4-

5 2 0
                                    

Dersin boş olduğunu öğrendiğimiz de Jennie yanımdan kalkıp bir yere doğru ilerlemeye başlamıştı, nereye gidiyorsun bile diyememiştim.

Bir süre sonra aşağıdaki sahneden mikrafona vurulma sesi geldiğinde hızlıca ayağa kalkıp camı açarak aşağı baktım.

Jennie hoparlör sistemi ile uğraşıyordu. Kafamı dışarı uzatıp, "Jennie! Gelsene olum sınıfa!" Diye bağırmaya başladığımda Jennie'nin kedi gözleri bana döndü.

"Birisinden yıllar sonra hıncımı almaya çalışıyorum kook! Durdurmayın beni!" Diyerek bağırdı.

Kafamı yana doğru sallayıp cıklarken, "Tanrı seni bildiği gibi yapsın Jen! Ne halin varsa gör! Kedi karı!" Diyerek camdan aşağı inerek camı kapatıp kulpunu indirerek kilitledim.

Jennie bana bakarak yavaşça orta parmağını kaldırıp yeni yaptırdığı dil piercingi ile dilini çıkardı.

Yanıma hızla gelen Seokjin, Namjoon, minho ve yoongi ile anlamsız gözlerle onlara baktım.

"Jungkook kalk kalk kalk kalk, soyunma odasına gidiyoruz kalk!" Hepsi birden bileğime asılıp çekiştirerek soyunma odasına ilerlemeye başladılar.

"Ya ne oluyor amına koyayım? Ne bu hazırlık?" Diyerek kısık sesle kızdım onlara.

Soyunma odasının önüne geldiğimizde beni içeri sokup üstüme mavi, üstünde beyaz yazılar olan baggy kot pantolon ve üstüne kot ceket fırlatıp düz beyaz bir tişört verdiler.

"Hadi üstünü hızlı değiştir, hiç sorgulama öğrenirsin birazdan." Diyerek soyunma odasından çıktılar.

Cıklayıp üstümü değiştirirken köşede dün unuttuğum altın ve gümüş kolyelerim vardı!

Üstüme kot ceketimide geçirip kolyelerimi taktım. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda herkesin dışarı gittiğini gördüm.

Hepimiz dışarı çıkıp sahnenin önünde durduğumuzda Jennie bana bakıp elini uzatarak yere çömeldi.

"Gelmek istemiyorum Jen, birazdan olur mu?" Diyerek reddettim onu.

Kafasını gülümseyerek sallayıp çömeldiği yerden ayağa kalkarak mikrafonu dudaklarına doğru yaklaştırdı.

"Millet hepiniz hoşgeldiniz ama, öncelikle buraya neden geldiğinizi zaten çok iyi biliyorsunuz, ve ben şimdi onu söyleyeyim. Yıllardır jungkook ve taehyungu barıştırmaya çalışıyoruz ama olmuyor, belki olur diye hepimiz böyle bir şey düzenledik... Kook lütfen bana kızma olur mu?"

Derin bir nefes vererek kafamı salladım.

"Şimdi size canım ikizim, kardeşim jeongguku yıllar önce terk eden taehyunga bu şarkıyı hediye ediyorum ve bu şarkının JUNGKOOKUN SÖYLEMESİNİ RİCA EDİYORUMM! TAEHYUNG CEZANI ÇEK KARDEŞİM!" Jen elini uzattığında titreyen ellerim ile ellerini tuttum.

"ULAN BEN NE ŞEREFSİZ ADAMMIŞIM LAN?! CEZASINI 9 SENEDİR ÇEKİYORUM!" En azından bunu unutmamıştı.

Olivia Rodrigo'nun şarkısı vampire çalmaya başladığında burnumda derin bir sızı belirdi, gözlerimin önü bulanıklaştı.

Gözlerimi silip eski sert bakışımı geri atmaya başladım.

"Hate to give the satisfaction asking how you're doing now? How's the castle built off people you pretend to care about, Just what you wanted.
Look at you, cool guy, you got it.."

Şimdi nasıl olduğunu sormakla kendimi memnun etmeyi sevmem
Aldatmaktan hoşlandığın insanlarla inşa ettiğin kale nasıl?

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin