De dagen zijn voorbij gevlogen, ik zit voor de tent mijn veters te strikken. Ik ga zo naar het strand met Niels. Het is vandaag donderdag. Vanavond is er discozwemmen en morgenavond gaan we al naar huis.
Niels komt aanlopen. "Heey beauty!" Ik kijk lachend op. "Heeey knapperd" antwoord ik. Ik sta op en Niels pakt mijn hand vast. Er loopt een wat oudere vrouw langs. "ach wat schattig" zegt ze. We glimlachen vriendelijk naar de vrouw. "Zijn jullie een stel?" vraagt ze. "Jaa een heel gelukkig stel!" antwoord Niels. Ik glimlach naar hem. "het is te zien, jullie stralen helemaal. Geniet er maar van!" "Dankuwel mevrouw, fijne dag." antwoord ik. Als we doorlopen komen we Nikki en Luna tegen. "Hey tortelduifjes" roept Nikki. Ze lopen een stukje met ons mee naar voordat wij de afslag van de camping afnemen, lopen zij weer terug.Als we op het strand aankomen is het druk. Overal liggen mensen op handdoeken in de zon en spelende kinderen. Ik kijk naar de zee ik kan genieten van de golfen die heen en weer gaan. "Marly? Aarde aan Marly" hoor ik naast me. Ik kijk op. "Sorry ik was even in gedachten" lach ik. "En waar zaten jou gedachtem?" vraagt Niels. "Bij deze mooie jongen naast mij" zeg ik. Gauw pak ik zijn pet van zijn hoofd en ren ermee weg. "Hierkomen jij" roept Niels. Ik probeer zo hard mogelijk te rennen maar Niels is overduidelijk sneller. Hij pakt mijn arm vast en daarna tekkelt hij me op de grond. Lachend laat hij zich naast mij in het warme zand vallen.
Niels staat op. "Kom we gaan langs de zee lopen." Ik steek mijn hand uit en Niels trekt me omhoog. We lopen tussen de mensen menigte door. Wat ook niet vlekkeloos gaat, ik stond op een tas van iemand en Niels ging op een boek staan. Lachend lopen we snel door. Als we bij de zee aankomen pakt Niels mijn hand. Samen lopen we langs de zee. "De tijd is snel gegaan" zeg ik. "Ja zeg dat wel, veel te snel ik wou dat ik nog weken of misschien wel maanden hier met jou was." Ik kijk hem aan. "Als dat kon voor een miljoen, had ik het er gewoon voorover." Niels kijkt me lachend aan. Die zin klopt niet helemaal. "Boeiend" lach ik en ik steek hem in zijn zij. "Weetje? Er is een trein die van Zutphen naar Arnhem rijdt en andersom." Ik kijk Niels aan. "Dat betekent iets heel goeds" antwoord ik. "Ja zeker, wij gaan elkaar lekker vaak zien." Zegt hij. We lopen een stukje door. "Weetje wat we afspreken?" "Nou?" antwoord ik en ik kijk hem vragend aan. "In de vakantie kunnen we wel kijken wanneer we naar elkaar toe gaan. Maar als we beide en weekend vrij abonnement afsluiten, kunnen we in het weekend vrij reizen naar elkaar toe." Zegt hij glimlachend. Ik kijk hem aan. "Dat is een goed idee!" Zeg ik enthousiast. "Als je het druk hebt met school, doen we het een weekend niet, of ik kom je gewoon helpen. Dat plannen we wel!"
We lopen nog een stukje door tot Niels in een keer stopt. Hij draait zich naar mij en kijkt me aan. Als onze blikken elkaar gevonden hebben zoent hij me. Ik zoen terug en we raken in een lieve zoen. Niels tilt me op en ik klem mijn benen om zijn middel. Ik kijk hem lachend aan. Hij drukt zijn lippen zachtjes op de mijne. "Ik hou van jou Marly!"
JE LEEST
Een zomer om nooit te vergeten..
RomanceHet is zomervakantie en Marly gaat met haar ouders mee op vakantie, ze verwacht dat het de saaiste vakantie ooit wordt, want haar oudere zus gaat dit jaar niet mee. De vakantie loopt totaal anders, het wordt een vakantie om nooit te vergeten!