Ses SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM AMA İSTİYORUMDA O YÜZDEN OY YAPIN YETER.
-
"Vay canına, şu motorla arkadan gelenler taehyung ve jungkooklar değil mi?!" Evet, biz otobüsle gitmeyi seçmemiştik. Çünkü geç kaldığımız dan dolayı arkadan motorla geliyorduk.Kornayı çalıp otobüsün önüne geçerek ön kaldırdım. Korna çaldı. Ön tekeri geri yere indirip biraz daha hıza basarak bir sağa bir sola doğru hareket etmeye başladım.
Taehyung yanıma yaklaşıp sol elini uzattı iki saniyeliğine elimi gazdan ayırıp eline vurdum. Geri gaza basarken ayağa kalkıp ön kaldırarak gitmeye başladım.
Herkes pencerelerini açarken Jin hyung hoparlörü dışarı tuttu. Yeni dena çalıyordu. "İÇİME İÇİME VURSUN RİTİM İÇİME! BASSIN VOLÜMÜNÜ AÇ DA İŞLESİN İÇIME!"
Motoru biraz yan yatırıp geri döndükten sonra yine düz gitmeye başladım. Tekerleklerin yere sürtünüp gıcırdaması tüm trafiği esir alıyordu. Tanrıya şükür gece olduğu için trafik yoktu.
Taehyung yanıma gelip ön kaldırarak 360 derece döndüğünde sırıtarak şaşırmış bir ifade takındım.
Kaskımın vizörünü açıp hava gelmesini sağlarken taeye baktım.İkimizde aynı anda arka tekeri kaldırıp indirdiğimizde herkes yine çığlık attı. Hey dostum! Bu çok şımartıcı bir hareket!
Öndeki arabayı geçmek için hızlandığımızda vitesi arttırıp son hızımla giderek geçtim arabayı. Arkama dönüp otobüsün şoförüne elimi kaldırıp sağa çek işareti verdim.
Dakikalar içinde hepimiz sağda köşede inmiştik.Hoparlörü Jin ortaya koyup herkesin dans etmesini sağlarken ben motordan inip sevgilimin yanına gitmiştim.
"Sana delice sürme demiştim jeongguk!""Özür dilerim, sadece uzun bir süre motor sürmediğim için özlemişim biraz." Suratıma üzgün bir ifade takınırken alt dudağımı sarkıttım. Eli saçıma daldı. Saçlarımdan öptüğünde gözlerimi kapatıp gülümseyerek derin bir nefes aldım. Saçlarımdan öpülmesini seviyordum.
"Özür dileme jeongguk." Dedi. Yine jeongguk demişti...
******
Sonunda kalacağımız lüks otele gelmiştik ve lobiye girerken yine dans ederek girmiştik.
"Yırt onu yırt yırt! CART CURT! CART CURT! YIRT ONU YIRT YIRT! DARILMAM KOCACIM İNAN Kİ SANA! KUMA GETİR!" Başımı geriye atıp gülerek yere yapıştım. Taehyung'ta kahkaha atarken resmen seslerimiz birbirine karışıyordu.
Aynı anda nefes aldığımızda şaşırarak kahkaha atmaya devam ettim. "Siktir git!.." dedim neredeyse çıkmayan sesimle.
Taehyung o güzel ela gözleriyle bana bakıp gülümsedi ve boynumdan öptü. "Hiih! Yaa! yapma birisi görücek!" Dedim panikle etrafa bakınırken.
"Banane, görsünler kime ait olduğunu." Dediğinde birisinin görme ihtimali ile telaşla etrafa bakınmaya başladım. Tanrıya şükür ki kimse görmemişti. Kimsenin görmeme mutluluğu ile derin bir nefes verdim.
"Nee? Pardon canım? Sonra hoca bizi görsün ve orada yiyişmeyin desin tam olsun dimi aşkım?! Anlamadım ne dedin?!"
"Yok bir şey meleğim, gel dışarı çıkalım hava almaya." Dediğinde kafamı sallayıp hoparlörde çalan müziğin sesini kıstım.
"Sence benim bu şarkı varken oynamadan durmam mümkün mü?" Diye sordum. ikimizde kıkırdadık.
-
Herkes havuza gelmemiz ile ıslık çalıp alkışlarken biz taehyung ile birbirimizin belinden tutup yürüyorduk.
"ANNENİ SEVIYİM! HOCAM BÖCEK!"
Elimi alnıma vurup kıkırdadığımda arkamızda eunwoo ile birbirine sarılan hoseok enseme şaplattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME TOO
RandomHem mafya hem de okulda Çete lideri olan jeon jungkook, diğer bir mafya ve okulun çete lideri olan Taehyungtan küçükken yaşadıkları bir olaydan dolayı ondan nefret etmeye başlar... Ama hala o nu aklından çıkaramaz ve kim taehyunga aşık olduğunu fark...