10-

2 1 0
                                    

Jungkook|

"Niye böyle durgunsun jungkook... İçindeki nefreti biliyorum ve sana bir teklif sunuyorum... Bu gece içindeki tüm nefreti kini eve geçince bana, yüzüme kus..." Dedi Taehyung.

Yutkundum. Önümdeki kırmızı şaraptan bir yudum alıp sertçe yuttum. "Bana ya-yaptıklarını-"

"Sus lütfen, eve gidince nolur, eve gidince neferetini yüzüme haykır tamam mı boncuk göz?" Diyerek serçe parmağını uzattığında anlamsız gözlerle ona baktım. "Yine bu gece, düşmanlığımızı nefretimizi eve gidene kadar yok etsek?.."

Dediğinde kıkırdayarak serçe parmağımı serçe parmağı ile birleştirdim.
Burnumu çekerek burukça gülümsediğimde elini çekip iki parmağı ile yanağımdan makas aldı. "Tombul yanaklı çocuk..."

"Sen bana kilolu mu demek istiyorsun Kim?!" Diyerek kızdığımda ellerini iki havaya kaldırıp teslim oluyorum iması verdi.

"Yok tavşanım valla ben öyle bir şey demedim." Tavşanım... Güzelim... Yavrum... Prensesim... Boncuk gözlüm...
Bunların hepsi yıllar önce ve hala bana söyledikleriydi.

"Asıl sensin kilolu! Hayvan! Ayı gibi akşama kadar yiyorsun ondan sonra yanakların çok tombul! Gerizekalı!" Diyerek içimdekilerin yarısını döktüğümde büyük bir kahkaha atmıştı.

Hayırdır kardeş? Neye gülüyon amına koyayım?

"JUNGKOOK OĞLUM GELSENİZE YANIMIZA!"

"ANNE CROPUM ÇOK DEĞERLİ GELEMEM KUSURA BAKMA!" Dediğim herkes kahkaha atmaya başlamıştı.

Jungkook look arkidisler farkindayim ikisi farklı crop ama siz en üsttekini hayal edin sondakini örnek olarak koydum(üstteki de örnek Büşra?- kes sesini Büşra:])

Neyse FİCE DÖNELİM!

-

"PARAĞM YOĞK IĞHIĞ, ESTETİK OLMAK İSTİYORUĞM WUĞAU!" Jin hyungun sesini duyduğumuz gibi oraya baktık.

Jim Hyung her zamanki gibiydi işte, günlerdir bizi güldürmekten başka bir şey yapmıyordu.

"ARİAĞNA GRANDEĞNİN BOYU ÇOK KISAĞ!"

"LAN SUS LAN SUS! REZİL OLDUK GERİZEKALI!"

Ertesi gün Sabah|

Herkes uyuyorken ben mutfakta küçük JBL hoparlörden son ses müzik açıp kendime yemek yapıyordum. En son şarkıdan sıkılıp Katy Perry nin E.T şarkısını açıp söylemeye başlamıştım.

You’re so hypnotizing. Could you be the devil, could you be an angel.

(Büyüleyicisin, Seytan olabilir misin, bir melek olabilir misin–)

Your touch magnetizing. Feels I am floating, leave my body glowing.

(Dokunusun çekici, yüzer gibiyim, vücudumu kor halde birak)

They say be afraid. You're not the others, futuristic lover

–( bana korkmamı söylüyorlar. Sen digerleri gibi degilsin, fütürist askim)

Different DNA, they don’t understand you.

(– DNA‘n farkli, onlar seni anlamaz)

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin