1

17 1 0
                                    

Profesör amfiden çıktığında amfideki herkes dev gibi masanın etrafına oturdu. Bende telefonumdan reel izlerken, "hey! Jungkook gelsene doğruluk mu cesaret mi oynayacağız!"

"Sikimsonik bebekçe oyunlarınıza beni dahil etmeyin." Diye sertçe çıkıştım. Ama taehyung, "ne oldu jeon? Korkuyormusun yoksa?"

Histerik bir şekilde gülüp alaycı tavırla Taehyung'a baktım. "Senin inadına oynayacağım kim!" Diyerek bende masaya oturup bağdaş kurdum.

"Oo iddialı erkek, üf tam istediğim gibi." Hoseok konuştuğunda sert bir bakış atıp önüme baktım.

Şişe çevrilip ben ve soobin arasında kaldığında, "Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" Dedi.

"Cesaret amına koyayım." Dedim.

"Gömleğini çıkar ve bize kaslarını göster." Dedi.

"E yuh!" Diye çıkıştı Taehyung. Sırıtarak beyaz gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş çözmeye başladığımda herkes 'oooo!' diyordu.

Gömleğimi yavaşça çıkartıp etrafımda bir tur döndüm. "OoHa!" Diye çıkışan Taehyung ve ooo yapan arkadaşları.

Gömleğimi geri giydiğimde şişeyi çevirip durmasını beklerken düğmelerimi bağladım.

Şişe Taehyung ve Jennie arasında kaldığında sırıttım. "Geçmiş olsun kim, Jen her an senden burada birisiyle sevişmeni isteyebilir." Dediğimde bakışları bana döndü.

Jen, "d mi? C mi?" Diye sordu. "Doğruluk."

Histerik bir şekilde gülüp, "korkak bebe."

"Jeon, küçük veletler gibi bana laf atmayı keser misin artık?" Dediğinde kıkırdayıp kafamı salladım.

"Kaç kere birisi ile yattın?"

"Saymadım ama 20'yi geçmiştir heralde?" Diye sorusunu yanıtladı.

Ama seokjin, "abem valla hiç saymadım bereketi gaçmasın diyə." Dediğinde herkes kahkahalara boğuldu, Ben ve taehyung dışında...

Taehyung ile bakışlarımız kesiştiğinde gözlerimi kaçırıp şişeyi çevirdim. Ben ve mina arasında durduğunda içimden bir sabır çektim.

"Mina hiç sorma, cesaret." Dedim. Keşke demeseydim. "Benimle öpüş."

"Ananı siki- sabır.." diye sessizce mırıldandım. "Mina, gay'im ben."

"Olsun, gay olman bunu değiştirmez." Dediğinde yine bir sabır çekerek dudaklarına yaklaşarak kısa bir öpücük kondurdum.

Tam geri çekileceğim sırada ensemden tutup kendisine yapıştırarak üst dudağımı emmeye başladı. Hızlıca geri çekilip köşedeki ıslak mendille dudaklarımı sildim.

"Oha çok iyi öpüşüyor yalnız!" Dedi mina. "Mina ben şimdi ebeni bir sikerim varya- her neyse yeter bu kadar oyun ben gidiyorum." Deyip masadan atladım. Amfiden çıkıp tuvalete ilerlerken Taehyungun, "jeon!" Dediğini duydum.

Arkamı döndüm. "Ne oldu yine?!" Dedim.

Hızlıca yanıma gelip ellerini cebine soktu. "Kantine inelim mi?"

"Pardon? Kim... Eğer arkadaş olmaya çalışıyorsan, biz artık eskisi gibi arkadaş olamayız... Sen sana giden yolları mı yıktın Kim..." Diyerek sustum. Zar zor konuşurken onunda yutkunduğunu gördüm.

"Biliyorum... Eskisi gibi iyi olamayız ama... Her neyse görüşürüz." Diyerek yanımdan ayrıldı. Bugünlük dozumuda aldığıma göre artık gidebilirdim.

Dolan gözlerimi sertçe silip çantamı aldım amfiden. Diğerleri gitmişti bile.
Jennie'yi arayıp açmasını bekledim.

"Kookie? Ne oldu?" Diye telefonumu açtı. "Je-jennie ben- ben çok kötü bir-birşey yaptım." Dedim.

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin