12-

7 0 0
                                    

"KOĞUŞ KALK!" Annemler, Jennie ve jisoonun bize bağırmasıyla beraber sarılarak uyuduğumuz sevgilimle beraber yerimizden sıçrayıp gürültüyle yere serildik.

"Jennie, bittin kızım sen. Bu sefer kimse alamaz seni benim elimden- GEL LAN BURAYA EŞŞEK SIPASI!" Diye kükreyerek hızla ayağı kalktığımda Jennie çığlık atıp aşağı inmeye başladı.

"GERİZEKALI! SAAT DAHA SABAHIN 7'Sİ NE DİYE UYANDIRMAYA GELİYORSUNUZ?!" Diyip ona yetişerek ensesinden tuttuğum gibi ensesine bir şaplak attım.

"Ama- ANTREMAN VAR İDMANA GİDECEĞİZ BIRAK YA BENİ! ANNEEE!"

"Bebeğim tamam bırak artık." Taehyungun yanıma gelip ellerini belime sarmasıyla jennie'yi bıraktım.

"Ya çok uykum var!.." ağlak bir ses tonuyla taehyunga dönüp göğsüne sokuldum. "Gitmek istemiyorum..."

"Yarın... Mezuniyet balosu ve töreni var bebeğim, idmandan sonra mezuniyet kıyafetlerini almaya gideceğiz..." Kulağıma yaklaştı. "Ve o gece törenden sonra evimizde sevişeceğiz."

"Aaa ne diyorsunuz beyefendi? Sizi dava edeceğim taciz raporumu da aldım." Diyip ellerinden kurtulup koltuğa yattım.

Yanıma gelip üstüme yatarken, "oha sevgilim ciddili hayvan gibi ağırsın kalkar mısın üstümden! Nefes alamıyorum! Jen jisoo! Kurtarın beni!" Dedim Taehyungu bir yandan itmeye çalışarak. Ama bi gram hareket etmiyordu.

"Hadi idmana gidelim artık." Dedi Jennie.

"La saat daha sabahın körü! Nereye gidiyoruz? İdman daha açılmamıştır! Tabii sevgilinin yanındayken istiyorsun lisadan senin için açtırıyordu!"

"Gerizekalı, ablanla- pardon ikizinle düzgün konuş!"

"Konuşmazsam nolur?!- ya sende kalk üstümden... Aşkım valla nefes alamıyorum!" Dediğimde Taehyung yanağımdan öperek üstümden kalkıp yanıma yattı.

"Sen Abdulhamidi savundun!" Dediğinde kaşlarımı çatarak dirseğimi koltuğa yaslayıp yumruk yaptığım elimi şakağıma ve elmacık kemiğim arasına yasladım.

"Savunmadım!" Dedim kısık ama sinirli sesle.

"Savundun!" Bu sefer annem konuşmuştu. Kesinlikle komplo olmuş üstüme geliyorlardı.

"Savunmadım!"

"Savundun!" Bu sefer de jisoo araya girdi.

"Yalan yalan yalan yalan!"

"Kelimelerine dikkat et!"

"Etmiyorum!"

"Et dedim!"

"Etmiyorum!" Diyip ayağa kalktım. Jen hızlıca ayağa kalkıp annemin kucağına atladı. "Ağğ!"

-

"Varya iyiki taekwondo yapıyorum, şurda attığım stresi hiç bir yerde atamıyorum." Diyip siyah kuşağımı alıp taehyungun yanına gittim. Canım sevgilim...

"Ne oldu bebeğim?"

"Kuşağımı bağlarmısın aşkım?" Diyerek yanına yanaşarak kuşağı uzattım. Kıkırdayıp elimdeki kuşağı alıp gizlice ve hızlıca kimseye çaktırmadan dudağımdan öpücük aldı.

Kuşağı açıp başımın üstünden geçirerek belime değdirdiğinde kollarımı hafifçe kaldırdım yardımcı olmak için.

Kuşağımı iki düğüm atıp bağlarken yanağımdan öpüyordu bir yandan da.
"Hadi sen antrenörün yanına git bende kuşağımı bağlayıp geliyorum." Dedi.

Dudaklarımı büzdüğümde gözlerini hafifçe büyütüp dudakları o şeklini aldı. "Neden dudaklarını büzdün şimdi güzelim?"

"Bende senin kuşağını bağlamak istiyorum..." Dediğimde kıkırdayıp siyah kuşağını elime verdi. "Bağla bakalım."

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin