"Girdi, hemde çok pis." Son sınavlara girdikten sonra koridorlardan birine yıyılmış bir şekilde oturuyorduk."İlk kez sana katılıyorum Ophelia." Peter tavana bakarken duygusuzca konuştu.
Yerde otururken (Medya referanstır.)
ellerimi bacaklarıma kadar uzatıp esnemeye çalışıyordum, o salak kağıdı çözmeye çalışırken her yerim tutulmuştu resmen."İksir hocası çıkışa gelsin, ben ona yanıyorum." Mary başını ovalarken Sirius'un kucağında yatıyordu.
"En iyi yapabildiğim İksir sınavıydı." Dediğimde Remusta bana onay verdi, "Beni de Remus çalıştırsaydı bende bunu diyebilirdim." Sirius göz devirerek konuştuğunda hafifçe güldğk ve eski depresif halinize geri döndük.
Bacaklarım ağrıdığı için masaj yaparken esnemeye de çalışıyordum, tam dizlerimin büküldüğü yerler ağrıyordu.
Ağzımdan acı dolu küçük bir ses çıkardığımda diğerleri bana baktı, "İyi misin?" Remus oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve bana ne olduğuna baktı.
"Bacaklarım çok ağrıyor." Sirius hafif öne eğilerek, "Tüh kesin yağmur yağacak! bende dışarı çıkmayı düşünüyordum... sağ ol babanne hastalıklarına sahip olduğun için Lia." dedi ve beni iyice sinirlendirdi.
Mary ona 'şhht!' derken bende ona dil çıkardım, Remus ikimize de gülerken bacağıma masaj yapıyordu, sessizce, "Acıtmıyor değil mi?" dedi.
"Yok, iyi geliyor." dedim.
"Yerde oturma soğuk yerler, hasta olabilirsin." Ayağa kalktı ve beni kaldırmak için elini uzattı.
Elini tutup ayağa kalktım, boş olan yere oturucakken elimi sıkıca tutup oturmamı engelledi.
"Siz takılın, biz geleceğiz." Diyeceğim şeyi dinlemeden beni çekerek oradan uzaklaştırdı, "Ne oldu?" dedim.
"Seninle zaman geçirebilmem için illa bir şey mi olması lazım..." dedi.
Onun arkasından gülümsedim ve bir şey daha demedim, boş koridorlardan birine geldiğimizde taşa oturdu ve boylarımızı hizzaladı.
Gözlerimiz buluştuğunda beni kendine doğru çekerek bacaklarını hafif araladı, ondan hafif uzak bir şekilde bacaklarının arasında duruyordum..
"Remus, bana o gözlerle bakma.."
"Hangi gözlerle?"
Hafifçe utanarak kafamı yukarı kaldırdım, sanki orada bir şey varmış gibi oraya bakmaya başladım.Yaptığım şeye hafif bir tınıyla güldüğünde elini çeneme koyarak bakışlarımı kendine döndürdü.
Eli hâla çenemde dururken bana en sevdiği çikolataymışım gibi bakıyordu, ah, kendime böyle iltifat etmek değişik geldi.
"Bana aramızda sır olmasını istemediğini söylemiştin." diyerek bahsedeceği konuya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture to burn •Remus j. Lupin
Fanfiction1976 Bende kalan 2 fotoğrafın vardı, onları da yaktım Remus.