3

11 2 0
                                    


Jennie'nin elini alnımda hissettiğimde irkilerek battaniyeyi daha çok kendime çektim. "Siktir kook, yanıyorsun sen!" Diyerek üstümdeki battaniyeyi çekti.

"Himmm, güzel teyung... Çok aşığım ona- JEN VERSENE ŞU BATTANİYEYİ YA ÜŞÜYORUM!" Diye ağlamaklı sesimle Taehyungtan bahsederken üstümden battaniyenin alınmasıyla çığlık attım.

"Of sana duş aldırmamız lazım, kook çok sarhoşsun sen." Dedi mırıldanarak.

WhatsApp

Jen
Jin sen jungkooka duş aldırabilirmisin? Çok ateşi var ve aşırı saehoş... Ben erkek olsaydım yaptırırdım...

Jinn:
Ciddimisin amk ya...
Maalesef benimde çok işim var...

Taehyunga söylesene:) o film izler bu saatlerde:)))))

Jen
Hasiktirrrrrr ay dur durrrr tamam görüşürüzzz👐🏻👐🏻

*Taehyung-jennie*

Jennie
Kim, müsait misin...

Gönderildi(03:29)

Jeonggukun çok ateşi var ve çok sarhoş oldu

Görüldü...

Taehyung
Yani ne istiyorsun ki benden??

Jennie
Şey hani ben kızım ya, ben şimdi onu duşa sokamam. Kıyafetleri ile de sokarsam üstünü değiştiremem, annem de yok evde:(

Jeongguka yardım edip duş aldırır mısın??

Taehyung

Geliyorum

Çevrimdışı...

Jennie
|Oldu amk bu iş

Çevrimdışı...

-

"Kook... Şimdi teyung'un gelicek, sana duş aldırıp üstünü değiştiricek..." Dediğinde kafamı iki yana sallayıp titrememi engellemeye çalıştım.

"İ-istemiyorum. Ge-gelmesin o... Gelirse ağlarım ki ben..." Dedim.

****

"Jeon." Taehyungun hırıltılı sesi kulağıma geldiğinde hiç aldırmayıp gözlerimi kapattım. "Teyung?" Dediğimde gözlerimi hafifçe aralayarak gülümsemesine baktım.
"Evet teyung. Teyung'un geldi güzelim,"

"Jeon gözlerini açtın açtın yoksa öperim seni!" Dediğinde hızlıca gözlerimi açıp doğrularak yavaşça gözlerimi ovuşturdum.

Beni kucağına aldığında hıçkırdım. "Yapma... Ben teyungu seviyorum, aldatamam onu..." Dediğimde ufak bir kıkırtısı kulaklarıma işledi.

"Hmm? Öylemiymiş bebeğim?"

"D-deme! Bana bebeğim deme... Tae, neden benim sana giden yollarımı yıktın..." Diyerek hıçkırdığımda dolan gözlerimden yaşlar yavaşça süzülmeye başladı.

LOVE ME TOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin