İyi Okumalar 🔥(🧊🥵🙂🥶)
________Felix bir anda barın seslerinden uzaklaşıp kendini odada bulduğunda beyninde en büyük gürültüyü duymuştu. Vücudu giderek yanıyordu ve bu tüm düşüncelerini bulanıklaştırıyordu.
Öyle böyle bir yanma hissi değildi. Cidden vücudu görünmez alevlerin içinde yanıyordu ve o buna karşı çıkamıyordu. Canı yanmıyordu ama rahat da hissetmiyordu.
Aniden sırtı duvara çarptığında azıcık da olsa kendine gelmişti. Şu an kollarında olduğu kişiyi tanımıyordu ve alev alev yanmasının nedeninin o olduğunu tahmin ediyordu.
Aynı kızıl saçları gibi alevin en koyu tonu sarmıştı vücudunu. Kırmızı gözler onu giderek içine çekiyor ve daha fazla gerçek hayattan kopmasını sağlıyordu.
H: "Adın ne?"
Hyunjin hala kendini kontrol altında tutabiliyorken onun asırlar önce ölmüş vücudunu uyandıran kişinin adını öğrenmek istemişti.
Çünkü bu olayın sadece burada bitmeyeceğini biliyordu...
F: "F-felix"
Felix titreyen sesini kontrol etmeye bile çalışmamıştı. Çünkü yavaş yavaş kasıklarında yanmaya başlayan alev onu çoktan zor durumda bırakmıştı.
Kendisini kollarına bıraktığı kişiyi kesinlikle tanımıyordu ama ona fazlasıyla çekiliyordu. Bedeni onunla birleşmek için can atıyor, masum düşünceleri hiç düşünmediği şeyler düşünmesine neden oluyordu.
Artık vücudunda bulduğu son güç ve mantık kırıntılarını yitirdiği için başını adını bile bilmediği kızıl saçlı adamın göğsüne yaslamış ve alt tarafını istekle ona bastırmıştı.
F: "N-ne oluyor?"
Kızıl saçlı olan tek eli ile ona sürtünen küçüğün kalçasını kavramış ve kendisine daha sert bir şekilde bastırmıştı.
H: "Kontrolü kaybediyorum"
Uzun olan dişlerini sıkmış ve sarışını biraz daha kendine bastırmıştı. Damarlarında akmaya başlayan taze kan kaynıyordu ve kesinlikle bu tüm kontrolünü altüst ediyordu.
Felix aniden üzerindekinin çıkmasıyla vücudu soğuk hava ile buluşmuş ve derin bir nefes almıştı. Çoktan içinde yandığı alevler yüzünden sıcaktan bayılmaması bile mucizeydi.
Hyunjin de üzerindeki kapşonludan kurtulmuş ve azıcık süreliğine de olsa vücudunu soğuk havaya bırakmıştı. Hep soğuk olan vücudu şimdi sıcaktı ve o kesinlikle sıcağı sevmiyordu.
Felix'in nefesi teklemeye ve alt tarafları ıslanmaya başlamıştı. Normalde olsa buna çok utanırdı ama şu an istediği şey vücudunu yakan sıcaklığın durmasıydı.
Hyunjin'in içi alev alevdi. Gözleri cehennem kırmızısına bürünmüşken o da çoktan mantık kırıntılarını kaybetmişti.
Felix kızıl saç tutamları sıkıca kavradığında Hyunjin onun pantolonunu ses çıkacak derecede sert bir şekilde indirmişti. Tamamen çıplak kalan Felix ise sadece havanın ona verdiği azıcık serinlikle yetinmeye çalışıyordu.
Barın odasız bir bar olduğunu biliyordu. Bu odaya nasıl nereden gelmişti tam olarak neredeydi bilmiyordu. Sadece tek bildiği şey kasılan deliğinin dolmasını istemesiydi.
Hyunjin saçlarına sıkı sıkıya tutunan küçük eli tutmuş ve Felix'in gözlerinin içine bakarak orta ve işaret parmağı dudaklarından daha sıcak olan ağzının içine göndermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste of Blood (HyunLix, Minsung)
FanfictionVampir için bir insanın kanını içmek normal bir şey... Peki ya bir insan yanlışlıkla vampir kanı içerse? Seme Hyun Uke Lix Mpreg { HyunLix Minsung ChanMin JeongBin}