8.Bölüm🖤

533 85 0
                                    

💔Sen benim için O aptal tartınınÜzerinde yazanAptal sayılardanDaha değerlisin~Yeşilin Agüero Tonu~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💔
Sen benim için
O aptal tartının
Üzerinde yazan
Aptal sayılardan
Daha değerlisin
~Yeşilin Agüero Tonu~














🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️

Semih hızlı adımlarla kantine girdi ve kantincinin yanına gitti.

"Abi Asyayı gördün mü?"

"Yok görmedim"

"Emin misin abi? Bir daha dikkatlice bir düşün birazdan çıkış zili çalacak ama hiç bir yerde bulamıyorum."

"Adam görmedim diyor işee Semih.Hem Asya değil girmek kapı dursa farkedilir"Dedi Aslı gülerek onunla birlikte tiki kankikeri Selin ve Melekte gülmüştü.

"Aslı bir daka sussana bir"

Aslı Semihin ne dediğini anlamadığı için sorgular gözlerle bakıyordu ona.

"Bak işte şimdi daha zeki görünüyorsun. Bence sen hiç konuşma Aslı sus sen sus"Dedi son kekimeyi vurgulayarak ve Aslının yanından geçip gitti.

Spor tesislerine bakmaya karar verdi ve söylene söylene tesislere gitmeye başladı.

"Off Asya offf.İki dakika yaa sadece iki dakika gözümün önünden kayboldun nereye gitmiş olabirsin ki?"

Söylense de Asyayı çok merak ediyordu çünkü Asya'nın yanında Semih yokken başını sürekli belaya dokmak gibi Semihin hiç sevmediği bir özelliği vardı.

Semih spor salonuna girerken bir yandan da Asyayı armaya devam etti ama telefon açılmıyordu. Artık iyice meraklanmaya başlamıştı salona girince "Asya"diye bağırdı "Asya burda mısın?" Karşıdan ses gelmeyince umutsuzca çıkışa yönelmişken kısısık utangaç bir ses duydu.

"Semih burdayım.

Semih duyduğu sesle içi neşeyle doldu.

"Asya"Dedi sevinçle "Nerdesin?"

"Soyunma odasındayım"

"Napıyorsun orda gelsene"

"Semih sinir etme beni gelebilsem gelicem heralde. Sen gelir misin?"

Semih ne olduğunu anlmadı ama çok sorgulamadan soyunma odasına ilerledi.

Kapı çok az aralıktı ve Asya kapı aralığından başını uzatmıştı üstünde ise bir havlu sarılıydı.

"Semih"Dedi ağlamaklı bir sesle

Semih anında başını diğer tarfa(Asyanın olmadığı tarafa yani) çevirdi. Şaşkınlıkla "Asya üstün niye böyle"Dedi ona dönmeden

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin