" တောင်းပန်ပါတယ် အန်ကယ် ကျွန်တော်တကယ်မလုပ်နိုင်လို့ပါ "
" ဟုတ်ပါပြီ သားမလုပ်နိုင်တာကိုနားလည်ပါတယ် ဒီကောင့်ကိုနိုင်တဲ့သူတွေ့ပြီထင်နေတာ ဒါမဲ့ပိုက်ဆံကိုတော့လက်ခံပါသားရယ် တစ်ပြားမှမယူတော့ အန်ကယ်လည်းစိတ်မကောင်းဘူးကွဲ့ "
" ဟုတ်ကဲ့ ကျေးဇူးပါအန်ကယ် "
" ယူချင်တာများအစထဲကမူနေသေးတယ် "
" ဇွဲ ဘယ်လိုပြောလိုက်တာလဲ ဒယ်ဒီအတင်းပေးလို့ယူတာလေ သားကဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ "
" ဒယ်ဒီနော် သူ့အကြောင်းမသိဘူး "
" တိတ်တိတ်နေစမ်းပါ စိတ်တော့မရှိပါနဲ့သားရယ် စိတ်ပြောင်းတာတို့ဘာတို့ရှိရင်လည်း အန်ကယ့်သားကိုပြန်သင်ပြပေးပါနော် "
" ဟုတ် အန်ကယ် ကျွန်တော့်ကိုခွင့်ပြုပါဦး "
" ဟုတ်ပါပြီ "
အန်ကယ်နှင့်စကားပြောနေတဲ့တစ်လျှောက်လုံး ဇွဲကိုလျစ်လျူရှုထားလိုက်သည်။ ဒါကိုဒင်းကကျေနပ်ပုံမပေါ်ပေ။ နောက်ကလိုက်လာသေးသည်။
" ဘာလိုက်လုပ်တာလဲ ပြန်ထိုးချင်လို့လား ဒါမှမဟုတ်ငါ့ကို လူကြားထဲအရှက်ခွဲချင်သေးလို့လား "
" မင်းတော်တော်တတ်နိုင်တာဘဲ ငါ့ကိုတောင်မမြင်ချင်ယောင်ဆောင်ရဲတယ် "
" ဘာမှအပိုတွေလျှောက်ပြောမနေနဲ့ မင်းနဲ့ငါက ဘာမှမဟုတ်တာကို ငါကမင်းကိုနှုတ်ဆက်နေရဦးမှာလား "
" ငါနဲ့ဘာမှမဟုတ်ဘူးဆိုတော့ ဒယ်ဒီနဲ့တော့ဟုတ်တယ်ပေါ့ "
" ဇွဲခန့်မောင်! မင်းမှာယဉ်ကျေးမှုလေးနည်းနည်းတောင်မရှိဘူးလား အဲ့တာမင်းအဖေနော် မလေးမစားမလုပ်နဲ့ "
" လုပ်တော့ဘာဖြစ်လဲ အဲ့တာငါ့အဖေလေ မင်းအဖေလား မင်းနဲ့ဆိုင်လား "
" မင်းကိုတော့တကယ် စိတ်ပျက်တယ် "
" အဟွန်း!! ဘယ်လဲ ေပြာလို့မပြီးသေးဘူးလေ "
" ဘာလဲ ဘာပြောစရာရှိသေးလို့လဲ မကုန်သေးဘူးလား "
" အခုကစပြီး စိတ်ကိုကြိုပြင်ဆင်ထားလိုက် မင်းအေးဆေးမနေရစေရဘူး "
YOU ARE READING
A bad boy's love
Romantik" ငါမင်းထက်ကြီးတယ်နော် ဇွဲခန့်မောင် " " အဲ့တော့ ထိုင်ကန်တော့ပေးရမှာလား "