Jungkook|
Ne yalan söyleyeyim, Taehyungun beni dün nasıl uyandırdıysa şimdi de öyle uyandırmasını istiyordum.
Annemler uyuduktan sonra ikimizde odalarımıza gitmiştik ve uyumuştuk. Ben uykuyu çok seven birisi olarak okul bile olsa çok geç uyanırdım.
Ama o ilk gün... Sabah beş buçukta uyanmıştım resmen ya! O gün o gurur ile motoruma binmiştim ama yolda Taehyungun arabasının önümden geçmesi ile ona bir sürü küfürler savunmuştum.
Ondan sadece 10 gün sonra... Annemler evlenmişti... Evlendikleri gece, eve döndüğümüzde taehyung benden ona bağırmamı yüzüne içimdekileri herşeyi bağırarak söylememi istemişti ama ben ona kıyamamıştım.
"Güzelim... Hadi uyan prenses."
"Prenses deme artık bana!.." diyip yorganı hızlıca kafama kadar çekmiştim.
Yorganı kafamdan çektiğinde tişörtümün olmadığını hatırladım. Hassiktir... İşte şimdi taehyunga rezil oldu- aman banane kaslıyım zaten kıskansın velet."Beş saniye içinde kalkmazsan kucağıma alıp hem aşağı indiririm hemde annemlerin önünde sana kucağımda iken kahvaltı yaptırırım süren başladı." Duyduğum cümlelerle gözlerimi sonuna kadar açıp doğrulmaya çalışırken yataktan düşüp yere bok çuvalı gibi yapışmam bir oldu.
"Ananı sikiyim... Ağğ! Pislik! Ne diye beş saniye diyorsun ki?!"
-
"Yesene hadi oğlum." Annem bana doğru seslendiğinde omuzlarımı silktim. "Banane banane."
"Yemin ederim mafya oğlu değil küçücük çocuk, bebek." Taehyungun bebeğiyim.
Ben muzlu sütümden bir yudum alıp masaya koyduğumda bayan ki-pardon annemin bakışları sorarcasına bana döndü.
"Jungkook boyun kaçtı oğlum senin?" Annem suyundan bir kaç yudum alıp yine bana baktığında elimi enseme götürüp ovaladım.
"Eee bacım şimdi şöyle benim boyum normalde bir altmış doku-” sözümün kesilmesinin sebebi Taehyungun gümleyerek kahkaha atmasıydı.
“sen sussana bir ya! Konuşuyorum şurda! Heh bacım ama ipli deri botlarımı giydiğimde 1.72." dedim.
"Taehyung senin boyun kaçtı oğlum?" O devenin boyu 2 metre. Muzlu sütümü içmeye başladım bende sıkıntıdan.
"1.92-” dedikleriyle muzlu sütün boğazımda kalması bir oldu.
"ÇÜĞŞ! HAYYVAN!" Hayvan herif aramızda 30 santimetre var piç.
Masadan kalkıp gideceğim sırada taehyung kolumdan tuttu. "Size afiyet olsun...""Hayırdır nereye?"
"Odama gidiyorum, sanane ya Allah Allah..." Diyip odama çıkmaya başladım.
-
Akşam olmuştu ve tek bir kişi beni ne aramıştı... Ne de odama gelmişlerdi.
Yatağa yatıp ayaklarımı pencereden dışarı uzatarak gün batımını izlemeye başlamıştım.Kulaklığımı takarak Katy Perrynin E.T şarkısını açıp hem dinlemeye hemde eşlik etmeye başladım.
"Off çok sıkıcı en iyisi dans ezberleyeyim.." diyip ayağa kalktım.
Telefonumdan eu sento gabu! Açıp yatağa fırlattım.
****
Saat gecenin üçüydü ve canım çok buzlu latte çekmişti. Sessizce odadan çıkıp hızlı adımlarla aşağı inerek mutfağa girdim.
"O zaman gece birine yakalanmadan kahve yapma operasyonu başlasın jungkook..." Diyerek fısıldayıp kahvemi, karamelimi, çikolatamı ve büyük bardağımı çıkartıp dolaptan süt aldım ve tezgaha hepsini sessizce koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME TOO
RandomHem mafya hem de okulda Çete lideri olan jeon jungkook, diğer bir mafya ve okulun çete lideri olan Taehyungtan küçükken yaşadıkları bir olaydan dolayı ondan nefret etmeye başlar... Ama hala o nu aklından çıkaramaz ve kim taehyunga aşık olduğunu fark...