Bugün Ataman Koleji'nin ilk günü,benim de ilk günüm,yeni arkadaşlarımın da ilk günü,kısacası bugün ilklerin günü.Sabah Kalktığımda İlk İş Okula hazırlanmak oldu.Bende sizin gibi "sabah sabah okul mu olur ya" diyenlerdenim açıkçası.sabah kalktım,duşumu aldım, üzerimi değiştirdim,saçımı yaptım ve yüzüme de hafif bir makyaj yaptıktan sonra artık hazırdım,Elif hazırdı,Elif yeni okul hayatına hazırdı,yeni okuluna,yeni öğretmenlerine,yeni arkadaşlarına ve hatta yeni aşklarına...
Evden aceleyle çıktığımda saat 7 : 30'du.Hâlâ zamanım vardı ancak okula geç kalmak istemiyordum.okula geldiğimde toplu bir kalabalık gördüm.öğretmenler ses sistemini ayarlamaya çalışıyor,öğrenciler ise birbirleriyle kaynaşmaya çalışıyordu.Hemen o arada gözüme kestirdiğim bir grubun yanlarına geldim.
"Merhaba ben Elif,bu okula yeni geldim"diyerek elimi uzattığımda ilk 1-2 saniye bir afallasalar da ilk elini uzatan yağmur oldu."Merhaba ben Yağmur hoşgeldin Ataman Koleji'ne"diyerek elimi sıktı. Yağmur hoş ve güzel bir kıza benziyordu,belki de gülmek ona yakışıyordu bilmiyorum.Ona gülümsedikten sonra bu sefer Defne bana elini uzattı " merhaba ben Defne,hoşgeldin" diyerek gülümsedi.Defne'de aynı şekilde hoş bir kıza benziyordu.O sırada erkekler kendi aralarında telefonla oynuyorlardı beni görmemeye çalışıyorlardı,sanırım biraz çekinmişlerdi.O sırada Yağmur onları dürttüğü sırada beni farketmemiş gibi yapmaya başladılar ve ilk olarak yanıma gelen isim Ege oldu.Elimi sıktıktan sonra konuşmaya başladı "Merhaba ben Ege kusura bakma telefondan birşey'e bakıyorduk'ta seni farkedememişiz."Tabi tabi bende inanmıştım buna.Hiç güler yüzümü bozmadan yanıtladım Ege'yi.Ne yani benden çekiniyorlar mıydı? Acaba korkmuşlar mıdır? Off saçmalama Elif biraz çekindiler sadece o kadar.Benim aklımda bir sürü senaryo dolanırken o sırada poyraz bana elini uzattı " Merhaba ben de Poyraz " diyerek elimi sıktı.O sırada müdür bize sıraya geçmemizi söyledi.Sıraya geçtiğimizde sınıfımızda birkaç kişi daha vardı ama sanırım benim kemik kadrom bu kişiler olacaktı.Müdür konuşmasını yaptıktan sonra sınıflarımıza geçtik.Ve biz Yağmur'la birlikte oturduk.Defne ise başka bir kız arkadaşıyla otururken Poyraz'la Ege' de beraber oturuyorlardı.Biz yerleşirken o sırada kimya hocamız Mehmet Ali Bey sınıfa giriş yaptı.Hepimizi selamladıktan sonra kendini tanıtmaya başladı."Merhaba çocuklar ben Mehmet Ali Bozkurt 23 Mayıs 1975 Doğumluyum memleketim Kahramanmaraş evli ve 2 çocuk sahibiyim"diyerek kendisini tanıttıktan sonra bize döndü ve bizimle de tek tek tanıştı.Ve o sırada ders saatimiz de sona erdi.Günümüz hep böyle geçiyordu,zaten nasıl geçmesini bekliyordum ki :-)
Defne ve Yağmur'la telefon numaralarımızı aldık.Ve benim için artık eve gitme vakti gelmişti.Arkadaşlarımla vedalaştıktan sonra evin yolunu tuttum.Eve vardığımda ise direkt uyuyakalmışım.Bugün Elif'in ilk günüydü ilk heyecanı ilk arkadaşları olmuştu bile.Peki hayat Elif'e zamanla ne gösterecekti? Elif üniversite hayatı boyunca ne gibi zorluklarla karşılaşacaktı? Bakalım Elif'in hayatı nasıl şekilllenecek,ne gibi zorluklar çıkacak karşısına...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceElif İle Aras'ın Akıllara Durgunluk Veren İmkansız Bir Aşk Hikâyesi.Bir gün Elif telefonunu düşürür ve arar durur.Oysa ki telefon Aras'tadır.Ve Bu Da Aşk Hikâyelerinin İlk Bölümü Olarak Karşımıza Çıkar.Ve Bu Kader'in oyunu Bize Bu Hikâyenin Zamanla...