyerek başını salladı. "Tabii, neden olmasın? Yeni tatlar keşfetmek güzel olacak."

İkili, siparişlerini verdikten sonra birbirleriyle sohbet etmeye başladılar. Aralarında samimi bir iletişim vardı ve birbirlerini daha yakından tanımaktan keyif alıyorlardı.

Yemeklerini yedikten sonra, ikisi de yeni lezzetler denemenin tadını çıkardıklarını fark ettiler. Wooyoung, San'a dönerek gülümsedi.

"San, gerçekten harika bir akşam oldu. Seninle yemeğe çıkmak güzeldi, teşekkür ederim."

San da gülümseyerek cevapladı, "Ben de teşekkür ederim, Wooyoung. Birlikte zaman geçirmek gerçekten keyifliydi."

İkili, restorandan çıkarken, artık sadece arkadaş olmanın ötesinde hissediyorlardı. Yolda, sessizce yürürlerken Wooyoung, düşünceli bir ifadeyle konuşmaya başladı. "San, bu düğünde bir şey fark ettim. Evlilik gerçekten büyük bir adım, değil mi?"

San, Wooyoung'un sözlerini düşündü ve sonra gülümsedi. "Evet, gerçekten öyle. Ancak her adımda olduğu gibi, evlilik de birlikte olmak, birbirimize destek olmak ve birbirimize güvenmekle ilgili."

Wooyoung, San'ın sözlerine katıldı. "Evet, doğru. Birlikte olmak ve destek olmak çok önemli. Birbirimizi anlamak, sevgiyle dinlemek ve birlikte büyümek de öyle."

San, Wooyoung'a sıcak bir şekilde baktı. "Evet, Wooyoung. Birlikte her zorluğun üstesinden gelebiliriz. Seninle olmak her şeye değer."

Wooyoung, San'ın sözleriyle içi huzurla dolduğunu hissetti. "Evet, San. Seninle her şey daha güzel."

San, heyecanla söz alarak Wooyoung'a dönüp ona derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Wooyoung, seninle bir şey paylaşmak istiyorum. Birlikte olmak, birbirimize destek olmak ve birlikte büyümek istediğimizi söyledik. Ancak ben bunu daha da ileriye götürmek istiyorum."

Wooyoung, merakla San'ı dinlemeye başladı, yüzünde hafif bir gülümseme belirirken.

San devam etti: "Wooyoung, seninle hayatımı paylaşmak istiyorum. Benimle evlenir misin?"

Wooyoung'un yüzünde şaşkınlık ve mutluluk bir araya geldi. Gözlerindeki parıltıyla San'a baktı ve derin bir nefes aldı. "Evet, San. Seninle evlenmek istiyorum. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum." İkisi de birbirlerine sıcak bir gülümsemeyle sarıldılar, gelecekleriyle ilgili umut dolu adımlar atarken.

San, derin bir nefes alarak Wooyoung'un gözlerine bakıp yavaşça yaklaştı. Kalbi hızla çarparken, dudakları Wooyoung'un dudaklarına değdiğinde, her şey durdu. O an, onların birbirlerine olan sevgisinin en saf ve derin haliydi. İkisi de o anın tadını çıkararak, birbirlerine olan duygularını sonsuza dek hatırlayacakları bir öpücüyle kutladılar.

"Bana mı gitsek?" San göz kırparak konuştuğunda yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.

"Evlenmeden olmaz" Wooyoung diğerinin koluna vurarak uzaklaştığında boş sokakta ikisinin de kahkahası yankılanmıştı.

San ve Wooyoung, evlenme teklifi ve romantik anlarının ardından mutlu bir şekilde birlikte yürümeye devam ettiler. İkisi de kalplerindeki heyecanı ve sevinci paylaşıyor, geleceklerini birlikte hayal ediyorlardı.

Wooyoung, San'ın gözlerine bakarak, "Seninle her şey daha güzel, San. Hayatı seninle paylaşmak benim için bir zenginlik."

San da gülümseyerek, "Evet, Wooyoung. Seninle birlikte olmak benim için en büyük mutluluk. Birlikte her şeyi başarabiliriz."

İkisi de birbirlerine sevgi dolu bakışlarla sarıldılar ve geleceklerini birlikte planlamak için heyecanla beklemeye başladılar. Birlikte, sevgi dolu bir geleceğe doğru adım atmaya hazırdılar.

●●●

Bir süredir yazılıp çiziliyor
Evet doğru duydunuz evleniyorum

Wooyoung:
ALLAAAAAAAAHHHH
(02.13)

Yeosang:
Noluyo lan
(02.16)

Yunho:
Kimle evlenion yine
(02.28)

Mingi:
Gecenin bir vakti
umarım uyandığıma değer
(02.31)

Wooyoung:

SAN BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SAN BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİ

Yeosang:
Ne

Mingi:
Şako?

Yunho:
Ciddo?

Wooyoung:
Wvwt ulan wvet
HEYECANDAN KENDIMI YIYORUM AMK CKK GUZELFI

Mingi:
Alışıksın sen
Annenin karnında ikizini de yemiştin

Yunho:
Hayır amk pipisini yemiş
O yüzden yarısı yok

Wooyoung:
Hassiktir bok
Nerden bilion sen benim sikimi

Yunho:
Ay çok meraklıydım ya
Hıh

Yeosang:
CILDIRTMAYIN BENI GECE GECE
WOOYOUNG NE OLDU ANLATSANA DUZGUNCE

Wooyoung:
San bana ilani ask yapti
Evlilik teklifi etti
Yarindabeniistemeyegeleceklermis

*Wooyoung çevrimdışı

Yeosang:
NE

Yunho:

Mingi:JonghoEsselaaaaaa(02

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mingi:
Jongho
Esselaaaaaa
(02.41)

*iki kişi gördü

Jongho:
WOOYOUNG SENİN BEN EBENİ SİKEYİM
(07.58)

*dört kişi gördü

Stajyer [WOOSAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin