Vandaag is Niels een dagje naar het strand met zijn familie. Ik lig in de stoel voor onze tent en lees een boek. Ik dacht dat dit een vreselijke vakantie zou worden, maar eigenlijk is het heel erg leuk. Er is bijna een week voorbij en ik ben het gelukkigste meisje op de wereld. Ik heb de aller leukste en liefste jongen van deze hele camping als 'vakantie' vriendje. We noemen het nog een vakantierelatie want we zijn op vakantie en dat klinkt leuk. We zijn niet van plan om het aan het einde van deze 2 weken uit te maken, maar voor het idee.
Ik zit helemaal verdiept in mijn boek als ik ineens schrik van een koude straal water in mn nek. Ik kijk om en zie een grijzende Niels met een waterpistool achter me staan. Ik aarzel geen moment en leg gauw mn boek op tafel. Ik zie het gevulde waterpistool van mijn broertje. "Hier komen jij" schreeuw ik. We rennen lachend over het veldje terwijl we elkaar nat spuiten. Niels trekt me naar zich toe waardoor ik struikel over mij slipper. We vallen samen op de grond. We kijken elkaar aan en beginnen hard te lachen. Mijn jurkje is helemaal nat en Niels' blauwe shirt en zwembroek zijn ook nat genoeg om uit te wringen. Hij slaat een arm om me heen en grinnikt "dacht jij dat je gewonnen had?" Ik ga rechtop zitten en kijk hem lachend aan. "Ja eigenlijk wel!" "Niks daarvan, let jij maar is op!" Ik kijk hem vragend aan. Ik wil opstaan maar hij trekt me terug en begint te kietelen. "Nee Niels, niet doen daar kan ik niet tegen!" Gil ik. Zonder resultaat, hij kietelt gewoon door. Ineens stopt hij. "Marly, jij bent mooi!" Ik voel dat ik begin te blozen.
Samen met mijn moeder loop ik langs het strand. "Je bent echt verliefd he Marly?" Ik kijk haar aan. Het blijft een tijdje stil tot mijn moeder de stilte verbreekt. "Wie zwijgt stemt toe" Ik kijk haar aan en glimlach. "Ja mam, ik denk dat ik echt verliefd op Niels ben. Hij is zo leuk en lief en ook heel knap." Mama begint te lachen. "Waar woont hij eigenlijk?" "In Arnhem. Dus niet heel ver van ons vandaan, ik kan zo met de trein naar hem toe of andersom natuurlijk." "Oke fijn toch!" Antwoord mijn moeder. We lopen het strand af en halen onderweg naar de camping een ijsje. Als we de camping oplopen zie ik Luna , Lotte en Liz net naar het muurtje bij het zwembad lopen. "Hey Marly! Ga je mee vanavond chillen voor het zwembad?" Roept Luna. Ik kijk mijn moeder aan. Die knikt. "Jaa ik ben er! Hoelaat?" Schreeuw ik terug. "Half 10"
Het was een gezellige avond, we hebben gevoetbald en veel gelachen. Ik loop hand in hand met Niels terug naar ons veldje. Als we aangekomen zijn geeft om hij me een kusje op mijn wang. "Gaan we samen tanden poetsen?" vraagt hij met een brede grijns. "Ja is goed" antwoord ik lachend.
Niels komt met zijn toilettas aangelopen en samen lopen we het toiletgebouw in. Ik kijk om me heen. "Go" fluister ik. Samen lopen we snel de jongensruimte in en gaan achteraan bij de wasbakken staan. "Het lijkt me veiliger als we in een hokje gaan staan." En Niels trekt me mee een hokje in. We staan samen tanden te poetsen en ik haal mijn make-up eraf. "Je bent mooi ook zonder make-up" Ik kijk Niels aan. "Dankje" en ik druk een kus op zijn mond. Hij kijkt me aan en voor ik het weet voel ik zijn lippen weer op die van mij. We lopen het hokje uit en er staat een grote man met een geel shirt met Camping personeel erop voor ons. "Wat heeft dit te betekenen?" Ik schrik. "Wat zit daar op de spiegel meneer?" vraagt Niels rustig. Shit hoe kan Niels zo rustig zijn? Als de man de andere kant op kijkt trekt Niels me mee en rennen we de toiletruimte uit. Als we buiten zijn beginnen we hard te lachen.
JE LEEST
Een zomer om nooit te vergeten..
RomanceHet is zomervakantie en Marly gaat met haar ouders mee op vakantie, ze verwacht dat het de saaiste vakantie ooit wordt, want haar oudere zus gaat dit jaar niet mee. De vakantie loopt totaal anders, het wordt een vakantie om nooit te vergeten!