Het is een rustige zomerdag, en de zon schijnt weer vollop. we hebben tot nu toe nog maar 1 dag echt regen gehad.
Ik zit naast Niels in de zon een boek te lezen. Niels ligt muziek te luisteren en heeft zijn ogen dicht. Ik had dit nooit verwacht, ik ben echt het gelukkigste meisje op de wereld nu. Ik kijk naar Niels, aan zijn regelmatige ademhaling te zien slaapt hij. Ik glimlach, hij ligt er lief bij. Ik pak mijn boek weer en lees verder. Na een half uurtje hoor ik de zachte stem van Niels. "Hey heb je lekker geslapen?" Vraag ik. Niels begint te lachen. "Ja eigenlijk wel" "Mooizo" antwoord ik en ik lees gauw mijn bladzijde uit.Ik sta te wachten op Niels, Nikki, Luna en Bart. De andere gaan niet mee vanavond. We verzamelen voor het toiletgebouw. Ik kijk op mijn mobiel als er ineens 2 handen voor mijn ogen gedaan worden. Ik kijk om en zie Niels staan. "Hey schatje" zegt hij en hij geeft me een kus. Als iedereen er is lopen we naar het de bar vooraan, er is vanavond een feestje met muziek.
De muziek staat luid en ik schreeuw naar Niels dat wij even wat drinken gaan halen. Nikki, Luna en ik hebben alle 3 een spijkersbroekje aan en een hempje erboven. We bestellen een Barco voor ons 3en. Iemand vraagt aan ons of we op de foto willen, we knikken en poseren met zijn 3e naast elkaar.
De rest van de avond verloopt gezellig, het ene naar het drankje naar het ander gaat naar binnen en ik voel dat ik steeds losser wordt. Luna kijkt me aan. "Wil je er nog 1?" Vraagt ze. Ik knik. Ik loop even naar de wc en ga voor de spiegel staan. Ik voel me duizelig worden en pak gauw de wasbak vast. Ik adem een paar keer diep in en uit waardoor het langzaam verdwijnt. Ik loop terug en Luna geeft me mijn drankje. Niels komt aangelopen. "Dit is
voorlopig je laatste drankje" en hij kijkt me streng aan. Ik sputter maar niet tegen en sla het drankje in 1 keer achterover. "Wat doe je nou?" hoor ik Niels nog zeggen.De volgende morgen word ik wakker en kijk naast me. Daar ligt Niels. Ik ga rechtop zitten en zie dan dat ik niet in mijn eigen tentje lig. Ik ga weer liggen en probeer me gisteravond te herrineren. We hadden een feestje in de bar vooraan, ik heb de hele avond bacardi cola gedronken. Het laatste wat ik nog weet is dat ik mijn drankje achterover sloeg. En dat voorlopig de laatste was volgens Niels. Na een tijdje wordt Niels ook wakker. Hij schiet rechtop en kijkt me aan. "Hoe voel je je?" "Goed" antwoord ik. Hij kijkt me aan. "Geen hoofdpijn?" "Beetje gebonk, maar verder niet." "Je hebt geluk dat je aardig goed tegen alcohol kan." Ik kijk hem aan. "Ja uh ik weet eigenlijk niet alles meer denk ik, hoe ben ik hier beland?" Niels begint te lachen. "Na je laatste drankje die je in een keer achterover sloeg viel je op de grond, ik schrok eerst maar we kregen je al snel weer wakker en na een glaasje water was er niks meer aan de hand. Je was alleen ja, wat gekker en praatte een beetje veel. Je bent hier zelf heen gekomen, het leek me alleen beter dat je hier ging slapen om je ouders niet te laten schrikken." "Weten ze dat ik hier ben?" "Ja ik heb een briefje geschreven." "Dankje" en ik geef hem een kus.
JE LEEST
Een zomer om nooit te vergeten..
RomanceHet is zomervakantie en Marly gaat met haar ouders mee op vakantie, ze verwacht dat het de saaiste vakantie ooit wordt, want haar oudere zus gaat dit jaar niet mee. De vakantie loopt totaal anders, het wordt een vakantie om nooit te vergeten!