Merhabalar. ❤️
Öncelikle kitabıma hoş geldiniz!
Ben çok severek yazacağım.
Umarım sizlerde beğenir benimle birlikte bu yolculuğa eşlik edersiniz...
Bu arada başladığınız tarihi belirtirseniz güzel bir anı bırakmış olursunuz
✨❤️✨☀️
10 Ağustos 2003
Yaprakların arasından yansıyan güneş, Berfin'in buğulu ela gözlerini kamaştırıyordu. Kalçasını bulduğu temiz siyah kayanın üzerine yaslamış, dere yatağının uğultulu suyuna gözlerini dikerek dalgın dalgın rahmetli annesiyle olan anılarını düşünüyordu.
İnce narin pak elleri ise kucağına aldığı kuzunun başını usulca okşuyordu.
Kuzu olduğu yere öyle bir yayılmış, öyle bir gözlerini yummuştu ki, genç kız bir süre sonra herhangi bir harekette bulunmayan bir aylık kuzuya gözlerini huzurla indirdi. Aynı saniyelerde ince dudaklarında şefkatli bir gülümseme peydahlanmıştı.
Bazen ara ara buraya gelir, saatlerce ağaçlarda sallanan yaprakların hışırtılı sesine kulak kabartır, ela gözlerini ise uğuldayarak akıp giden suya diker. Bazen de buraya gelirken avucunu dolduracak kadar çakıl taşı toplar, dere yatağına atarak stresini alırdı.
Dere yatağının etrafını saran çam ve söğüt ağaçlarının dalları birbirine karışırken ortaya muazzam bir çeşitlilik oluşturmuştu. Arkasında kalan ve ordan oraya hareket eden koyunlar ise meleyip otlanıyorlardı.
Berfin, gözlerini yumarak derin ve huzur dolu nefesler çekti içine. Kapalı gözlerinin içi gülümsüyordu adeta. Sebebi ise girdiği üniversite sınavının bu hafta içerisinde açıklanacak olmasıydı.
Kız okutmanın ayıp sayıldığı bu köhne köyde birçok genç kıza örnek olacaktı. Koskoca Kasım'ın kızı şehre gidip öğretmenlik okuyacak diye dillere pelesenk olacaktı belki de. Yada bağnaz düşüncelerine bakmaksızın ayıplayacaklardı!
Peki bu heybetinden asalet akan babasının umrunda mıydı?
Elbette ki değildi? Rahmetli eşine bir söz vermişti. Kızlarını her ne pahasına olursa olsun okutacaktı. Fakat ne kadar dil döksede büyük kızı Gülnihal okumak istememişti. Kasım bey'de kızının yaşı geçmeden evlerine gelen ilk aileye evermişti.
Ama Berfin'i onun boynunu öne eğmemişti. Rahmetli eşinin sözünü yerine getirmesine vesile olacaktı çok şükür...
Rüzgardan dolayı yapraklar tutundukları dallarda coşarken, Berfin güzel ela harelerini açtı. Burnuna hücum eden taptaze temiz kokuyu soluyup hasretle iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİN ÇOCUKLARI
RomancePlatonik aşk bir insanın en başına en fazla ne kadar mı bela açar? Not: Yarı askeri kurgu olarakda devam edecek.