Kızlar ile bahçede ağacın altına oturup konuşurken kendimi eskisi gibi hissediyordum, sanki yeniden doğmuştum.Remus'la 4 gün önce kavga etmeme rağmen o olayı düşünmüyordum, Mary beni anladığını söylediğinden beri Ne Remus'u ne de Çapulcuları konuşuyorduk.
Dedikoduların 2sininde yalan olduğunu öğrenmiştik ve umursamıyorduk ama bunun biraz sonra bozulacağından haberim yoktu..
Mary bir anlık iç çekti ve, "Kızlar ben size bir şey söyleyeceğim." dedi. Rosé ve ben kaşlarımızı çatıp ona baktık ve söylemesini söyledik.
"Ne oldu?"
"İyi misin." Dedim.
"Size bir şey itiraf edicem ve bana kızmayacaksınız veya beni hâla eskisi gibi seveceksiniz." dediği şey ile anında konuştum.
"Mary biz senin hep yanındayız. Eğer diyeceğin şey kötüyse seni uyarırız ama bu şey yüzünden arkadaşlığımızı mahvetmeyiz." Dediğimde Rosé de beni onayladı.
"Sadece yanımızda rahat ol çünkü biz bu yüzden en yakın arkadaşız." Rosé, mary'nin elini tutarak söylemeye zorlandığı şey için destek oldu.
"Bunun için özür dilerim Ophelia... Ama.." Benden özür dilediğinde ne diyeceğini gerçekten merak ediyordum.
"Onlarla asla yakın olmak istemiyorsun biliyorum ama ben galiba.. Ben galiba Sirius'a aşığım ve galiba onun hisleride karşılıklı!... Oh be söyledim." dediği şeyle ben ile Rosé ani bir tepki verdik.
"NE!"
"NE?"
"Şu an kesinlikle şoktayım! En yakın arkadaşım o uzun saçlı budalaya aşık!"
Rosé inanmayarak konuştuğunda abartı bir şekilde elini yüzüne tutuyor ve ortamı komikleştiriyordu.Yaptığı şeyle kahkaha atarken kafamı ağaca çarptım, elimi başıma götürürken hâla kahkaha atıyordum. Rosé de brnimle beraber kahkaha atmaya başladığında, Mary hâla tepkimi almadığı için gergindi.
"Kızım, neden daha önce söylemedin? Sirius'u seviyorum şapşal biraz ama olsun 🌸" Dediğim şey ile rahat bir nefes verdiğinde gülümsedim.
"Hislerinden emin misin?" Ona merakla sorduğumda bana kafasını salladı ve gözleri parladı, "Siriustan emin misin? yani hisleri konusunda?" bu sefer Sirius'u sorduğumda başını iki yana salladı.
"Sadece bir tahmin... Bilirsiniz, o biraz çapkın ve yaptığı şeyleri bazen çapkınlık için yapıyormuş gibi hissediyorum." dedi.
"Ben gidiyorum." Diyerek ayağa kalktım. Mary endişe ile, "Nereye?" dedi. Rosé de onun kadar meraklı bir biçimde kafasını kaldırdı ve bana baktı.
"Sirius'un duygularını öğrenmeye." Mary ilk başta hayır dese de içten içe istiyordu, biliyordum.
~
Şu an koridordaki camın önünde oturan çapulcuları izliyordum, Sirius'u konuşmak için çağırıcaktım ama nasıl yapıcağımı bilmiyordum.
Düşünmeden yanlarına ilerlediğimde ilk Remus kafasını bana döndürdü, kaşlarını çatıp bana baktığında sadece Sirius'a bakıyordum.
Görüş açıma dahil oldukları içinde diğerlerini de görebiliyordum, hepsi bana döndüğünde sadece Sirius'a bakmaya devam ettim.
"Sirius benimle gelir misin?" Bana merakla bakarken tek kaşını kaldırdı, "Bir şey mi oldu Mary'e? *başını iki yana sallayarak kendini düzeltti* Yani size?" dedi.
