2.

470 59 46
                                    


hyunjin:
jeongin ben geldim kapiyi acar misin

jeongin:
/offf yalniz kalmak istiyorum
hyunjin kusura bakma ya
sabah cok acil bir isim cikti da aceleyle gitmek zorunda kaldim
muvekkillerimden birisi sorun yaratmis

hyunjin:
arkani don ve cama bak gerizekali
gorebiliyorum evdesin
LAN NIYE KORKUYOSUN SJDJAKSLWN
ac su kapiyi hesaplasicaz seninle

jeongin:
of hayir
yalniz kalmak istiyorum

hyunjin:
beni dun sen davet ettin
ac su kapiyi
elimde posetlerle bekliyorum

jeongin:
elinde poset yok
salak bir de eline bakiyo
telefon tutuyosun ya

hyunjin:
heee
kapinin onune birakmistim unutmusum ya
neyse sen su kapiyi ac
bu arada arkadan sirtin cok seksi gozukuyo😉

jeongin:
sus sapik
kapiyi acicam
ama beni cok bunaltma tamam mi
hatta konusmayalım

hyunjin:
ya tamam soz konusmam
acicak misin kapiyi

jeongin:
tamam dolan aciyorum

hyunjin:
neriman dolan gelll

jeongin:
acmiyorum.

hyunjin:
OF TAMAM SUSTUM.





Arkadaşının açtığı kapıdan yere bıraktığı poşetleri eline alarak giren Hyunjin hızlıca mutfağa gitti. Üzerinde siyah eşofman takımıyla mutfak kapısından boş boş onu izleyen Jeongin'e göz devirdi ve el hareketleriyle ona yardım etmesi gerektiğini anlatmaya çalıştı.

"Ne diyorsun?" Hyunjin sinirlice poşetleri gösterdi ve sonra da ocağı işaret etti. "Ya salak mısın konuşsana. Konuşmadan kastım bu değildi."

Hyunjin rahat bir nefes vererek ellerini beline koydu. "Ben de korkmuştum gerçekten konuşursam beni evden kovarsın diye."

Jeongin gülüp poşetleri boşaltmaya başlamıştı. "Hayır yani demek istediğim onu konuşmayalım." Arkadaşı anlayışla başını sallamış ve kapının arkasında asılı olan önlükleri ikisine de giydirerek arkalarını bağlamıştı.

Amacı uzun zamandır kendini yalnızlığa hapseden arkadaşının içine kapanmasını engellemekti. Jeongin zaten kendini çok açan bir tip değildi, rahat rahat kendini anlatabildiği tek bir kişi vardı hayatında ama o da pek mantıklı bir seçim değildi zaten.

Seungmin'i hayatından çıkardığından, ya da çıkarmaya çalıştığından beri Jeongin onunla beraber kazandığı neşesini kaybediyordu.

Hyunjin Seungmin'i hep anlaşılması zor bir insan olarak görüyordu. Ne kadar okuması kolaymış gibi gözükse bütün tahminleri yanlış çıkaracak bir şey yapıyordu ve bu yüzden asla onu gerçek anlamıyla tanıyamıyordunuz.

Belki de kendi benliğini Jeongin'e bile göstermekten sakındığı için karşısındaki adamın tüm güvenini zamanla kırılmasına sebep olduğu için bu hale gelmişlerdi belki de.

İlişkileri hep inişli çıkışlı olmuşlardı. Başlarda problemli taraf hep Seungmin'di ama onun zehrine daha fazla karşı koyamayan Jeongin en az onun kadar sorun yaratmaya başlamıştı ilişkileri için. İşte geldikleri son nokta için Hyunjin artık haklı haksız ayrımı yapmıyordu. Gerçekleri tamamen bilmese bile yine arkadaşını koruyacağı gerçeğini değiştirmiyordu ama.

fainted love 𑁤 seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin