16.

142 5 0
                                    

Ik open mijn ogen en kijk recht tegen het tentdoek aan. Dit was dan de laatste nacht in dit kleine tentje. Ik rits de tent open en laat mijn luchtbed leeglopen. Als ik mijn tentje uitkom zie ik Niels voor zijn tent zitten. Hij heeft een lichte korte spijkerbroek aan met een wit shirt. Een zonnebril op en zijn haren heeft hij gedaan. Ik lach naar hem en stap de caravan in. In kleed me om en besluit dat ik een kort broekje aan doe met een wit t-shirt erop. Ik loop naar de toiletruimte en als ik terugkom geef ik Niels een kus. "We gaan vanmiddag patatje eten als afsluiting van 2 geweldige weken, ga je mee?" Vraagt hij aan me. "Tuurlijk!" Ik begroet zijn ouders en loop terug naar mijn eigen tent.

"Marly wil je even helpen?" Roept mijn moeder vanuit de caravan. Samen met mijn moeder ruim ik de caravan op. Ik kijk op de klok. Shit "Mam ik moet gaan. Ik zie je straks" ik loop naar de snackbar vooraan en zie de andere al zitten. "Je moet snel bestellen de Wit." Ik loop naar voren en bestel een patatje mayo. "Dat was het dan people, ik moet zeggen, dit was een goede vakantie" zegt Bart. We proosten op volgend jaar, dat we hier allemaal maar weer mogen zijn. "De patat komt eraan!" Roept Lars. Na het eten van de patat maken we nog een aantal selfies en lopen terug naar onze tent.

"Marly! Eindelijk, kom snel helpen!" Ik pak de hamer van mijn vader over en haal alle haringen uit de voortent. Eigenlijk wil ik helemaal niet weg, maar toch is het nu echt tijd op te gaan. "Marly!" hoor ik achter me. Daar staat Niels. "Goeie klusjes vrouw hoor!" Zegt hij lachend. "Ga jij ook is helpen man!" Lach ik. Sjors komt achter me staan. "Heb jij nou eigenlijk verkering met Niels of niet?" fluistert hij. Ik begin te lachen en kijk hem aan. "Ja Sjors, ik heb verkering met Niels." "Oeeeeeeeeeh Marly heeft verkering met Niels!!" roept Sjors over het veldje. Niels kijkt me lachend aan.

De auto is aan de caravan gekoppeld. Het is tijd om te gaan. Niels ook klaar te gaan. Hand in hand lopen we naar het andere veld waar Luna, Liz, Lotte en de jongens staan. Nikki is er al. "Nou jongens, dit was het dan." Zegt Lotte. Ik geef iedereen een knuffel. Daarna roept Niels: "groepshug!!" We vliegen elkaar in de armen. "Jullie zijn de beste vakantie vrienden ooit" roept Luna. Lachend val ik haar om de nek. "Ik ga je missen Luna, we houden contact. Veel geluk met Bart!" Ik geef haar een knipoog. "Jij met Niels!" En ze geeft me nog een knuffel. Nadat we eindelijk goed genoeg afscheid genomen hebben lopen Nikki, Niels en ik terug naar ons veldje. "Dan is het nu tijd van afscheid nemen." Niels kijkt me verdrietig aan. "Ik ga je echt missen Marly!" We kijken elkaar aan en dan zoenen we, voor (voorlopig) de laatste keer. Hij kijkt me aan. "Ik hou van je Niels" fluister ik. Nogmaals zoent hij me. "Ik ook van jou" mompelt hij tijdens het zoenen. "Hey nu hebben jullie genoeg gekust" roept Sjors. We stoppen en beginnen te lachen. "Ja inderdaad Sjors. Ik ga je ook missen Marly!" Lacht Nikki. "Ik jou ook! Je gaat me vaker zien dan dat je zelf aankan." Lach ik. En ik geef haar een dikke knuffel. Ik zeg de ouders van Niels gedag en geef Niels nog een knuffel. "Tot over 2 weken." Zeg ik. En na een afscheidskus stappen we in de auto.

Een zomer om nooit te vergeten..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu