İyi Okumalar 🦋
_____________Jeongin bir kez daha cevaplanmayan telefonunu sıkıntılı bir nefes alarak cebine tıkmış ve koltukta oturan arkadaşlarına taraf dönmüştü.
IN: "Açmıyor"
S: "İşin ciddiyetinin farkında değil mi nereye gitti bu gerizekalı?"
Seungmin artık dayanamamış koltukta sarıldığı Felix'i bırakarak sinirli bir şekilde ayağa kalkmıştı. Jisung hamilelik testi almak için evden çıkalı saatler olmuştu ama hala dönmemişti.
Felix'in ise sessizce tek kelime etmeden öylece dalıp gitmesi Seungmin'i korkutuyordu. Bir an önce bu olanların sadece bir saçmalık olduğunu arkadaşına kanıtlamak zorundaydı. Felix yeterince kötü şeyler yaşamıştı. Artık onun üzülmesini istemiyordu.
Sinirlendiği için sesli nefes alarak ayakkabılarını giynen Seungmin kapıyı açmış ve son kez koltukta sessizce oturan arkadaşına bakmıştı. Ten rengi biraz solmuş gibiydi.
S: "Ben Jisung'u aramaya çıkıyorum Felix sana emanet Jeongin"
Jeongin başını sallayarak koltuğa zıplamış ve Felix'in dibinde oturarak Seungmin'in evden çıkmasını izlemişti.
Jisung fazla hiperaktif birisiydi ve yine kesinlikle dikkatini dağıtan bir şey olduğu için gecikmiş olmalıydı. Seungmin, yolda arkadaşını bulacağına emindi.
Ama herkes olanlardan habersizdi...
...
M: "Telefon numarasını aldım arayacağım birazdan. Bende bu iş sen rahat ol"
Minho ayda yılda bir kere kullandığı telefonunu kapatmış ve yatağın boş tarafına fırlatmıştı.
Az önce kaçırdığı sincap yanaklı biraz gerizekalı genç çoktan uyanmalıydı ama hala mışıl mışıl uyuyordu.
Büyük beden yatağa yaklaşmış ve işaret parmağını küçük burunun önüne tutmuştu, sincap suratlı gencin nefes alıp alamadığını anlamak için. Ama her şey gayet yolunda gözüküyordu.
Küçük beden yatakta kıpırdanmış, mırıldanarak diğer tarafa dönerek uykusuna devam etmişti.
M: "Uyan!"
Minho, sanki kendi yatağında uyuyormuş gibi rahat bir şekilde uyuyan genci omzundan sert bir şekilde dürtmüştü uyandırmak için.
Tatlı uykusu bölünen Jisung, gözlerini kırpıştırarak başını kaldırmış ve çatık kaşları ile omzunun üstünden ayakta duran uzun bedene bakmıştı.
J: "Sessiz ol uyuyoruz şurada"
Tekrar başını yastığa yaslayan Jisung, dağınık olan yatağın örtüsünü de kolları arasına alarak biraz mırıldanmış ve tekrar huzurlu bir şekilde gözlerini kapatmıştı.
J: "Gecenin köründe evimizi vampir basar, arkadaşım bayılır, sabah güneş doğmadan hamile olduğunu açıklar, eczane açılır açılmaz hamilelik testi almaya giderim, yolda yakışıklı birisi tarafından kaçırılırım. Hayat çok yorucu benim de uykuya ihtiyacım var"
Jisung, kısık sesiyle kendi kendine konuşurken kokları arasındaki örtüyü üstüne çekmiş ve başını yumuşak yastığa sürterek diğer tarafa dönmüştü.
J: "YAKIŞIKLI BİRİ TARAFINDAN KAÇIRILMAK MI?!?"
Yatakta, örtünün altında yatan küçük beden aniden bağırarak sıçramış ve yatağın üzerinde ayakta durarak ona bakan donuk bakışlı yakışıklı adama bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste of Blood (HyunLix, Minsung)
FanfictionVampir için bir insanın kanını içmek normal bir şey... Peki ya bir insan yanlışlıkla vampir kanı içerse? Seme Hyun Uke Lix Mpreg { HyunLix Minsung ChanMin JeongBin}