Elias

38 0 0
                                    

Waarschuwing in dit deel komt bloed voor!!

---------------

Nova schrikt en geeft een eleboog naar achter. Maar dat was niet genoeg want de man geeft haar een klap op haar slaap en Nova valt flauw.
Bijna gelijk wordt ze weer wakker en staan de man met een mes voor haar gezicht. De man ziet er bang uit, er rollen tranen van zijn gezicht maar tegelijkertijd kijkt hij boos.
Als Nova probeert op te staan duwt hij haar weer terug met zijn mes. Er komt een snee in Nova's wang.
De man begint te praten, "jij fucking kut kind wat heb je nou gedaan. Je hebt ons veraden bij de politie, je eigen fucking familie. Wat de kkr denk jij, en dan wil je ook nog gaan getuigen tegen hun. Ik heb het wel gehoort. Je bent een tering zusje."

Nova schrikt "zusje" dit is haar broer Elias hij was vrijgelaten omdat hij geen 18 was. "E-e-e-lias" stotterte Nova, "je zei dat als je 18 was en weg ging, en dat je nooit meer zou terug komen."
"Dat was ook het plan" zei Elias terwijl hij het mes naar beneden haalde "maar ik wou jouw niet achterlaten, niet na dat ik wist wat onze ouders deden. Ik kon je niet voor altijd alleen laten." Hij leek wel in trans terwijl hij praten. "Wij zijn familie en familie veraad je niet." Opeens was hij weer terug en kwam er een vlam van woede in zijn ogen.

Nova wist niet goed wat ze moets doen, maar besluit om toch op te staan. Langzaam gaat ze rechtop zitten, en roept ze "hey Naomi!". Terwijl Elias naar achter kijkt staat Nova snel op, als ze wil weg lopen voelt ze een stekende pijn in haar arm.
Elias had zijn mes in haar arm gestoken, hij stond met schrik te kijken, blijkbaar had hij dat ook niet verwacht.
Nova rent snel weg zonder dat Elias kan reageren. Als ze achter om kijkt ziet ze dat Elias daar nogsteeds staat.

Na vijf minuten komt ze thuis en ziet ze dat ze ook nog haar tas en sleutels is vergeten. De pijn in haar arm is erg maar gelukkig bloed het niet. De mes zit er nog in en het stopt de bloed.

Ze belt hastig aan bij het hek en koen vraagt wie er is. Nova zegt in paniek "Koen, doe het hek open! Asjeblieft snel!". Koen doet het hek open en loopt naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Ondertussen is de wond op haar gezicht gestopt met bloeden maar zit haar gezich nog wel wel vol met bloed. Door de regen lijkt het of de bloed erg dun en veel is. Ook zit er een grote buld bij haar slaap.

Koen schrikt als hij Nova haar gezicht ziet en rent naar de toe. "Wat Nova, oke uhmm, kom naar binnen." Maar dan pas ziet hij het mes en begint hij te schreeuwen. Zonder terug te kijken pakt hij ze telefoon en belt hij een ambulance.

Door het geschreeuw van Koen komen ook Raoul en Matthy naar buiten lopen. Nadat ze 1 blik ophaar werpen raakt Matthy in paniek, Raoul loopt samen met Nova naar de badkamer en wast haar gezicht. Het mes laten ze in haar arm zitten zoals werdt geadviseerd door 112.

Daarna komt er al snel een ambulancebroeder aan rennen die haar mee nam naar de ambulance. Voor 1 van de jongens kon reageren zat Matthy in de ambulance en reed de ambulance weg.

thuis ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu