Hogwarts 6. dönem eğitim ve öğretim yılının bitmesinden 1 gün önce"Hayır ama bu çok eğlenceliydi!!" James'e isyan ederken Remus'un kucağında yatıyordum.
Peter dışında hepimiz toplanmış bahçedeki ağacın altında oturuyorduk, Peter'a bu sıralar bir şey olmuştu, resmen bazen bizi görmezden geliyordu..
Ben buna alışıktım ama diğerleri için -özellikle Remus- aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Remus, arkadaşını oldukça seviyordu çünkü her kötü anında yanında olmuştu, onun için en önemlisi de kurt adam olduğunu bilmesine rağmen ondan korkmamasıydı..
Konumuza dönmüş olursak, geçen günlerde Remus'a hediye ettiğim gözlükle büyük salona inmiştik.
İkimizde de bir gözlük vardı ve güzel görünüyorduk ama James kapalı alanda olduğumuz için bizle çok dalga geçiyordu!
Bir kere kapalı alanda gözlük takmak klastır ama o bunu anlamıyor.
Hepimiz o günle dalga geçerken aynı zamanda isyan ediyordum açıkçası, Remus ise sadece gülerek saçlarımı okşuyordu.
"Uf, tamam sus! Ben haklıyım, güzeldi bir kere." dediğimde James gülerek başını ve elini 'aynen aynen' gibi elini salladı.
Ağzımı yavaşça açtığımda ona yargılayacı bir bakışla bakıyordum, kaşlarımı çatıp Remus baktım ve hemen tekrardan kaşlarımı kaldırdım.
"Remus, ben haklıyım değil mi?" dediğimde beni başıyla onayladı ve güldü, 'Evet, bebeğim, Sen haklısın.." dedi.
Bunun üzerine James, "Obaaa.." diyerek elleriyle ağzını fermuarlıyormuş gibi yaptı.
"Ben bunun üzerine susarım!" James konuştuğunda hepimiz bir anda kahkaha atmaya başladık.
"Evet, böyle sus." dediğimde ise sadece başını salladı.
"Ay, bir yılı da bitirdik..." Sirius yanındaki sevgilisine bakarken konuştuğunda hepimiz onlara gülümseyerek bakıyorduk.
Bu yılın en iyi kısımları kesinlikle bu anlardı, beraber takılmak çok eğlenceli ve güzeldi...
~
Eve dönerken trende
"1 yılıda arkamıza bıraktık..." James duygusal bir biçimde konuşurken, kucağında gözleri kapalı dinlenen sevgilisine bakıyordu.
Bende yanımda kafasını cama yaslayan sevgilime gülümseyerek baktığımda onu tekrar kazandığım için mutlu hissediyordum.
Ama ona baktığımda yorgunca gözlerini kapatmış, uyumaya çalışan bir Remus gördüğümde üzgünce ona doğru baktım.
Yanımda oturan Sirius'a kaşlarımla Remus'u işaret ettiğimde dediğimi anlayarak yavaşça ayağa kalktı ve camın kenarına yere çöktü.
Sevgilisini aşağıda oturmuş gören Mary de James'lerin yanından kalkıp Sirius'un yanına oturdu.
Remus'un yanından kayarak kucağıma yatması için düzgün oturdum, Remus yanından kalktığımı hissettiğinde kaşlarını çatarak bana baktı.
Ona gülerek bakarken kucağımı işaret ettim ve yatmasını bekledim, Remus hafif gülerek kucağıma uzandığında yerinde oldukça rahat gözüküyordu.
Canım sevgilimin dönüşüm ayı gelmişti ve bu yüzden çok yorgundu, onu rahatlatmak ise benim görevimdi...
Saçlarını okşarken aynı zamanda diğerlerini de dinlemeye çalışıyordum, ah sevgilim, seni çok seviyorum.
~
Yaz ayının ortasında
Bebeğime,
Sevgilim, nasılsın? Uzun zamandır sana yazamıyordum, merak etme bütün mektuplarını okudum. Şu son zamanlarda biraz yoğunum ve kendime bile zaman ayıramıyorum.
Seni eğer üzdüysem özür dilerim Bebeğim, bunu en kısa zamanda çözeceğime emin olabilirsin, eğer bana ne olduğunu merak ediyorsan biraz bahsedebilirim...
Son Dolunay zamanlarım beni çok zorluyor, aynı zamanda önümüzdeki son sınav için de oldukça iyi çalışmam gerekiyor.
Bundan bahsetmek istemiyorum ama Kim-bilirsin-sen oldukça aktif bu aralar, sana bir şey yapmalırından korkuyorum ve bu yüzden kendi çapımda birkaç şeye çalışıyorum.
Peter, bu yaz herkesten uzaklaştığı için de biraz korkuyor değilim, en son onu gördüğümde kolunu saklamaya çalışıyordu, aynı zamanda beni terslemeye de çalışıyordu.
O kötü işlere bulaşmış olabilir ve bu yüzden ona karşı dikkatli olmanı istiyorum sevgilim, yanına sinsilik için gelebilir!!
Son olarak, seni çok fazla sevdiğimden bahsetmek istiyorum bebeğim, yanaklarından öpüyorum ve öğünlerini aksatmanı istemiyorum....
İyi günler~
Remus Lupin
~
Sevgilime,
Remus, seni son zamanlarda oldukça özledim sevgilim, En kısa zamanda seninle buluşmak ve özlemimi atmak istiyorum, bu aralar bana pek yazmadığın için sana biraz kızgınım!!
Tamam, dediğin şeyler çok mantıklı... Artık sana kızgın değilim!! Ama lütfen biraz bana zaman ayır...
Peter'a dikkat edeceğim emin olabilirsin sevgilim, onun için oldukça endişeliyim!!!
Şu an gitmem lazım, biraz kısa oldu ama idare et... Üzgünüm!! görüşürüz bebeğim..
Ophelia Lopez
~
Neredeyse yaz ayı bitmek üzereydi, ben ise sıcak havayı son kez selamlamak yerine odamın camından dışarıyı seyrediyordum.
Önümdeki okuyup bir kenara attığım 4 mektuba baktım, bayağı uzun zaman olmuştu son konuşmamızdan.
Yoğun olduğunu biliyorum ama bir mektup yazmak o kadar da zor değildi yani...
Bana sadece seni seviyorum yazsa bile yeterdi!
Sinirle olduğum yerden kalkıp banyoya doğru ilerlediğimde ona gönderdiğim sayısız mektubu düşünüyordum.
Acaba beni eskisi gibi sevmiyor muydu?
Banyoya geldiğimde yüzümü yıkadım ve bu düşüncelerimin hepsini gönderdim, o beni seviyordu ve bende onu seviyordum.
Biraz serinledikten sonra odama geri döndüm ve camın kenarına ilerledim, bu sefer gördüğüm bembeyaz bir kuş ile bunun Remustan gelen bir mektup olduğunu anladım.
Hızlıca açık camdan baykuşa doğru ilerledim ve ayakları arasındaki mektubu aldım.
Mektubu yavaşça ve bir o kadar da heyecanla açtım, "Arkana bak!" okuduğum şeyle kaşlarımı çattım ve karşıma gelen şeyle şaşırdım!
~
Final yakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture to burn •Remus j. Lupin
Fanfic1976 Bende kalan 2 fotoğrafın vardı, onları da yaktım Remus.