Bugününkü taekookun şarkısı me too:) Medyayı dinleyin lütfennn
iyi okumalarrr, Xx!
-
Mikrafonu elime alıp beklemeye başladım. Şarkı açıldığında taehyung söylemeye başladı.
"How do you fall in love?
Harder than a bullet could hit you
How do we fall apart?""Faster than a hairpin trigger
Don't you say, don't you say it
Don't say, don't you say it
One breath, it'll just break it"Gözleri bana döndüğünde kafamı sallayıp mikrafonu yere fırlatıp bağırarak söylemeye başladım."So shut your mouth andbaby stand a deliver...SHUT YOUR MOUTH, BABY, STAND A DELİVEER!" Gözlerimi kapatıp söylemeye başladığımda taehyungta eşlik etmeye başladı.
"HOLY HANDS, WİLL THEY MAKE ME A SİNNER?!" Beraber söylerken gözlerimi açtım.
"LİKE A RİVER, LİKE A RİVER, CHOKE THİS LOVE 'TİL THE VEİNS START TO SHİVER!" Herkes eşlik ederken susup köşede duran suyumu alıp içtim.
"Kook mikrafonu fırlatırken çok havliydin ama birdaha yapma lütfen, biz bunlara 5 dolar verdik. HADİ ŞİMDİ GO GYAL SÖYLEYİİİNN!"Dedi Jennie.
Go gyal ve river bu dünyadaki en sevdiğim şarkı olabilirdi..
"Abi tanrı için bunu ben söyleyimmi?"
"Tabii." Dedi Jennie. "Yada ikiniz söyleyin ya.. Herkes sizi istiyor gençlik."
instagram-
@kimv
1,2 tr takipçi 67k gönderiŞarkı: Love story
Açıklama: nerede görülmüş yirmi iki yaşında bir çocuğun mafya olup Instagram hesabı olması, saçmalık..
1tr beğeni 987M yorum
-
Karnım ağrımaya başlamıştı, bende sıkıldığım için Instagrama girip Taehyungun son postuna bakmıştım.Taehyungun yeni attığı postlara bakarken karşıma çıkan post ile yutkundum. "Lan ne taşşaklı adamsın lan..." Dedim iç geçirerek.
Annem kapıdan içeri kafasını uzatıp tamamen içeri girdiğinde üzerini süzdüm. Üstünde siyah askılı bir crop, omuzlarına bıraktığı deri ceketi ve mini siyah eteği ile dizlerine kadar ulaşan siyah botlarını giymişti.
"Kraliçe'm nereye gidiyorsunuz gecenin 2'sinde hm?" Dediğimde uzun kelebek modeli açık kumral saçlarını savurdu.
"Arkadaşıma gidiyorum," dediğinde aval aval suratına baktım.
"Loora'lara gidiyoruz kook hadi kalk bakalım üstünü giyin." Bir dakika, Taehyungun annesinin ismi looraydı?!
Anneme, "anne... Karnım ağrıyor ama..."
"Biliyorum annecim, ama dönüşte sen bana lazımsın... Biliyorsun normalde seni evde bırakırdım ama gelmen lazım hayatım."
"Ama neden ki.."
"Dönüşte seninle konuşucaz birde avmye gideceğiz, hadi kuzum Taehyunglarda ağrı kesici vardır içersin."
Taehyung diyince kanım fokurdamaya başlamıştı. Kafamı sallayıp çıkmasını rica ettiğimde hızla ayağa kalkıp Jennie'nin odasına bodoslama daldım.
"HÖST ULEEN!" Diyerek içeri girip komodinin yanına gittim. "Oha hayvan! İçeri öyle girilir mi manyak!"
"Jennnn annem beni verici verici, elden gidiyem." Diyerek Jennie'ye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME TOO
RandomHem mafya hem de okulda Çete lideri olan jeon jungkook, diğer bir mafya ve okulun çete lideri olan Taehyungtan küçükken yaşadıkları bir olaydan dolayı ondan nefret etmeye başlar... Ama hala o nu aklından çıkaramaz ve kim taehyunga aşık olduğunu fark...