felix & jisungjisung:
selam
nasilsin/basladi benim enayilik mesaisi
felix:
selam jisung
iyiyim
sen nasılsın
jisung:
/hmm bir dusuneyim nasilim
/beni bok gibi hissettirdigin icin bok gibiyim???????kotu biraz ya
musait misin
aksam bana gel istiyorsan
biraz kafa dagitiriz
felix:
maalesef
müsait değilim
gitmem gereken önemli bir aile yemeği varcanım hiç gitmek istemese de/
jisung:
prki
anladim
gprudurz o zaman
felix:
off/
yemekten sonra/
akşam yemekten sonra ge/görüşürüz
jisung:
/serefsiz
/gotlek
/bok gibi birisin
/nasil bir kaderim varmis da
seni sevmisim ya
Felix kendine ait ayrılan ofisinde bilgisayardaki işlerini hallederken hiç gitmek istemediği aile yemeği zihninin derinliklerinde bir kaktüs gibi düşüncelerine batıyordu.Kendini meşgul tutmak için görevi olmayan bir kaç işi üstlenmişti ama hiçbir yardımı dokunmuyordu.
Eğer o yemeğe gitmezse her şeyin burnundan fitil fitil geleceğinin farkındaydı ama yine aynı teraneleri yaşamak istemiyordu. Gittiği her yemekte mucizevi bir şekilde ona uygun olduğu düşünülen eş adayı getiriliyordu. Felix erkeklerden hoşlandığını daha kaç kere söylemeliydi annesine bilmiyordu ama kadının umrunda olmayacağı kesindi.
Bütün bu düşünceleri yetmiyormuş gibi bir de üzerine Jisung sürekli aklını karıştırıyordu. En son Kim Seungmin'i nezarethaneden çıkarmaya gittiğinde onu gözleyen gözleri bu kadsr yakından görebilmişti. İtiraf etmeliydi o koca gözleri öyle tatlıydı ki insanın içini yumuşatıyordu.
Bir kaç haftadır da Jisung nasıl olduğunu bilmediği bir şekilde numarasını almıştı. Sürekli ona yakın olmak için teklifler sunuyor, flört etmeye çalışıyordu. Ama Felix kendinde bunların hiçbirine cevap verecek gücü bulamıyordu.
Açık açık kendisine Jisung'dan hoşlanmadığını da söyleyemiyordu. Nedenini bilmediği bir şekilde eğer başkası yapsa sinirini bozacak şeyleri o yaptığında hiçbir şey diyemiyordu. Mesela Felix saçına dokunulmasından nefret ederdi. Ama Jisung türlü bahanelerle defalarca ellemişti ve Felix bundan hoşlanmadığını bile unutmuştu.
Bu kadar etkili bir kişiliği olması Felix'i korkutuyordu. Şeffaf birisi gibi görünse de her defasında onu yanıltmayı başarmıştı konuştukları zaman dilimlerinde.
İşinin başındayken bir anda neden Jisung'u düşünmeye başladığına anlam veremeyerek boğazını temizleyip işine döndü.
Hayır, sadece uzun zamandır kimse ilgisini çekmediği için bu kadsr etkilenmişti. Etkilenmişti? Felix genel olarak zaten kimseden etkilenmezdi. Ama Jisung onu etkilemişti? Hayır, etkilememişti. Kafasını hızlıca sallayarak saçma düşüncelerine son verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fainted love 𑁤 seungin ✓
Fiksi Penggemar"Anladın mı? Biz bir hiçiz." [angst değil, texting, düzyazı]