Berfin ve Serdar

57 5 3
                                    

Sizin aklınızda nasıl bir Serdar ve Berfin vardı bilmem ama benim aklımda hep bu ikisi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sizin aklınızda nasıl bir Serdar ve Berfin vardı bilmem ama benim aklımda hep bu ikisi vardı. :)))

Normalde birini referans alarak kurgu yazmayı sevmem ama bu kurgu azar azar aklımda yer edinince bu iki oyuncuyu televizyonda görmüştüm. Ve o an direkt herşey canlanmıştı kafamda. Artık Serdar ve Berfin'in kim olduğu belli olmuştu.

Sonra ben ağaçların arkasında sigara tüterken Berfin'in sınav sonuçlarını duymuştum. Ardından peşine takıldım. Öğretmenlik okuduğunu duyunca hayatını daha da merak etmiştim. Mersin'e gittik ve o ara epirmis ayakkabılı Dalyan gibi birini görmüştüm. Masada kahvemi azar azar içip ona bakarken yan masaya geldiler ve arkadaşları geldi. Birinin adı Samet diğerinin adı Baran'dı. Ona Serdar diye seslendiler, tıp okuyordular. Hocaları ceza niyetine araştırma ödevi vermişti. Serdar denen delikanlı çok durmadı zaten. Küfür ederek yanlarından kalktı gitti.  Eğitim fakültesinde işi varmış.

Çünkü maddi durumu epey iyi olan bir kız,  yine cinsel ilişki karşılığında yüklü para teklif etmişti. Her zaman olduğu gibi Serdar reddetmiş akabinde eğitim fakültesinin kantine gitmişti.

Ayıptır söylemesi ama ben o ahlaksız teklifi duymuştum. :)

Kahvesini alıp kantinden çıkıyordu ki, günlerdir kendisini gözetleyen o kızla, yani bizim kızla Berfin'le çarpıştılar. Berfin'in üstü hep kahve olmuştu.

İşte o zaman benim yüreğim dağlandı. Onlar bakıştıkça gözlerimin önüne onların sonları geldi. Yapmayın etmeyin diye elimi uzattığımda ise, o an hayalet olduğumu fark ettim.

Benim tek gerçeğim kalemim olduğunu yeni yeni idrak etmiştim.

Ve başladı bu serüven...))))

Her detaylarını ilmek ilmek işledim. Yazdıkça derin mevzular çıktı ortaya. Ben yazdıkça çıkmaz sokaklar karşıma çıkıyordu ve o çıkmaz sokakların duraklarında Berfin ve Serdar'la karşılaşıp, onlarla birlikte dizlerimi kendime çekip ağlamalarına arkadaşlık ediyordum. Sizde görün istedim.

Bir hatanın iki insanın başına açacağı belayı görün istedim. Tâbi o hatanın birde öyle bir meyvesi vardı ki yazmaya kıyamıyordum.

Öyle işte 🥲

☀️

Sizin var mı aklınızda bir Berfin Serdar karakteri.

Bu arada Instagram adresim:
_sahinsss__

GÜNEŞİN ÇOCUKLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin