Akpınar apartmanı...
Kendi ayaklarımın üzerinde durduğum ilk yer.Yolda gelirken part time bir iş bulmuşdum okullar yakında açılıcağı için yarı zamanlı çalışıcakdım maaşı da beni karşılamaya yeterdi kiramı ödeyip kendime birşeyler kabilirdim.Ha birde ev faturaları vardı kira doğalgaz elektirik uh sözlanıcakdım galiba.
Derin derin nefesler alarak daha fazla apartmanı incelemeden kapıdaki somurtkan yeni ev sahibimin yanına gittim.
"Sonunda gelebildim hadi al anahtarı git yerleş.Ev ikinci katta altı numaralı daire.Gelelim kurallarıma.Birinci kural ve en önemli kural evime zarar verme.İkinci kural kiralarımı geciktirme.aklıma başka gelmedi diğerlerini zamanla öğrenirsin."
Adamın dediği tek şeyler bunlardı sonrada yoldaki pahalı olduğu her yerinden belli olan arabasına atlayarak giti bende el becbur tek başıma binaya girerek daireye girdim tabi ilk katlarda kapıdan çıkan beni görmüştü neyseki ona yakalanmadan eve girmiştim hemen odama girdim ve eşyalarımı yerleştirdim.Evin eşyalı olması benim için büyük bir avantajdı zira bide eşyalara para veremezdim.
Eşyalarımı yerleştirip bir duş aldım ve yatağıma uzandım tam o sırada müthiş keyfimi bölen bir adet çalınan kapıydı.Umursamadan uykuma devam ettim nasılsa çalar çalar giderdi dimi.
Malesef çalıp çalış gitmemiş çalmaya devam etmişti bende sinirle kapıya giderek açıcakdımki buraya yeni talındığım ve beni kimsenin tanımadığı aklıma gelince elime bavuldan çıkardığım çakıyı aldım belki insanları korkutursam bana bulaşmazlardı.
Çakıyla kapıyı açarak sinire çkendimle gurur duymuştum.
"Ne var lan ne istiyorsunuz!!"
Her şey çok güzel giderken kadının kaçmasını bekliyordum lakin oda benim gibi bağırarak konuştu.
"Yetişin komşulaaaaar!yetişin Çakıcı kız bastı evi yetişin!Ayy edepsiz hiç yaşlı başlı kadına bıçak doğrultulurmu.Çağrıığğ,Gökturğğğ,Alp,
Arasss yetişin oğullarım çakıcılar bastı binayı çakıcılarrğğ.!"
Kadının cırtlak sesine kulaklarımın daha fazla kanamasını istemediğim için bende bağırdım.
"Yeter lan bağırıyorsun kafam şişti yarıca ne çakıcısı he ne çakısı bi gitfe rahat rahat takılak be!."
Çakı kısmını söylerken çakıyı hafif hareket ettirmiştim ve bu kadının o cırtlak sesiyle daha çok bağırmasına yol açmıştı.Bir anda bulunduğun kattaki diğer üç dariredende benim yaşlarımda oldumlarını tahmin etti üç kız beş erkek çıkmıştı dört erkek karşı dairemde bir erkek ve sanırım biraz yaşlı olması gerekiyor, yan dairemden çıktı diğer kızlarda dört erkeğin olduğu dairenin yanındaki daireden öıkmıştı merdivenlerden alt katan ve üst katanda bir sürü kişi geldipinde tam olarak sıçmş olduğumu anladım.
Dörtlüden biri yanıma gelip elimdeki çakıyo almaya çalıştığında onu itirerek diğer arkadaşlarının üzerine attım.Çocuk şokla yüzüme bakarak konuştu.
"Ne yapıyorsun sen ya hem sen kimsin ne işin var burada."
"Ay annee taş gibi kız ha isteyek bunu"
Tam çocuğa cevap vereceklen araya giren meymenetsizle hızla ona dödüm.
Boş konuşan çocuğa dönerek bağırdım.
"Boş boş konuşma yırtarım ağzını görürsün ayrıca ne geldiniz hepiniz be ,bir kafa dinleyecekdim içine ettiniz yani ayrıca ve ayrıca sen kadın benim evime bir daha gelirsen ve o curtlark sesinle bağırırsan bu sefer çakıyla değil satırla karşılarım seni bilmiş ol bu hepiniz için geçerli.İlk günden olana bak ya ekşınlı bir günümde olmasın be!."
Son sözlerimle ka
pıyı hızlıca kapatarak içeriye girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakıcı Kız
ChickLitHayatı kafesteki bir kuştan farklı olmayan bir kızın kendi ayakları üzerinde durup hayallerini gerçekleştirmek için çıktığı yolda başına gelen zorluklar ve güzellikler. . . . Kapıyı sert bir şekilde kapatarak evden çıktığımda artık ne yapacağımı bil...