Hata yapabilirsin ama
her şeye rağmen iyi olacaksın'Billie Eilish- Chihiro
Sufle- PusUzun bir zaman sonra iyi okumalar!
Nasılsınız?
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
Bana ne yapmak istediğimi sormuştu, yanımda uyandığı o gece ilk sorduğu bu olmuştu. Bilmiyorum demiştim, bilmiyordum çünkü.
Onun gibi birini hayatıma aldığım için çok pişmandım ama yanımda da istiyordum, vazgeçemiyordum. Psikoloğum; zihnini kendisine ait yapmış, o senin olmaktan çıkmış her düşüncen de o ne yapardı, ne derdi diye düşünüyorsun kendini değil demişti’ İlk gittiğim zamanlarda.
Şu an onun zehirinden arınmış bir şekilde hayatıma devam etmek benim kurtulduğumu hissettiğim ilk adımlardan biriydi ve ben tekrar onun gibi bir himayeye girmek istemiyordum.
Biliyordum, herkes aynı değildi.
Ama o aynısı gibiydi.
Aynı onda olduğu gibi ilgimi çekmişti, aynı onun gibi benden başkası yokmuş gibi bakıyordu.
Korkuyordum ama onu istiyordum.
Merak ediyordum daha doğrusu, iki gün önce ki geceden sonra daha çok ediyordum. Sözleri, bakışları, sessizliğimi sorgulamadan bana eşlik etmesi ve her anlattığımı dikkatle dinlemesi.
Gözlerimi sımsıkı kapayarak alnımı soğuk sıraya yasladım, soğukluk baş ağrıma biraz olsun iyi gelmişti.
Ezel ile sabahladığımız o günden beri iki gün geçmişti ve o iki gün içinde yüz yüze gelmemiştik, Roma Miral’in olayının daha fazla büyüdüğünden ve arkadaşlarının yanında olduklarindan bahsetmişti. Aslında pek bir şey beklemiyordum ama onu gördüğüm zaman tam olarak nasıl davranacağımı da bilmiyordum.
Hoşlanıyor muydum yoksa sadece ilgimi mi çekiyordu, bu kadar hızlı kendimi kaptırmayacağımı biliyordum aslında düşüncelerim olmasa her şey daha kolay olurdu.
“Karadenizinde gemilerin mi battı?” Utku sıramın üzerinde kayarak yanıma oturduğunda başımı kaldırdım. “O öyle miydi?”
Dudak büzerek lolipopu ağzına koydu. “Bilmem?” Cebinden bir başka lolipopu bana uzattı. “Roma yine kilo aldım diye ağladığı için bu iki lolipopu sana veriyorum.”
“Ne kilosu almış çok merak ettim.”
“Götüm büyümüş.” diyerek sınıfa giren Roma, ilgilerini üzerine çekse de umursamadan bize ilerledi. Gözlerim kalçasına kaydığında herhangi bir fark görememiştim, pantolon giydiği için olabilirdi.
“Çok yakıştığına eminim.” Dediğim de gülümseyerek yanağımı öptü ruju yanağıma bulaştığını hissettiğimde hemencecik sildi. “Sen iyi ki varsın he, yoksa bu zorbayla hayatım geçmezdi.”
“Kimse zorbalık konusunda eline su dökemez.” Dedi Utku.
Roma ‘Eh herhalde’ der gibi elini salladığında güldüm. Frambuazlı lolipopun paketini açmaya başladım, sabah bir ders geç geldiğim için kahvaltımı yapabilmiştim.
“Sen niye sınıftan çıkmıyorsun?”
“Başım ağrıyordu ya.” Geldiğimden beri sıramdan kalkmamıştım. Roma çantamın kendinde duran suyumu çıkararak önümde koyduğunda derin bir nefes vererek suyu aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihnimin Kuytuları
Teen Fiction❝Tanya Piya, ailesinin boşanmasıyla annesiyle beraber İzmir'e taşınır. Varlığından habersiz olduğu, annesinin ilk çocuğu yani abisiyle aynı evi paylaşmak zorunda kalır, o yetmediği gibi abisinin arkadaşıyla başı beladadır.❞ ➜ Y.Y.T: 01.10.2023