İyi Okumalar 🦋
_____________Evin çelik kapısı kulakları çınlatacak bir ses tonu ile kırıldığında arkadaşının sırtını sıvazlayan Jeongin lavaboda gördüğü koyu kana mı şaşırsa yoksa evin kapısının yerinden kopup yere düşmesine mi?
Jeongin'in gözlerinden yaşlar süzülürken tek istediği arkadaşına bir şey olmamasıydı. Felix onun en sevdiği abisiydi ve ona zarar gelmesini asla atlatamazdı.
Ama banyoya bir anda dalan kızıl saçlı adam Jeongin'in son sabır kırıntılarını da yok etmişti. Birkaç gün içinde arkadaşının başına ne geldiyse bu uzun boylu yaratık yüzünden gelmişti ve şimdi arkadaşı kanlar içinde ölmek üzereydi.
Küçük beden dolu gözleri ile ayağa kalkmış ve elini kızıl saçlının göğsüne bastırarak onu itmeye çalışmıştı.
IN: "Senin yüzünden oldu defol git"
Jeongin her ne kadar uzun bedeni ittirmek istese de kızıl olan yerinden bile kıpırdamıyordu. Bir anda bileğini saran büyük el Jeongin'i sert bir şekilde itmiş ve sırtının duşakabin camına çarparak yere düşmesini sağlamıştı.
Önündeki küçük baş belasından kurtulan Hyunjin, hemen Felix gibi yere çökmüş ve elini sarışının beline sarmıştı.
H: "Sakin ol sorun yok"
Felix, kızıl saçlının büyüleyici sesini duyduğunda sıkıca kapattığı gözlerini açmış ve klozetin kenarını sıkan ellerini gevşetmişti.
Midesi hala kasılıyor, ağrıyordu ve gözünü açtığında her yeri kan göleti görmek onu daha da korkutuyordu.
Hyunjin, tek kolunu daha sıkı bir şekilde sarmıştı Felix'in beline ve titreyen vücudu kendi vücuduna yaslamıştı. Diğer eli ile sarı tutamları geriye doğru iterek elini sarışının alnına yaslamıştı.
Tam o anda tekrar sanki midesine yediği tekme yüzünden öğürmüş ve boğazına dolan tum sıcak sıvıyı dışarıya bırakmıştı, Felix
F: "Ö-ölmek istemiyorum"
Kan kusmaktan gözlerinin içi kuruyan küçük beden ağlayamıyordu bile. Sadece titreyen vücudunu hissediyordu ve vücudunu sarıp sarmalayan tüm bunların sorumlusu olan kızılı...
H: "Sorun yok. Kustuğun senin vücudunda dolanan benim kirli kanım. Korkmana gerek yok"
Normalde Hyunjin, kollarında titreyen bedeni korkutup kendi emirlerine uydurmak için çırpınacaktı ama kollarında soğukta kalmış kedi gibi titreyen küçüğe kıyamamıştı..
Kızılın söylediklerinden sonra biraz da olsa sakinleşen küçük beden artık midesindeki ve karnındaki ağrının geçtiğini ve vücudunun titremediğini farkettiğinde derin bir nefes almıştı. Sanki ciğerleri asırlar sonra ilk defa oksijenle kavuşuyordu.
Yavaş yavaş gerçekliğe dönen Felix belinde sıkıca duran büyük eli iterek ayağa kalkmaya çalıştı ve Hyunjin de elini çekerek küçük olanın ayağa kalkmasına izin verdi.
Ama tabanları yere basar basmaz gözleri kararan Felix tekrar kızılın kollarına yığılmıştı. Bir taraftan gerçekliğe tutunmaya çalışırken diğer taraftan da küçük elleri ile sıkıca kızılın kıyafetinin yakasına tutunuyordu.
H: "Sorun değil tuttum seni"
Hyunjin titreyen küçük elleri ile ona tutunan bedeni sırtından ve bacaklarının altından destekleyerek kucağına almıştı.
H: "En başından dediklerimi yapsaydın bunlar olmayacaktı asi sarışın"
Felix kapanan gözlerine karşı gelebilseydi kızılın ağzının payını verecekti ama şu an çok yorgundu ve rahat kolların arasında bayılmak daha cazip geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste of Blood (HyunLix, Minsung)
FanfictionVampir için bir insanın kanını içmek normal bir şey... Peki ya bir insan yanlışlıkla vampir kanı içerse? Seme Hyun Uke Lix Mpreg { HyunLix Minsung ChanMin JeongBin}