[9] 🩸

1.1K 223 342
                                    

İyi okumalar 🦋
___________

Felix gözlerini zorlukla, kırpıştırarak açtığında kısa süreliğine neler yaşadığını unutmuştu. Ani hareketle yattığı yatakta dik konuma geldiğinde son yaşadığı olaylar zihnine dolmaya başlamıştı.

Kustuğu anları hatırlamak midesine kramplar girmesine neden olurken nerede, kimin odasında olduğunu düşünemeyecek kadar gergindi.

Litrelerce kan kusmuştu ama hala hayattaydı. İçten içe tüm bu olanlara inanan kişiliği ortaya çıktıkça korkuları artıyordu. Artık gerçekten hamile olduğuna inanmalı mıydı?

Bacaklarını ses çıkarmamak için sessiz bir şekilde yataktan aşağı sarkıttığında, gözleri ile odayı izliyor, tek bir kişiyi, tüm bunların sorumlusu olan kızılı arıyordu.

Oda eski, kahverengi mobilyalar ile dizili ama geniş bir odaydı. Biraz ürkütücü biraz da karanlık bir havası vardı mobilya renk seçimi yüzünden.

Ayaklarını yere basıp ayağa kalkmak istediğinde aniden açılan kapı onu durdurmuştu.

Felix, odaya kızılın girmesini beklerken hayatında daha önce hiç görmediği siyah saçlı fazlasıyla kaslı, yüzü korkutucu derecede ciddi olan birisi girmişti. Sanırım başına yeni bir bela açmıştı...

"Merhaba Felix"

Sarışın olan korkudan yatağa tutunurken, iri beden büyük adımlarla ona doğru yaklaşıyordu. Siyah saçlı olan sarışının karşısında durduğunda elini uzatmış ve gencin gözlerinin içine bakmıştı.

C: "Ben Chan, sana zarar vermem korkmana gerek yok"

Felix ona taraf uzatılan ele bakmış ve çekinerek elini uzatarak tutmuştu.

F: "Sen de ondan mısın?"

Chan gülümsediğinde, Felix ona az önce korkunç dediği için pişman olmuştu. Çünkü bu adam gülümsediğinde 5 yaşındaki bebek kadar masum oluyordu.

C: "Evet ben de vampirim"

Felix hızlı bir şekilde elini, adının Chan olduğunu öğrendiği adamın elinden çekmişti. İri beden karşısında dikiliyor olmasa ayağa kalkıp arkasına bile bakmadan odadan kaçardı ama bu şu an için mümkün değildi.

F: "Benden ne istiyorsunuz?"

Chan sakin bir şekilde Felix'in yanına yatağa oturmuştu.

C: "Senden bir şey istemiyoruz Felix, aksine seni ve bebeğini korumaya çalışıyoruz"

Felix derin bir nefes almış ve bakışlarını yanında oturan bedene dorğu çevirmişti.

F: "Ben hamile değilim. Bu mümkün değil"

Chan, Hyunjin kucağında Felix ile eve geldiğinde zaten anlamıştı gencin hiçbir şey bilmediğini. Taşıyıcının ne olduğunu, neden var olduğunu, bilmiyordu ve Hyunjin de bunları anlatmamıştı. Ki Hyunjin gibi birisinden bunu beklemiyordu da zaten.

C: "Felix sen nadir bir kan bağına sahipsin. Sen bir taşıyıcısın ve safkan vampirler'in kanını canlandırıp onlara bebek vermek için yaratılmışsın, senin belirli bir cinsiyetin yok."

F: "Saçma, hepsi çok saçma umrumda değil. Benim bir hayatım var ve bu hayatıma müdahale etme hakkınız yok. Gideceğim umrumda değil gerekirse bebeği de öldürürüm"

Chan, elini nazik bir şekilde Felix'in bacağına koymuş ve kalp atış seslerini duyduğu genci sakinleştirmeye çalışmıştı.

Taste of Blood (HyunLix, Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin