Köpeklerle olan konuşmamı bitirip kafamı kaldırdığımda bana şaşkınca bakan 7 çift göz görmüştüm.
"Sen de ne hayvan sever çıkdın.Hiç kokduğun hayvan yok mu."
Arasın bunu demesiyle hızla kafamı sallayıp tam ,hayır ben ve bir hayvandan kokmak mı diyecekken ,yanımdaki köpeklerin bir anda havlamasıyla kafamı havladıkları yere çevirdiğimde, beyaz bir yavru kedi gördüm.Hızla ayağa kalkarak Güneşin yanına gittiğimde çığlık atarak konuştum.
"Yaaa alın onu! kedi kış kış git ya, alın şunu.Havlayın oğluşlarım ,kızlışlarım havlayın hav hav hadi havla."
Benim artık ağlayarak yere çökmem ile durumun ciddiyetini anladıkları için Aras kediyi alıp uzaklaştırırk'en diğerleri de yerde hıçkırarak ağlayan benim yanıma geldiler.Hepsi bir birine bakıp ne yapacaklarını düşünürken Çağrı yavaşça yanıma gelip bana sarıldı.
"Şiş geçti Aras götürdü sakin ol ,kedi hem birşey yapmaz."
Hızla kafamı kaldırarak konuştum.
"Yapmaz dimi?"Şuan bir çocuk gibi göründüğümden emindim ama yavru kedilerden öyle çok korkuyordum ki bu umrumda değildi.
Çağrı gülerek konuştu,"Hayır yapmaz korkma, neyse hadi kalk bakalım parka gidelim."
Hızlı kafamla onaylayarak ayağa kalktım. Onlar önde Çağrı ile Ben arkada gidiyorduk.Birden kahkahalarla gülmeye başladım. Güldüğümü gören çocuklar da gülmeye başladılar. Güneş kahkahaların'ın arasının zar zor konuştu.
"Hayır tam sana cesur kız diyecektim ki o kediden korkman geliyor aklıma"
"Hakikaten ya ,sen kediden nasıl öyle korktun"
Göktuğ'un cümlesi ile zorla gülmemi bastırdım ve konuştum.
"Ah kedilerden değil ,yavru kedilerden korkuyorum.Bana çok korkunç geliyorlar yoksa kedileri severim, zaten korkduğum tek hayvanda yavru kediler."
.
.
.
.
.Sonunda parka geldiğimizde büyük bir ağacın gölgesine daire şeklinde oturduk.Ben ağaca yaslanırken ,sağımda Çağrı, Çağrı'nın yanında Deniz ,Deniz'in yanında Alp ,Alp'in yanında ise Azra vardı.Solumda ise Güneş ,Güneşin yanında Göktuğ ,Göktuğ'un yanında Aras vardı.
"Aa hadi voleybol oynayalım mı?"
Deniz'in konuşması ile herkes ona dönmüştü. Voleybol lafını duyan Ben tabii ki de hızlı ayağa kalkarak mutlulukla bağırdım.
"Ay evet evet hadi kalkın kalkın voleybol oynayalım"
Sonra aklıma topun gelmesiyle birden sustum. Çevreme bakdığımda karşıda bir grubun voleybol oynadığını gördüm. Hızla voleybol oynayan çocukların yanına gittiğimde ,hepsinin bakışları bana dönmüştü. Topu elinde tutan çocuğa dönerek konuşmaya başladım.
"Selam, biz voleybol oynamak istiyorduk da sizinle oynayabilir miyiz?"
Benim tatlı tatlı sorduğum soruya hepsi birbirine bakarak gülümsedi sonra eline top bulunan çocuk konuşmaya başladı.
"Tabii ki de oynayabilirsiniz Ben Uraz memnun oldum."
Onun kendini tanıtması ile diğerleri de kendini tanıtmaya başladı ,bu sırada da bizimkiler yanımıza gelmişti.
"Selam ben Arya, Uraz'ın kardeşiyim."
"Ben Barış memnun oldum.Bunlarda şu gördüğün kara kafa Lodos,bu civcivde Melisa."
Onları kafam ile onaylayıp,
"Bende Nehir memnun oldum.Bunlarda arkadaşlarım Çağrı, Güneş, Deniz, Alp, Azra, Göktuğ, Aras"
"Tamam o halde herkes tanıştığına göre on üç kişiyiz altı altı olalım, ben de hakem olurum."
Barışın dediklerini hepimiz onayladığımızmda takımları kurmaya geçtik.
"Tamam şimdi kimler voleybolda iyi ise takımları ona göre kuralım bizde Melisa ile Arya iyiler sizde kim iyi."
Herkes birbirine baktığında Çağrı konuşmaya başladı.
"Bizde Azra ve Aras iyidir Nehir sen iyi misin?"
Onun dediğine sırıttığımda herkes bana dönmüştü.
"Ben lisanslı voleybolcuyum, yani iyiyimdir."
Benim dediğime herkes şaşırırken Melisa lafa girdi.
"Sen hangi takımda olursan işimiz zor olacağa benziyor."
"Peki milli takıma falan hiç seçildin mi?"
Lodosun dediklerine yüzüm düşerken sezsizce mırıldandım.
"Seçmelerde birinci oldum ama takımın beni alma teklifini reddettim.Yani giremedim."
Dediklerime hepsi şaşırtmıştı.Yani kim milli takımın teklifini reddederdi ki.Benim gibi ailesi olan birisi reddederdi.
"Neyse hadi başlayalım o halde ben ve Nehir ayrı takımlarda olalım Azra bizden olsun Uraz sen de bize gel"
Melisa'nın sözleriyle ben söze girdim.
"Aras da sizde olsun ben bizim takımı idare ederim."
"Tamam Göktuğ ve Alp de bizde olsun geri kalan da bir takım anlaştık mı sorunu olan var mı?"
Herkes kafasıyla onayladığın da yerlerimize geçtik.
Ben, Çağrı, Lodos, Güneş, Arya, Deniz.
Melisa, Aras, Azra, Alp, Göktuğ, Uraz.Bir takımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakıcı Kız
ChickLitHayatı kafesteki bir kuştan farklı olmayan bir kızın kendi ayakları üzerinde durup hayallerini gerçekleştirmek için çıktığı yolda başına gelen zorluklar ve güzellikler. . . . Kapıyı sert bir şekilde kapatarak evden çıktığımda artık ne yapacağımı bil...