[11] 🩸

929 217 355
                                    

İyi Okumalar 🦋
___________

Felix iki eli ile küvetin kenarlarına sıkıca tutunurken sıcak su diz kapaklarının üzerini geçmişti bile. Hem odadaki buhar hem de içine girmekte olduğu sıcak su kalp atışlarını hızlandırıyordu.

Havadaki buhar oksijeni emdikçe banyoda nefes almak daha da zorlaşıyordu. Böyle giderse oksijensizlikten bayılacağını anlayan Felix, küvetten çıkıp banyonun kapısını açık bırakmayı düşündü.

Eğer kapı açık kalırsa buhar dağılır ve nefes almak en azından kolaylaşırdı. Tutunduğu elleri ile kendisini yukarı çektiğinde sıcak suyun içinde olan bacakları kaymıştı.

Dengesini korumaya çalışan küçük beden elleri ile kendisini yukarı çekmek istediğinde elleri de ıslak küvet kenarı yüzünden kaymış ve kendisini boylu boyunca sıcak suyun içinde bulmuştu.

Tüm vücudu küvetteki sıcak suyun içine dalarken hissettiği tek şey yanma hissiydi... Hyunjin ile tanıştıktan sonra hiç yabancı olmadığı yanma hissi.

Sıcaktan başı dönen sarışın küvetin içinden kalkmak istediğinde halsiz vücudu ona hiç yardımcı olmamıştı.

Pişmandı.. şu an fazlasıyla pişmandı ve buradan çıkmak istiyordu ama kapanan gözleri onu burada tutmaya çalışan bir gardiyan rolünü oynuyordu resmen.

Felix, elini sudan çıkarmış ve sanki kapı ona doğru gelecekmiş ya da buradan kapıya ulaşabilecekmiş gibi elini kapıya taraf uzatmıştı.

Kilitli olduğuna emin olduğu kapı, rahat bir şekilde açıldığında sarışın olan dolu ve sıcaktan kızaran gözleri ile içeri giren uzun bedene baktı.

F: "Hyunjin..."

Hyunjin zaman kaybetmeden sıcak küvetin içinde bayılmak üzere olan küçük bedeni kolları arasına almış ve hemen buhar dolu banyodan dışarı çıkmıştı.

Kızıl olanın buz gibi vücudu, Felix'in sıcaklığını alıp götürürken küçük beden daha çok sokuluyordu Hyunjin'e... tekrardan onun soğukluğuna muhtaç bir şekilde.

...

J: "Sen bizi Felix'e götür karşılığında sana zarar vermeyelim"

Jisung, birkaç saat önce Minho tarafından kovulduğu evin önüne dikilmiş, kapıya vurarak bağırıyordu. Seungmin ve Jeongin ise işlerin nereye gideceğini merakla bekliyorlardı.

J: "Kapıyı açmazsan ne yazık ki hayatın tehlikeye girer"

Kocaman yanaklarını offlayarak daha da şişiren genç, kapıya daha sert vurmak için sağ elinde duran poşeti sol eline almış ve sağ elini havaya kaldırarak kapıyı tıklatmak için indirmişti.

Ama tam zamanında, ardına kadar açılan kapı yüzünden Jisung'un sert darbesi Minho'nun göğsüne çarpmıştı.

M: "Parçalara ayrılmak istemiyorsan toz ol"

Jisung, başını gülümseyerek olumsuz anlamda sallamış ve hala Minho'nun göğsünde duran elini çekmeden bakışlarını uzun olanın gözlerine dikmişti.

J: "Bizi Felix'e götür onun iyi olduğuna emin olursak size zarar vermeyiz!"

Arkada sessizce bekleyen ikili arkadaşlarının ne yapacağını cidden merak ediyorlardı. Jisung, kas ile dolgun olan göğsü daha net hissetmek için avuç içini Minho'nun göğsüne yaslamış ve parmaklarını sıkmıştı.

Taste of Blood (HyunLix, Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin