Ik sla mijn handdoek om mijn schouder en trek mijn slippers aan. Vanavond is de laatste avond met Niels en de andere. Morgenavond vertrekken we terug naar huis. We hebben met z'n alle besloten dat we gaan discozwemmen. De animatie heeft dat georganiseerd. Onderweg naar het zwembad kom ik Liz, Lotte en Luna tegen. We kletsen zoals altijd, maar nu pas besef ik dat het de laatste keer is. We wonen allemaal verspreid over het land dus afspreken zal ook lastig worden. Ik ga deze mensen echt missen, ik heb nog nooit zo'n leuke zomer gehad. "Heeeey meiden , wacht is!" We kijken om, daar komt Nikki aangerend. Oh wat ga ik haar energie missen. Marly stop met zo denken, geniet van je laatste avond, je spreekt ze echt nog wel en wie weet volgend jaar weer!
Als we ons omgekleed hebben en het zwembad inlopen staat de muziek al aan, het is donker en aan beide kanten van het zwembad staan gekleurde lampen. Ik ga samen met Nikki en Luna aan de rand van het zwembad zitten. "Dit is onze laatste avond he?" Zegt Luna. "Jaa, wat ga ik jullie missen!" Antwoord ik. "Ik jullie ook, zelfs jullie kleffe gedoe met jullie boys" lacht Nikki. Nikki kijkt me aan. "Waarschijnlijk gaan wij elkaar nog heel vaak zien he, ben ik nog niet van je af!" Ik begin te lachen. "He jammer!"
Ineens worden Luna en ik in het water geduwd. Als we boven komen roepen we beide: "Nikki!" "Ik was het niet" lacht ze. "Deze frisse duik hebben jullie te danken aan jullie lief tallige boyfriends!" Luna en ik beginnen te lachen en klimmen gauw het zwembad uit. Ik probeer Niels het water in te duwen met weinig resultaat want voor ik het weet lig ik er zelf in. Ik kijk naast me en zie dat het Luna ook niet gelukt is. "Jullie zijn veel te sterk!" Roept Luna. "Tja daar kunnen wij ook niks aan doen" lacht Bart.
Niels springt het water in en pakt me vast. Hij kust me en laat me daarna zo het water in vallen. Als ik boven kom roep ik: "Nieeeeels!!" Ik druk op zijn schouders in de hoop dat ik hem kopje onder krijg, helaas. Niels wil mij weer kopje onder duwen als ik net optijd roep: "Niels wacht!" Hij wacht en gauw zwem ik weg."Kom we gaan van de glijbaan!" Roept Lars. Nikki rent achter hem aan. "Ik ga niet mee" roep ik. Niels kijkt me aan. "Weet je dat zeker?" Zegt hij grijnzend. "Nee niet meer zo heel zeker" lach ik en ik ren gauw de trap van de glijbaan op. "We gaan allemaal achter elkaar" roept Lars. "Dat durf ik niet!" Zegt Luna. "Pech voor jou, bart red je wel." Lacht Lars. Achter elkaar gaan we de glijbaan in. Niels duwt mij iets naar voren. Gillend vliegen we 1 voor 1 de glijbaan uit.
Het is afgelopen en we lopen met een handdoek om ons heen geslagen naar de tent. Ik pak schone kleren en toiletspullen en loop richting de doucheruimte. Als ik gedoucht ben en mijn makeup weer bijgewerkt heb loop ik naar voren. Lars heeft een voetbal meegenomen. "Ik doe mee!" Roep ik als ik aan kom lopen. Iedereen speelt mee en na een uur vollop gevoetbalt te hebben ploffen we met zn alle in het gras.
JE LEEST
Een zomer om nooit te vergeten..
RomanceHet is zomervakantie en Marly gaat met haar ouders mee op vakantie, ze verwacht dat het de saaiste vakantie ooit wordt, want haar oudere zus gaat dit jaar niet mee. De vakantie loopt totaal anders, het wordt een vakantie om nooit te vergeten!