"Bir şey isteyecektim." Sirius kalktığında beraber birkaç adım uzağa ilerledik, bana merakla bakıyordu, dediği şeyden sonra Mary'nin düşüncesine onay verdim.
"3 tane sevdiğim çikolatadan verirsen seni Mary'e ayarlarım." Dediğim şey ile direkt diğerlerine ilerledi, neden öyle yaptığını dğşğnürken acaba sevmiyor diye mi düşünüyordum.
Arkasından ilerleyip bende diğerlerinin yanına ulaştığımda Sirius Remus'un cüppesini tuttu ve içinden çikolata çıkardı.
Yaptığı şeye kahkaha atarken Sirius aldığı çikolataların mutluluğu ile Remus'u hafifçe itti.
Bana dönerek, "Şu anlık 2 tane sevdiğin çikolatadan var, Remus daha ne kadar var acil lazımm?" Remus ne olduğunu anlamadığı için bir çikolatalara bir de bana bakıyordu.
Çikolata istediğimi anlayınca neden olduğunu sorgulamadan cüppesinin cebinden 1 tane daha çıkardı, onları orada taşırken yorulmuyor muydu?
Sirius'a değilde bana uzattığında elinden çikolatayı aldım ve Sirius'un elindekileri de hızlıca aldım.
"Yarın akşam Mary'nin odasında buluşucaz belki gelmek istersin?" Sirius dediğim şeyi duyduğunda kafasını hızlıca sallayıp evet diye bağırdı.
James, "Lily-çiçeğim de orada olur bende geleceğim!" dediğinde kafamı olumsuz salladım ve elimdeki çikolataları kaldırdım. "Ödemen gereken bir bedel olmalı tatlım amaa~ sevdiğim başka bir şeyden 3 tane istiyorum." dedim.
"Sevdiğin 3 şey mi? Nerden bilebilirim sen söylemezsen?" James kaşını çatıp konuştuğunda güldüm.
"Bu da senin sınavın olsun ve bilirsin geçen gün kü gazete olayına Lily-çiçeğin çok üzüldü..." Dediğim şey ile gözlerini açtı ve oturduğu yerden kalktı.
"Beni mi kıskandı? Merlin, sana geliyorum!" Etrafımda dönerken dans ediyordu ve bu başımı döndürüyordu.
"Unutma, bu akşama kadar sevdiğim şeyden 3 tane." derken bulamayacağı için gülerken bahçeye doğru ilerledim ama o arkamdan bana seslenirken, "Bulamayacağımı sanıyorsun değil mi?" ben ise yoluma devam ettim.
"Öyleyse sanma çünkü bizde Remus Lupin var!" Dediği şey ile bir an duraksasam da arkama bakmadan yoluma devam ettim.
Elimdeki çikolataları yemek ve kızlara yaşadığım her şeyi anlatmak için koşarak bahçeye çıktım.
"Bilin bakalım kim Mary'e aşık?" Dediğim şey ile Mary çığlık atarak yanıma geldiğinde bana sarıldı.
"Yarın akşamki dedikodu seansımıza çağırmış olabilirim ama."
"Biliyor musun hiç sorun değil." Dediğine gülerken Rosé de bize katıldı.
"Diğerleri de gelecek mi? Bu çikolataları nereden buldun?" Rosé elimdeki bir çikolatayı alırken açtı ve bir tane kırıp ağzına attı.
"James'e eğer bana sevdiğim şeyden 3 tane verirsen gelebilirsin dedim, Lily olacağı için geleceğim dedi." dedim.
"O manyak senin sevdiğin şeyi nereden bilecek?" Rosé küçümseyerek konuştuğundu Mary güldü.
"Bana yanıldığımı ve Remus Lupin'e sahip olduğunu söyledi!" Dediğim şey ile ikisi de gözlerini açarken Mary eliyle ağzını kapattı.
"Resmen Remus biliyor merak etme demiş."
"Şoktayım." Rosé hâla şoktayken onlara birkaç detayı anlattım ve yarın olacakları Lily'e anlatmaya çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture to burn •Remus j. Lupin
Fanfic1976 Bende kalan 2 fotoğrafın vardı, onları da yaktım Remus.