8-

7 0 0
                                    

Taehyung dün çektiklerini birleştirip kısaltarak montaj yapmıştı ve Instagrama yüklemişti, tabii beni de etiketlemeyi unutmamıştı.

Şimdi ise balkonda oturmuştuk, sohbet ederek o sert filtre kahvesini içiyor bende taehyungun yaptığı  muzlu sütümü içiyordum.

"Eskiden de bana hergün kendi ellerinle muzlu süt yapmayı çok severdin." Dedim burukça gülümseyerek.

"Hala çok seviyorum," Dediğinde gülümsemem büyüdü. "Hiç değişmemişsin Jeon, hala daha muzlu süte aşıksın." Dediğinde kıkırdayarak kafamı salladım.

"Sende hiç değişmemişsin kim, hergün kahvaltıda şu iğrenç tadı olan acı kahveden içiyorsun." Dedim.

"Şekeri bıraktığım gün vücudumda çok farklı şeyler oldu." Dediğinde merakla soru sordum.

"Ne gibi mesela?" Dediğimde sırıtmıştı ama saklamak ister gibi dudaklarını ısırdı.

"Şekeri bırakmış oldum." Diyip bana el hareketi çekmişti. Cıklayıp ve gülerek, "Yah! Şerefsiz herif." Diyerek yavaşça üstümdeki siyah boğazlı kazağın kollarını sıvadım.

"Aha el hareketi çekmek için hazırlanıyor." Dediğinde yavaşça gülümseyip elimi birbirine sürttüm.

İlk önce kolumu korkuluklardan aşağı sarkıtıp sonra ise şişedeki suyu elime alarak hepsini koluma boşalttım.

"Hazır ol kim, birazdan hayatımda çektiğim en iyi el hareketini çekeceğim." Dedim sırıtarak kolumu sıvazlayıp yerime geri oturdum.

Hızlıca nah çektiğimde hem kolum acımıştı hemde yüksek sesle şlap diye bir ses çıkmıştı.

"Heh, nasıl göt gibi kaldın ama." Dediğimde kahvesini içerken orta parmağını kaldırdı.

"Ayıp! Şerro!" Dediğimde bu sefer baş parmağını orta ve işaret parmağı arasına koyarak nah çekti.

Kahveyi bitirip masaya koydu ve ayağa kalktı. İçeri giderken bam'ın havlaması bir oldu.

"Ya al şu kuduz köpeğini buradan!"

"Kuduz değil benim köpeğim! Sensin kuduz! Bam gel oğluşum!" Diyerek bağırmaya başladığımda taehyung mutfağa gitti.

Bam ile balkondan çıkıp boydan boya cam olan sürgülü kapıyı açarak bahçeye çıktık.

Evin bazı duvarları komple boydan boya camdı ve bu şey işe yarıyordu.

Bam ile bahçede oynarken taehyung elinde meyve tabağı ile geldi.
Yanına pıtı pıtı gidip bir dilim çilek alarak ağzıma attım.

Taehyung omzunu duvara yaslayıp elmadan yemeye başladı. "Mmm... Çok güzel." Diyip bir dilim muz aldım.

Bam havladığında yerimde sıçrayıp yavaşça arkamı döndüm. "Ne oldu oğlum?"

Yere uzanıp sırtının üstüne yattığında anlamsız gözlerle yerde yatan köpeğime baktım.

"Ne oldu bebeğim, ölü takliti mi yapıyorsun? Götür beni oraya beraber bakalım." Dediğimde ayağa kalkıp bana baktı.

Yavaşça ilerlerken ilerdeki yerde duran peluş oyuncağını gösterdi. Paramparça etmişti oyuncağı.

"Tövbe yarabbim tövbe estağfurullah, Oğlum korktum bende ya." Diyerek gülmeye başladım.

Geri taehyungun yanına döndüğümde meyve tabağını minik cam masaya bırakıp eli çeneme gitti, çenemden öperek içeri gittiğinde olduğum yerde donakaldım.

"Bam... İkinci defa öptü beni..." Diyerek mırıldandım.

Kendime geldiğimde yere düşüp olduğum yerde yuvarlanıp tepinerek sevinç çığlıkları attığımda bam da olduğu yerde zıplıyor ve havlıyordu.

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin