Ç.K 6

10 1 0
                                    

"Tamamdır takımlar hazırsa başlayalım ben hakemim herkes yerini alsın bakalım."

Barış'ın konuşmasıyla hepimiz yerlerimize geçtik. Melisa topu alarak oyunu başlattı. Top Bizim tarafa geldiğinde Güneş topu karşıladı.

"Eveet sayın seyirciler Melisa'nın müthiş atışını Ayımız karşıladı top karşı tarafa geçti.Kendisine gelen topu hızla karşılayan Urazı alkışlıyorum."

Barışın Güneşe 'ay 'demesiyle herkes kahkaha atarken Güneş şokla Barışa bakıyordu.

"Ay ne ya ,bide ayımız diyorsun.Güneş, Güneş bana sakın bir daha Ay deme!Seni öldürürüm Barış öldürürüm "

Onun bu haline gülerken top bana gelmişti.Havaya zıplayarak topu karşı tarafa sert bir şekilde yere attığımda karşılayamamışlar dı ben gururla gülümserken onlar sanırım bu kadarını beklemiyorlardı.

"Eveet ,Nehir'den beklenmeyen hareketler.Kız o neydi öyle sen neymişsin."

Barışın konuşmasını gülerek cevapladım.

"Size lisanlı olduğumu söylemiştim.Hem bu neki siz bide gerçek maçta görün"

.
.
.
.
.
.
Voleybol maçı bittiğinde birbirlerimize numaralarımızı verip evlere dağıldık.Bizimkilerle eve doğru yürürken, gelirken köpek ve kedi gördüğümüz yerde bir spor salonu vardı.Bizimkilere dönerek konuştum.

"Çocuklar siz gidin eve benim bir işim var sonra geleceğim hadi görüşürüz."

Hepsi ellerini havaya kaldırarak salladı.

"Kendine dikkat et çabuk gel görüşürüz aşkıım."

"Seni seviyoruz kedilere yakalanma bak çabuk gel."

"Buraları bilmiyorsun fazla uzaklaşma kendine dikkat et gülüm görüşürüz."

Kızların dediklerine gülerek spor salonuna girdim girişte duran on sekiz yaşlarındaki çocuğun yanına gittim çocuk kahve gözlerini bana çevirdiğin de konuşmaya başladım.

"İyi günler, ben kick box kursuna yazılmak istiyorum."

Çocuk beni alayla süzerek.

"Üzgünüm ama bayanlara kick box eğitimi vermiyoruz."

Dediklerine sinirlenmiştim cinsiyet ayrımı yapan insanlarda nefret ediyordum.

"Pekala beni erkek bölümüne alın o zaman."

Çocuk bana tekrar gülerek konuşmaya başladı.

"Ah hanımefendi böyle birşey mümkün değil malesef hem kick box hocamızda o kadar yakışıklı değil isterseniz size yakışıklı bir antrenörü önerebilirim."

Çocuğun dedikleri ile kan beynime sıçramıştı.Ben buraya adam kesmeye gelmemiştim ama o çok kötü şeyler ima ediyordu.

"Bak çocuk! Ben buraya eğitim almaya geldim bana bir antrenör ayarla çabuk!."

Çocuk tam birşey diyecekken ,arkadan gelen erkek sesi onu susturmuştu kafamı arkaya çevirdiğimde karşımda bir sporcu atleti ve şortla duran siyah saçlı kaslı bir adam vardı.

"Hanımefendiyi bana yönlendir Ufuk."

"Ah, ama efendim"

"Bana yönlendir dedim Ufuk"

"Pekala efendim yönlendiriyorum"

Adam siyah gözlerini çocuğun üstünden çekerek bana baktı.

"Küçük hanım benimle gelebilirsiniz"

Adamın dediğini yaparak onun peşinden ilerledim. Spor salonun alt katına indiğimiz de büyük bir depo vardı, deponun içinde çeşitli spor malzemeleri ve eşyalar bulunuyordu.

Adam bakışlarını ilk önce tüm depoda gezdirdi bana kısa bir bakış atarak, depoda bulunan dolaba ilerledi ,dolabın içinde sargı bezleri ve eldivenler vardı.

Eldivenlerd'en birini alarak bana attı, sargı bezlerini de elime vermişti.

Sargı bezlerini alarak elime bağlamaya başladım eldiveni taktığımda tam tıkır hazırdım.

Üzerimde eşofman takımı bulunduğu için kıyafet giymeyi tercih etmedim.

"Küçük hanım şu ringin içine geç ve beni bekle."

Adamı kafamla onaylayarak deponun ortasında bulunan ringe girdim adam da hemen arkamdan gelmişti.


Çakıcı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin