💔
Şiirin öznesi
Şairin KATİLİDİRSemih camdan adama döndü "Buyur abi" dedi sakin kalmaya çalışarak benimse kalbim durmak üzereydi.Sanmayın ki kendim için korkuyorum benim tek korkum kendi başıma kalkıştığım işlerin adelet sağlamak içinde olsa Beşiktaşa zarar vermesi.
Adam cama biraz daha yaklaştı.
Kalbim daha ne kadar hızlanabilirdi bilmiyorum ama her geçen saniye biraz daha hızlanıyordu.
"Benim oğlan seni çok seviyor.Şuna bir imza atıversene"Dedi içten bir sesle camdan bir forma uzatırken.
Semihin derin bir nefes verdiğini duydum.
"İmzalayayım abi ver"Dedi ve formayı imzalayıp tekrar uzattı adama.
"Sağol Semih benim oğlan çok sevinecek"
"Önemli değil abi paşaya benden de selam söyle.Hadi iyi geceler"Dedi ve arabayı tekrar çalıştırıp adamın yanından uzaklaşmaya başladık.
"Ömrümden ömür gitti"diye söylene söylene çıktım torpido gözünün olduğu yerden ve koltuğa yaslandım.
"Şu skor tabelası mevzusu ne?"Diye sordu Semih
"Hassiktir unuttum ben onu!"dedim telaşla ve laptobu çantasından çıkardım alel acele.
"Noluyor artık anlatacak mısın yoksa direkt karakolun önüne mi süreyim?"
"On dakika daha sabredersen her şeyi baştan anlatıcam zaten ama şimdi sus bir telefon görüşmesi yapmam gerek"
Semihin elini saçlarının arasına daldırdığını gördüm ama önemsemeden telefondan Flip'i ararken bir yandan laptopu da açmıştım.
(Konuşmları ingilizce hayal edin🙃🙃🙃)
"Naber Flip"Dedim Laptopdan kontrollerimi yaparken
"Sen arayana kadar gergindim Asya neden geç kaldın?"
"Bir kaç ufak pürüz çıktı oysa bana daha çok güvenmeni isterdim"Dedim gülümseyerek
"Filip kim aq noluyo"diye sessizce söylenen Semihi duydum.
Filip telefonda olduğundan Semihe göz belerterek susmasını işaret ettim.
"Güveniyorum da zaten ancak umarım güvenimi boşa çıkarmazsın"
Önümdeki laptoptan statta daha önceden bizim ayarladığımız açıdan sahayı çeken bir kaç adamımızdan gelen videoları incelemeye koyuldum.
Videolar harikaydı her şeyi saniye saniye kayıt altına almışlardı.
"Her şey harika Flip merak etme"Dedim yüzüme bir gülümseme yayılırken.
"Hazırlıklarını hallet on dakika içinde vieolar eline ulaşmış olur hemen internete yüklemeni istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...